Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי מאזדה 3 ואני מעוניין לדעת מהיכן ניתן להשיג שרטוטים חשמליים של מערכות במאזדה 3 [בעיקר של איזור הפיוזים וכל החשמל שיש שם כי הבנתי שבסופו של דבר כל החשמל עובר שם - עד היום הייתי מתחבר ישירות לאיפה שהייתי צריך לחבר את הצרכן למשל אם הייתי רוצה משו שידלק עם הפנסים היייתי מחבר במקביל לפנס] והבנתי שאפשר לעשות את זה בצורה יותר "נורמאלית" וגם בלי לחתוך חוטים באוטו

2) אני רוצה לדעת איך אפשר לפרק [בלי לשבור] את הכפתור בצד שאחראי עם עוצמת האור ברכב [דימר] בגלל שנשרפה לו הנורה ואני רוצה להחליף אותה [יודע איך מחליפים כי פירקתי או יותר נכון עקרתי ממאזדה אחרת מפירוקיה של חבר ילדות ולא בדקתי בכלל איך מפרקים פשוט שחקתי עם כמה מברגים עד שהיה אפשר לשלוף אותו ושלפתי אותו ביחד עם החשמל שלו]

 

יש מישהוא שמבין בזה?

 

תודה מראש !!

פורסם

יש ספר שלם על אזור הpcb.

מה בדיוק אתה צריך?

אני אסרוק את הדף ואשלח לך.

מה אתה רוצה לעשות שם?

תזהר, זה אזור עדין שדורש ידע!

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
יש ספר שלם על אזור הpcb.

מה בדיוק אתה צריך?

אני אסרוק את הדף ואשלח לך.

מה אתה רוצה לעשות שם?

תזהר, זה אזור עדין שדורש ידע!

 

רוצה להבין מי נגד מי שם בכלל ולפי זה יתחילו לי הרעיונות

אם אני יביא לך רכיב כל שהוא שנמצא אצלי באוטו יש דרך לפענך אותו ?

למשל הרכיב שאחראי על גובהה האורות [http://www.wheel.co.il/var/lego//thumb/1441] למרות שזה יונדאי אבל זה אותו ציור על הרכיב אני מדבר על הכפתור בצד שמאל ליד הDSC OFF שלפי המספר שלו גובהה האורות משתנה.

ראיתי שיוצאים ממנו 3 חוטים והבנתי ככה: 1) פלוס 2) מינוס 3) אור דולק [מדליקים אורות וכל האורות בפנים האוטו נדלקים] 4) ? 5) ?

 

מה הם עושים??

פורסם
יש ספר שלם על אזור הpcb.

מה בדיוק אתה צריך?

אני אסרוק את הדף ואשלח לך.

מה אתה רוצה לעשות שם?

תזהר, זה אזור עדין שדורש ידע!

 

זה לא נותן לי לערוך אבל מאיפה אני משיג את הספר הזה??

פורסם

כל החשמל במאזדה 3 מגיע ל PJB או בשם המלא PASSENGER JUNCTION BOX

מתקין אחראי תמיד יתחבר שם ,בזהירות,תוך שהוא מוודא היטב מה הוא עושה. חבל לפרוש איזו כרית אוויר אקראית:-D (סתם, מחשב הכריות נפרד מהPJB,אבל פוטנציאל הנזק בהחלט קיים).

 

סרקתי לך את כל הפרק של הPJB. אבל הקובץ גדול מידי על עמוס השרת.

העליתי אותו לפה:

http://www.upf.co.il/file/381687829.html

תבלה:lol:

 

 

התקשורת למתג כוון גובה אורות שדיברת עליו הוא בקונקטור J-03 פין מס' AL חוט אדום.

 

אם יש פרויקט מעניין- תעלה אותו, שנשטוף עיניים.

לא יפה כל הסודיות הזו...:lol:

 

דא"ג- הקמטים,טביעות האצבעות השחרות והסימונים בעט הם לא רק להגברת האותנטיות , הם מסמלים כמה פרויקטים שרובם עלו לפורום הזה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
כל החשמל במאזדה 3 מגיע ל PJB או בשם המלא PASSENGER JUNCTION BOX

מתקין אחראי תמיד יתחבר שם ,בזהירות,תוך שהוא מוודא היטב מה הוא עושה. חבל לפרוש איזו כרית אוויר אקראית:-D (סתם, מחשב הכריות נפרד מהPJB,אבל פוטנציאל הנזק בהחלט קיים).

 

סרקתי לך את כל הפרק של הPJB. אבל הקובץ גדול מידי על עמוס השרת.

העליתי אותו לפה:

http://www.upf.co.il/file/381687829.html

תבלה:lol:

 

 

התקשורת למתג כוון גובה אורות שדיברת עליו הוא בקונקטור J-03 פין מס' AL חוט אדום.

 

אם יש פרויקט מעניין- תעלה אותו, שנשטוף עיניים.

לא יפה כל הסודיות הזו...:lol:

 

דא"ג- הקמטים,טביעות האצבעות השחרות והסימונים בעט הם לא רק להגברת האותנטיות , הם מסמלים כמה פרויקטים שרובם עלו לפורום הזה.

 

 

פרויקט מעניין ברמה שצריך להעלות לפורום עדיין לא [אם אתה ככה שולף לי סרטוטים בשניה כאילו ביקשתי ממך לצייר :-P (סמיילי)] אז לקחת עוד כפתור של הגובהה אורות ולעשות שבמצב "1" הוא ידליק אורות ערפל ובמצב "2" ידליק לדים מתחת לרגליים של הנהג זה לא משו שילהיב אותך, אולי רק החלק ב"קומבינה" שכל אלה יעבדו רק שהאורות הקידמיים פועלים אבל עושים את זה באמצעות ממסר פשוט.

 

יש רעיונות לדברים מעניניינים ?

ומאיפה אני משיג את הספר הזה?

וכבר יצא לי קצת לפרק את האוטו והמחשב כריות אוויר בערך מתחת לאיפה שמניחים את הכוסות

 

 

עריכה חשובה: הבאת לי של 2007 ולי יש 2008 והבנתי שיש קצת שוני בשנה הזאת [חוץ מהפנסים מאחורה שהחליפו יש עוד דברים בחשמל אם אני לא טועה ?]

×
×
  • תוכן חדש...