Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבטיחו פורום DIY לא?:roll:

 

בכל מיקרה אני מחפש לרכוש מסור גרונג ביחד עם שולחן עליון.

לא מקצוען, סך הכולל רוצה כלי לבית, חיתוכים מדוייקים ותוחלת חיים ארוכה.

 

GTM12 Bosch חורג מהתקציב אבל זוהי השקעה חד פעמית ולכן חשבתי עליו.

יותר מידי לבית? להסתפק בחברות כמו יונדאי או NO NAME במחיר של 1500+-?

 

אשמח להכוונה:wink:

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

יש לך 2 שאלות.

 

1. מהיא רמת השימוש לך בציוד הזה. היום ובעתיד.

2. ומה גודל העבודה שלך.

 

אתה הולך לבנות דק לבד. והוא יהיה עם 20 קורות. או דק עם 200 קורות.

כי ל20 קורות. לא הייתי קונה כלי יקר. ל200 כן.

 

לשימוש של אולי פעם בשנה. ובעתיד בספק. לא קונה כלי יקר.

אבל עם אתה איש של ידיים טובות ותמצא מה לעשות אז כן.

 

אגב למה גרונג ולא דיסק? http://rusgeves.co.il/products/214508

או יותר גדול. http://rusgeves.co.il/products/214611

 

הנסיון שלי עם ציוד של היונדאי וכו. לא טוב.

היה לי מסור דומה של חברת שקר. ובמהלך חיתוך של קורה ב 45 מעלות. נדפק המסור. והוא יחסית חדש.

בעבודה ובפרטי יש לי כלים של (בוש / מקיטה / מטבו / וכו).

והם עדיפים עשרות מונים על הכלים הזולים. הם אמינים הרבה יותר. ועמידים הרבה יותר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אין לי תובנות לגבי המסור הספציפי של בוש אבל אני יכול להגיד שלדעתי אם אתה אוהב לעשות דברים בעצמך והכלי יהיה בשימוש בעתיד שווה להשקיע ולקנות מחברה רצינית ולא חברת שקרכלשהו.

במיוחד בכלי שהוא כלי מסוכן רצוי מחברה שמשקיעה באיכות הכלי.

פורסם

השנקל שלי, כמה שהכלי יותר מסוכן לעבודה איתו, כך יותר כדאי להשקיע בפירמה מוכרת וידועה.

כבר שמעתי סיפורי זוועה על דיסק של יונדאי ועלומי שם אחרים שאין להם מעצור חרום ושזינקו מהיד של המשתמש.

פירמות גדולות יותר משקיעות גם בפיצ'רים של בטיחות.

פלוס, כמה שלא תהיה זהיר, תמיד יכולה לקרות תאונה. זה נאמר מניסיון אישי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

עם SKILSAW (משור עגול) אפשר לעשות את רובן המוחלט של עבודות הבית שחובבן ירצה לעשות (כולל פרגולות, דקים, נדנדות

, אדניות וכו'). הפעם היחידה בה באמת הרגשתי צורך בגרונג (או, עדיף, משור פנדל, יעני חוץ מהגרונג יש לו גם מסילות לתנועה קדימה אחורה) הייתה כשרציתי לחתוך פנלים של פרקט בזווית 45 מעלות כאשר הם עומדים ישר.

 

כמובן שהעבודה עם גרונג נוחה יותר ובד"כ מדוייקת יותר, אבל אתה לא באמת צריך אחד כזה בבית.

 

אם אתה רוצה גרונג משולב עם שולחן (זה מבטל את עניין הפנדל) תכין כמעט חמישייה עבור מכשיר נורמלי (בוש/מקיטה/דה וולט וכו').

ל.כ. מוכר משור שולחן זול יותר (לא יודע בכמה) ויש גם איטלקיים שמבחינת מחיר הם באמצע (4000 או פחות), אבל לא יודע מה איכותם, בוודאי זה הסיני מל.כ.

 

לי יש את המשור העגול הקטן של בוש (7 ורבע אינץ') והוא נותן לי מענה לרוב הצרכים (הפעם היחידה שנתקעתי איתו הייתה בחיתוך אדני רכבת, שם חסר לו חצי אינץ' גם אם מנסרים מכל הצדדים. אפשר לפתור את זה באמצעות חצי דקה עם מסור ידני (רק את החלק הנותר) או לבוא מלכתחילה עם משור שרשרת...

פורסם
(הפעם היחידה שנתקעתי איתו הייתה בחיתוך אדני רכבת)

אדוני, מה לעזאזל אתה בנית במעמד הזה?!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אדני רכבת זה חומר הגלם הכי טוב לבניית ארונות קבורה, ברווז, ראה זאת כאזהרה, אנחנו יודעים איפה אתה גר.

 

יש לי משור שולחן של היטאצ'י שעושה עבודה מצויינת אבל הוא בקושי נמצא בשימוש, מה שכן נמצא בשימוש זה הכלים של RYOBI

אני משתמש במשור גרונג (מאיפה הגיע השם הזה?, באנגלית זה נקרא compound saw) של RYOBI ואני ממש מרוצה, מבחינת תמורה למחיר הוא מעולה (ואני יודע שיש יבואן בארץ) איכותי מאוד ולא נופל מהמשור של DEWALT שיושב במחסן.

 

וואו , עשיתי חיפוש לריובי בארץ וקיבלתי סטירה, לא זול כלל, אבל עדיין בהשוואה לשמות מוכרים יותר המחיר סביר, ראבאק חברים, חשבתי שהמחירים של מוצרי החשמל ירדו בארץ, זאת שערוריה, סטים של DEWALT, נגיד 2 מברגות 18V ליטיום, אימפקט ורגילה, עולות בארה"ב באיזור ה150 דולרים, בארץ מדובר על כמעט 2000 שקל רק בשביל האימפקט מסדרת הXR!!!

 

לפחות המחירים של DREMEL נראים סבירים בהשוואה לדולרים.

haters will hate

פורסם
אדוני, מה לעזאזל אתה בנית במעמד הזה?!

הקונסטרוקציה הסינית הסטנדרטית לא מחזיקה טוב בסיטואציה כזו, אני בונה לטווח ארוך:

Y5J-1657693.jpg

 

 

בנצי, המחירים בארץ עדיין מטורפים. כל כניסה לHOME DEPOT (כן, אני יודע שהם קורעים, אבל בתור תייר אין זמן להחפש חנויות מתמחות) מלווה אצלי בכאב לב עצום, בעיקר מאז שחברות התעופה הנבלות הורידו את המטען המותר למזוודה אחת בלבד. כל ערכה כזו שוקלת לא מעט ובנוסף רוב הכלים זה 110V, כאב ראש גדול להתעסק איתם בארץ...

פורסם

אין לי כוונה לבנות דק, בכל אופן לא כרגע.

עד עכשיו הייתי משתמש בכלים סטנדרטים ולכן אני רוצה להשתדרג, למשל בניתי מיטה זוגית לעצמי ועבדתי עם ג'יקסו וכלים ידניים, העבודה לא תמיד הלכה כמתוכן, לפעמים חיתוכים יצאו קצת עקומים, נטיות קטנות.

 

compa זהו מותג איכותי?(:oops:) איני מכיר אותו, רשום שהוא מיוצר באיטליה, כמה איכותי הוא?

 

שמתי לב שמוכרים מותגי מדבקה במחירים גבוהים משל הבוש ומהדגם המקביל לו של מקיטה, זה מוזר.

 

כמובן אני רוצה לבנות שולחן מתאים למסור גרונג כדי ליצור לעצמי עמדת עבודה נוחה:-). זה הרעיון בגדול.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

COMPA זה האיטלקי שהתכוונתי אליו, אמור לעלות מעט פחות ממקיטה/בוש ושות'. לא מכיר את איכותו, ב"דרור כלי עבודה" (שם אני קונה בד"כ וסומך על המלצתם, למרות שברור לי שכל מוכר, באשר הוא, מוכר (גם) את מה שנותן לו רווח יותר גדול) נשבעו לי שהוא מכשיר מצויין.

 

בניית שולחן - למשל כאן: http://woodworking.about.com/od/woodworkingplansdesigns/ss/miterSawStand.htm, אבל הוא לא באמת נייד.

 

אם אתה צריך להתנייד איתו, יש חיות כאלה:

Dewalt-DWX724-Compact-Miter-Saw-Stand-No-Saw-Attached.jpg

 

ראיתי שבוש מביאים דברים כאלה, אבל הם עולים ערימות של כסף (כמעט 2000 אאל"ט, לעומת פחות מ150 ירוקים בארץ הבלתי מוגבלות).

 

אגב, בנצי - זה MITER SAW, או COMPOUND MITER SAW בהנחה שאפשר לעשות TILT ללהב (כמעט כולם) או SLIDING COMPOUND MITER SAW אם אתה מדבר על משור פנדל.

 

פה אפשר לקרוא בהרחבה:

http://www.getools.co.il/lego_tree.php?instance_id=23&actions=show&id=538

 

 

מקור המילה, כמו רוב המונחים המקצועיים בשפה העברית (נשארו מאז ימי העלייה הרביעית - הייקים הביאו איתם את הבנייה המקצועית לארץ הקודש) הוא מגרמנית:

http://wikinof.wiki.co.il/index.php/%D7%92%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%92

פורסם
אין לי כוונה לבנות דק, בכל אופן לא כרגע.

עד עכשיו הייתי משתמש בכלים סטנדרטים ולכן אני רוצה להשתדרג, למשל בניתי מיטה זוגית לעצמי ועבדתי עם ג'יקסו וכלים ידניים, העבודה לא תמיד הלכה כמתוכן, לפעמים חיתוכים יצאו קצת עקומים, נטיות קטנות.

 

compa זהו מותג איכותי?(:oops:) איני מכיר אותו, רשום שהוא מיוצר באיטליה, כמה איכותי הוא?

 

שמתי לב שמוכרים מותגי מדבקה במחירים גבוהים משל הבוש ומהדגם המקביל לו של מקיטה, זה מוזר.

 

כמובן אני רוצה לבנות שולחן מתאים למסור גרונג כדי ליצור לעצמי עמדת עבודה נוחה:-). זה הרעיון בגדול.

 

לצרכיך נראה לי שמשור עגול (SKIL SAW) הוא די והותר. אם חשוב לך קווים ישרים, כלומר סימון עם עיפרון אינו מספיק, אפשר ליצור מוביל עם חתיכת קרש או ניצב גבס תפוס עם ברגים ו/או קליבות. :idea:

פורסם

בנצי, המחירים בארץ עדיין מטורפים. כל כניסה לHOME DEPOT (כן, אני יודע שהם קורעים, אבל בתור תייר אין זמן להחפש חנויות מתמחות) מלווה אצלי בכאב לב עצום, בעיקר מאז שחברות התעופה הנבלות הורידו את המטען המותר למזוודה אחת בלבד. כל ערכה כזו שוקלת לא מעט ובנוסף רוב הכלים זה 110V, כאב ראש גדול להתעסק איתם בארץ...

 

אל תתבאס, הום דיפו היום מציעים את הדילים הטובים ביותר בשוק, בכל זמן נתון יש להם כלי עבודה בהנחות של 20%-40%, ככה אני קונה את רוב הכלים שלי.

 

 

לפותח השרשור, כמו שאמרו לך, SKIL SAW צריך להספיק לך לרוב השימושים, אני עובד המון עם עץ, משור שולחן וגרונג נוחים מאוד כשיש לעשות חיתוכים מהירים והרבה מהם, מצד שני עבודה על גגות דורשת המון עץ ועם סקיל סו אפשר לעשות הכל והרבה יותר נוח.

 

הנה דוגמאות:

 

תיקון של דק, למעקה צריך המון חתיכות בגודל זהה, יש מקום לעבוד אז נוח להשתמש בגרונג.

20130126_171653_zps485dc209.jpg

20130127_142813_zps392120eb.jpg

20130127_155426_zps84bd7ccb.jpg

 

 

 

 

ועם SKIL SAW באמת שאפשר לעשות הכל :)

2012-10-23_17-12-03_HDR_zps5dbd09e1.jpg

2012-10-23_17-12-20_HDR_zps9ad80aba.jpg

20121022_142655_zps624440fa.jpg

2012-10-22_12-22-15_HDR_zps24f2939d.jpg

haters will hate

פורסם

לא הבנתי.

 

בנית את כל השלט הזה (על הגבעה) עם מסור עגול? ואם כבר, למה צבעת בלבן ולא השארת טבעי או מקסימום עם איזה STAIN?

 

2012-10-23_17-12-20_HDR_zps9ad80aba.jpg

פורסם

בזמן שעבדתי על הבית הזה (וממש עשינו מהפך אמיתי, הפכנו בית משנות ה50 למפלצת מודרנית, תמונות יועלו בשרשור נפרד) השלט המפורסם של הוליווד עבר שיפוץ, האותיות האלו ענקיות, השלט עבר גילוח ואז ציפוי במשהו שנראה כמו וייניל, האנשים שעבדו על השלט היו בערך בגובה של עשירית מכל אות.

 

לגביי המשור העגול, כל מה שקשור לFRAMING, נעשה הרבה יותר נוח כשמרימים חתיכת עץ, מסמנים על המקום עם עפרון וחותכים.

 

ולגביי הבית, הנוף לצד השני הרבה יותר יפה :)

 

2012-11-05_13-52-31_HDR_zps2e6d2100.jpg

 

 

 

בתמונה הבאה אפשר לראות את האנשים שעובדים על השלט ואיזה קטן הפיגום שלהם.

 

2012-11-05_13-53-03_HDR_zps2520b196.jpg

haters will hate

  • אחראי פורום
פורסם

יש לי גרונג של איזה חברה בריטית, בהמה שקניתי בגרושים ממסגר מבוגר שסגר את העסק.

כרגע יש לו דיסק לחיתוך מתכת, יש לכם הצעה לדיסק שיתאים לעץ לא עבה מדי?

האם זה כמו שמתאימים סרט למסור סרט מבחינת השיניים או שזה עץ וזהו?

שלב ראשון לרפפת עץ, בהמשך אולי אנסה גם לבנות דק בעצמי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...