Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המלצה שלי - מקסימום הפרקטיות תתקבל ע"י מעיל קורדורה טוב בתקופות היותר קרירות של השנה. בקיץ (לדעתי האישית מאד) עדיף להתפשר קצת על המיגון ולעבור למעיל קיץ מאשר להתבשל בתוך מעיל כבד.

איזה מעילים אפשר לקנות במחירים סבירים (מה זה מחיר סביר בכלל) ? והשאלה חשובה למה הם בצבעים כל כך זרחנים (די מחזיר אור אחד זה די והוטר)

 

והדבר האחרון כדי להבין יותר טוב. מיגוני רגלים ?

Dead but dreaming

פורסם
איזה מעילים אפשר לקנות במחירים סבירים (מה זה מחיר סביר בכלל) ? והשאלה חשובה למה הם בצבעים כל כך זרחנים (די מחזיר אור אחד זה די והוטר)

 

והדבר האחרון כדי להבין יותר טוב. מיגוני רגלים ?

למה למגן את הרגליים?

אתה רוצה ללכת אחרי התאונה?

בשביל מה לך? אחר כך לקום ולראות אם האופנוע שלך מרוסק באיזה לנטיס?

לא חבל על כאב הלב? עזוב. תישאר על הרצפה על ברכים מפוצצות וקרסול שבור. תחסוך ככה חצי שנה של עוגמת נפש.

 

 

 

 

עכשיו בצורה רצינית, לפי דעתי המיגון המינימלי לאופנוע הוא מעיל, קסדה וכפפות.

מי שרוכב יום יום, גם שירכוש מגפיים.

אין מה לעשות. הנעליים שקונים היום שוות לתחת מבחינת מיגון ולא ממש עוזרות בשום מקרה.

נעלי צבא רכות מאוד בצד הקרסול הפגיע (מניסיון של ריסוק אחד), כל הטימבר לנד ושאר החרטא, לא שווים אגורה בזמן חבטה קלילה.

 

חוץ מזה שמחיר נעלים איכותיות יעלה כמו מגף ממוגן טוב שגם יחזיק יותר זמן. (שלי אצלי שנה חמישית ועדיין נראות מעולה. החלפתי סוליה שלוש פעמים כבר).

 

מעילי קורדורה לא ממש הגיעו לרמת מעילי העור.

אולי לרמת הזולים והפשוטים ביותר שבהם.

 

לא יעזור כלום. בינתיים מעילי העור עדיפים מבחינת שחיקה על מעיל קורדורה, כך שאם אתה מתכנן להתפוצץ ולהתגרד על הכביש ב150+ קמ"ש אז תקנה מעיל עור.

 

מעיל קורדורה יהיה קל יותר (ברוב המקרים) וגם יש לו את האופציה להיות אטום למים, אבל הוא יתקרב לרמת המיגון של מעיל עור רק אם תשקלל את השחיקה של המיגונים הפנימיים.

 

מבחינת חבטות, שניהם מציעים את אותה ההגנה כמעט.

חשוב לבדוק התאמות ושהמעיל ישב עליך טוב (הדוק), אחרת המיגונים זזים וזה לא ממש עוזר.

 

יש מבצע באביזריון בקשר למעיל חורף אטום מים ומעיל קיץ ב1600 ש"ח.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

עכשיו בצורה רצינית, לפי דעתי המיגון המינימלי לאופנוע הוא מעיל, קסדה וכפפות.

מי שרוכב יום יום, גם שירכוש מגפיים.

אין מה לעשות. הנעליים שקונים היום שוות לתחת מבחינת מיגון ולא ממש עוזרות בשום מקרה.

מסכים מאד. הנטייה האינסטינקטיבית לייצב את האופנוע עם הרגל (גם במהירויות גבוהות יחסית), או להלכד עם הרגל מתחת לאופנוע גורמת לעיתים קרובות לפגיעה בקרסול.

מצד שני, (ושוב כמו שציינתי, וגם Tygger) אפשר להתחיל במיגון הבסיסי של קסדה+כפפות+מעיל ולהמשיך משם.

 

 

מעילי קורדורה לא ממש הגיעו לרמת מעילי העור.

אולי לרמת הזולים והפשוטים ביותר שבהם.

 

לא יעזור כלום. בינתיים מעילי העור עדיפים מבחינת שחיקה על מעיל קורדורה, כך שאם אתה מתכנן להתפוצץ ולהתגרד על הכביש ב150+ קמ"ש אז תקנה מעיל עור.

דבר ראשון אמרתי מתקרבים, לא זהים ברמת המיגון.

מצד שני, ב-RIDE ביצעו השוואה בין מעילי קורדורה ועור, מדהים כמה שמעילי הקורדורה סוגרים את הפער.

ואין מה להשוות מבחינת השימושיות.

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

פורסם
מסכים מאד. הנטייה האינסטינקטיבית לייצב את האופנוע עם הרגל (גם במהירויות גבוהות יחסית), או להלכד עם הרגל מתחת לאופנוע גורמת לעיתים קרובות לפגיעה בקרסול.

מצד שני, (ושוב כמו שציינתי, וגם Tygger) אפשר להתחיל במיגון הבסיסי של קסדה+כפפות+מעיל ולהמשיך משם.

 

 

דבר ראשון אמרתי מתקרבים, לא זהים ברמת המיגון.

מצד שני, ב-RIDE ביצעו השוואה בין מעילי קורדורה ועור, מדהים כמה שמעילי הקורדורה סוגרים את הפער.

ואין מה להשוות מבחינת השימושיות.

אני מדבר על אותו מגזין ואותה ההשוואה.

המסקנה היתה שמעילי העור הפשוטים בעלי ההגנה הגרועה ביותר, עדיין היו טובים יותר מהקורדורה, אם כי במעט.

אבל הקורדורה השיקול היה רק עם המיגון הקשיח הפנימי.

 

ראית את העניין ללא המיגון הפנימי כמה הם החזיקו?

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

ok אז ענין המעיל עור או קורדוה. לחורף הואענין של הבדלי דעות מה יותר שימושי מה יותר מגן .

 

לקיץ יש תמימות דעהין קורדורה קלה .

מיגון רגלים השאלה היא עד כמה זה שימושי עם אני למשל עובד באבטחה או לומד באונירסיטה.

האם יכול ללכת עם מגף רכיבה במשך היום ? האם יש מיגון פאריק לנעליים רגילות?

 

או שפשוט כדי לקנות ארגז יותר גדול כדי שיהי בו מקום לעוד זוג נעליים.

Dead but dreaming

פורסם
אני מדבר על אותו מגזין ואותה ההשוואה.

המסקנה היתה שמעילי העור הפשוטים בעלי ההגנה הגרועה ביותר, עדיין היו טובים יותר מהקורדורה, אם כי במעט.

אבל הקורדורה השיקול היה רק עם המיגון הקשיח הפנימי.

 

ראית את העניין ללא המיגון הפנימי כמה הם החזיקו?

כן, ראיתי, אבל:

א. המעיל עור שהם לקחו היה רחוק מלהיות מעיל עור נחות

ב. מי רוכב עם מעיל קורדורה ללא מיגונים? הם כולם מגיעים עם מיגונים (מלבד מעיל הקיץ של ברוש, ששם זה אופציונאלי, והאמת גם לא ממש קורדורה)

 

האמת שגם מעילי עור ללא מיגונים יעבירו חבטות רציניות ביותר.

 

ושוב, אין ממש ויכוח - ההגנה המקסימלית תתקבל ע"י חליפות העור (נכון להיום) במחיר פרקטיות ורב-גוניות

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

פורסם
ok אז ענין המעיל עור או קורדוה. לחורף הואענין של הבדלי דעות מה יותר שימושי מה יותר מגן .

 

לקיץ יש תמימות דעהין קורדורה קלה .

מיגון רגלים השאלה היא עד כמה זה שימושי עם אני למשל עובד באבטחה או לומד באונירסיטה.

האם יכול ללכת עם מגף רכיבה במשך היום ? האם יש מיגון פאריק לנעליים רגילות?

 

או שפשוט כדי לקנות ארגז יותר גדול כדי שיהי בו מקום לעוד זוג נעליים.

אם אתה רוצה מגף רכיבה רציני ספורטיבי - אין מנוס מזוג נעליים נוסף. הם ממש לא מיועדים להליכה.

ושוה אפשר למצוא מגפי רכיבה סולידיים יותר שבמחיר מיגון נחות יספקו שימושיות גבוהה יותר.

 

בטח שמת לב שזה שם המשחק: כמה כסף, כמה מיגון וכמה נוחות.

אתה צריך להחליט עבורך כמה יקר לך העור שלך, וכמה אי נוחות אתה מוכן לסבול לאורך זמן. אף אחד אחר לא יכול להחליט בשבילך. מה שכן בהחלט אפשר להמליץ על פריטים ספציפיים אם תתמקד יותר.

 

כמו כן, כפי שאמרו רבים פה (ואני חוזר כי זה חשוב): קסדה מלאה, כפפות ומעיל הם מינימום מומלץ.

מיגון חלקי כגון קסדת חצי וכפפות ללא אצבעות, הם רק אם אתה לא רוצה לשמור את החלקים הלא ממוגנים לשימוש בעתיד...

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

פורסם

[

אתה צריך להחליט עבורך כמה יקר לך העור שלך, וכמה אי נוחות אתה מוכן לסבול לאורך זמן. אף אחד אחר לא יכול להחליט בשבילך. מה שכן בהחלט אפשר להמליץ על פריטים ספציפיים אם תתמקד יותר.

קודם כל אני רוצה לברר את כל האופציות מאנשים אוביקטיבים(לא החנות שתמליץ לי לבזבז את כל ה 3000 על קסדה ועוד 5000 על מעיל ).

ואז להבין מה יותר חשוב לי (אני מתחיל עם העדפה ברורה לטיור רגוע ).לאחר מכן לברר על מה אנשים מנוסים באותו סיגנון רכיבה פחות או יותר ממליצים.

 

ורק בסוף להרקיב רשימת קניות רצינית ובמחיר סביר.

ואת האמת אני צריך את כך החלקים.

Dead but dreaming

פורסם

פספסתי עוד משהוא בענין מיגון. חגורת כלאיות ומיגונים רכים.

יש הסבר בנושא הזה ?

וכמובן מיגוני בירכים שגם בהם לא עסקנו . האם האם באים כחלק ממכנס רכיבה או שעוד פעם חוזרים לילדות עם מגינים שמתלבשים כמו בירכיות לרורל בלידס ?

Dead but dreaming

×
×
  • תוכן חדש...