Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי בנות,

אני שאול את השאלה הזו בשם חבר עם פונטו ספייס שהיה במילואים, שכח להניע חודש וגמר את המצבר.

לאחר הנעה עם כבלים, מד הסל"ד מורה 6,000 סל"ד כשהמנוע בסל"ד סרק. אם נותנים גז מד הסל"ד חוזר לתפקד רגיל ומדוייק, אך ברגע שעוזבים גז והסל"ד חוזר לסרק -> המד מקפץ חזרה ומתיישב על ה 6.

 

מישהו נתקבל בתקלה? פתרון לתקלה? האם קיימת ברכב או בסקאנר ייעודי דרך לאיפוס לוח המחוונים?

 

תודה,

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה.

עוד תובנות או נסיון של מישהו? אני בכלל לא בטוח שהתקלה בלוח המחוונים.

מאיפה מגיע הסיגנל סל"ד ללוח המחוונים בספייס?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

המחט של הסל״ד על 6 אבל המנוע על סרק?

רק כדי שנבין מאה אחוז.

 

יכול להיות לוח שעונים, אם יש סורק תקלות פשוט שמתחבר לאפליקציה זה יכול לשפוך קצת יוצר אור.

פורסם

אכן. היום הייתי עד לתופעה במו עיניי.

ברגע שהרכב מונע המחוג מתיישב על 6,000 סל"ד אבל הסל"ד עצמו בסרק. לחיצה על הגז גורמת לו לעבוד רגיל, אך ברגע שעוזבים את הגז המד יורד וברגע שהוא מגיע ל 1,000 הוא מקפץ חזרה ל 6,000.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

חיישן מצערת אולי? עולה בראש שהקריאת סל״ד תקולה, אישית החזקתי רכב כזה שנתיים ולא יצא לי להיתקל בזה למרות שכמה פעמים הנעתי לאחר עמידה ממושכת.

פורסם

אם היה מדובר בחיישן תקול זה היה מלווה בסימפטומים נוספים, עבודה לא סדירה של המנוע, נורת תקלה, משהו.

הכל ברכב תקין והמ"ד חוזר לעבוד כרגיל ברגע שמתחילים נסיעה, הבעייה היא רק ברגע שעוצרים.

אני רוצה לברר האם הבעייה היא בסיגנל שהולך ללוח או שאכן מדובר במשהו שנדפק בלוח עצמו. אני לא הולך לתת לאף מוסך להתחיל אבחון בשיטת הניסוי, טעייה וכסף.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יצא לי ולאבא שלי לסדר בעיה דומה מאוד בפונטו 2003 לפני איזה שבוע..

הסלד היה מראה מספרים לא נכונים (אבל נמוכים יותר מאלו שבפועל) והמהירות לא עבד

פירקנו את הפלסטיק השקוף של הלוח, הוצאנו את המחוגים של 2 השעונים ועם MultiEcuScan עשינו TEST ל2 השעונים ככה שהמחט הזאת שמזיזה את המחוגים זזה בלי הפרעה של המחוג מ0 עד הסוף ובחזרה. אחרי שזה סיים שמנו את המחוגים בדיוק על 0, החזרנו הכל למקום וזה הסתדר ככה.

כאילו המחוגים באוטו הזה יוצאים מסנכרון וצריך לאפס אותם :roll:

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

multiecuscan זו תוכנה או איזה פיצ'ר שהגעתם אליו במחשב הרכב?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה!

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

זה מזכיר לי תופעה שכיחה שהיתה ב"קסטניה" וב"קסארה" דור ראשון:

לאחר ניתוק וחיבור מחבר, היו מקרים שהמחוג סל"ד או מהירות (או שניהם) היו "עושים לופ" לצד השני, כל התצוגה היתה משתבשת - פחות או יותר כמו שאתה מתאר במקרה של הפונטו.

 

ע"מ להחזיר את המצב לקדמותו היינו משתמשים באותה ה"שיטה" שכביכול גרמה לתופעה:

סוויץ' פתוח וניתוק "-" מצבר. לאחר מכן היינו נותנים נגיעות קטנות עם ה"-" במצבר עצמו עד שהמחוגים היו קופצים חזרה למקומם, ואז היינו מקבעים חזרה את הנעל כבל למצבר. (על אחריות המשתמש בלבד, אני לא אחראי לשום נזק שעלול להגרם מזה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק הקדים אותי: אני יודע שבצרפתיות יש באמת תופעה של מד סל"ד שמתחרפן עקב מצבר חלש.

לפי מה שאני יודע, הדרך היחידה לפתור את זה היא רק באמצעות תיקון הלוח אבל כנראה שאיציק עלה פה על איזה פתרון פחות פולשני.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני לא בטוח כמה זה נכון לתת פיקים חשמליים למחשבים של איטלקייה :wink:

שוב, כשהרכב דומם או בזמן נסיעה הכל מתפקד רגיל, הבעייה היחידה היא כשהרכב מונע ולא לוחצים על דוושת הגז.

יש מצב שהמצבר באמת חלש כי הוא נפרק עד הסוף, פעמיים :roll:

 

מבטיח לעדכן אם יהיה מה.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אני לא בטוח כמה זה נכון לתת פיקים חשמליים למחשבים של איטלקייה :wink:

 

אם זה לא עשה כלום לקסארות ולקסנטיות - באמת אי אפשר לדעת מה זה יכול לעשות לאיטלקיה, אבל כמו שאמרתי קודם -> על אחריות המשתמש בלבד !

זה לא פטנט שאני המצאתי, המציאו אותו עוד הרבה הרבה הרבה לפניי... אני רק למדתי אותו ממי שכבר ידע עליו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...