Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע אני נוהג בלאון FR. המנוע הוא 2.0TSI, הדגם מקביל לגולף GTI.

 

לפני כן, נהגתי בלאון 1.8TSI, שרתה אותי שלוש וחצי שנים בצורה נאמנה.

 

סה"כ הרכב מוצלח ומוצע בדיל מצויין כיוון שהוא בסוף חיו בדומה לגולף. המחיר הוא 120K-130K עבור הלאון 1.8TSI עם אבזור מכאן ועד הודעה חדשה כמו קסנון, סאן רוף וכו'. כדאי לבצע נסיעת מבחן בגולף ובלאון לצורך העניין, רק ככה תוכל לרכוש בלב שלם.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אוקי לאחר מחשבה רבה והתלבטויות גם לעתיד ,גם למחיר וגם לשימוש ... ביטלתי את הגולף לקחתי את המקדמה והלכתי על הסיאט , רק שעכשיו הם עושים לי בעיות עם הצבע ומנסים להכניס לי את "הזבל" והצבעים המגעילים כמו אדום \ירוק שממש לא בשבילי .

 

אמרתי למנהל שעם עד מחר בצהריים אני לא מקבל שינוי על צבע(לבן\שחור) אפשר לבטל את העסקה מבחינתי .\

 

הדגם שהוזמן אני מאמין כולכם מכירים באבזור FR 3 DOORS( גג פנורמי,גאנט קוטר 16 , מער' מוטלימדיה,חלונות מושחרים מאחורה,מיתוג FR בהגה,מוט הילוכים ועל מושבי הספורט שלהם,) אגזוז עם יציאה כפולה בגדול מהאבזור אני מרוצה ומקווה שכך גם מהאוטו .

 

תודה לכם על התגובות שבהחלט עזרו

פורסם
לא הבנתי מה זה "זבל"?

 

מה הבעיה בירוק\צהוב\אדום וכו'?!

 

יש מלאי ואתה יכול לבחור את הצבע שאתה רוצה מתוך אותו מלאי.

 

בשבילי צבע אדום וירוק לא פרקטי ולא שימושי ולא מרגיש לי נוח עם הצבע הזה, לא כרגע ולא בעתיד שאני ארצה למכור .

וזה מה שקיים מבחינתם במלאי אדום וירוק ואחרי שממש חפרתי להם שם הוא אמר אולי מצאתי לך אחד בצבע אפור עכבר\מטאלי שאיכשהו ניראה עדיף על שניהם כי זה לא הגינוי שמדגם 13 כביכול חדש ובמבצע שהם ממש צועקים אותו לא יהיה קיים את הצבע הסטנדרטי שהוא לבן.

 

והמחיר על הכביש אחרי הכל מגיע ל112 K , עם זה מעניין מישהו

פורסם

במדינות מסויימות הצבע הסטנדרטי של סיאט שמוצע ללא תוספת תשלום הוא דווקא אדום.

 

מוזר לי שבחרת בסוף באיביזה 3 דלתות לאחר שדיברת על ראיה לעתיד. שוב, כואב לי לראות אנשים שקונים רכב בלי נסיעת מבחן.

 

בכל מקרה תתחדש!

פורסם
במדינות מסויימות הצבע הסטנדרטי של סיאט שמוצע ללא תוספת תשלום הוא דווקא אדום.

 

מוזר לי שבחרת בסוף באיביזה 3 דלתות לאחר שדיברת על ראיה לעתיד. שוב, כואב לי לראות אנשים שקונים רכב בלי נסיעת מבחן.

 

בכל מקרה תתחדש!

 

מבחינת ראייה לעתיד אני מסתכל על הפן הכספי שיצא לי יותר זול מאשר להחזיק גולף בעלויות , כן כמו שאמרתי אני מאורס לאישה שיש לה רכב מהעבודה (פוקוס 12' ) משפחתית שתשרת אותנו בעתיד ובפרט אותה , ולי את האיביזה שבהחלט מספיקות לי לנסיעות לעבודה(נתניה-רעננה) וסופשים .

 

- ולגבי נסיעת מבחן זה לא שמדובר על רכב שהוא בסימן שאלה , רכב מאוד ברור ,נסעתי על אחת כזאת (כן עדיין לא נהגתי) ונהגתי על גולף חזקה בהרבה יותר . בגדול אני לא מאמין שהנסיעה הייתה משפיעה לי על ההחלטה.

 

אבל ההיגיון הלגיטימי שלי אומר - למה אני צריך לשלם מחיר כזה על רכב שעוד 3 חודשיים יגיע כמעט באותו מחיר בדגם חדש(ואין לי אופציה לחכות את הזמן הזה , אני חייב את הרכב בתוך שבוע) - אני ממש לא מוכן להיות הלקוח הפרייר שיעזור להם להיפטר מהסחורה(במחיר הזה ששווה לדגם שעתיד להגיע) וזה משהו שממש הצטערתי עליו שביצעתי את ההזמנה ובכל אופן יש הרבה לבטים שגרמו לי לחשוב חלקן חיוביות חלקן שליליות ונכון שאין ספק שמבחינת הרבה היבטים הגולף עדיפה בהרבה אבל אני מוכן "להתפשר" על האיביזה עם זה ככה - ועל תשכח שמדובר פה על 30 אלף פלוס מינוס שאני חוסך (את הרכב אני לא לוקח במימון\ליסינג ) אלה משלם ישר.

 

ושוב תודה (: ושבוע טוב

פורסם
בשבילי צבע אדום וירוק לא פרקטי ולא שימושי ולא מרגיש לי נוח עם הצבע הזה, לא כרגע ולא בעתיד שאני ארצה למכור .

וזה מה שקיים מבחינתם במלאי אדום וירוק ואחרי שממש חפרתי להם שם הוא אמר אולי מצאתי לך אחד בצבע אפור עכבר\מטאלי שאיכשהו ניראה עדיף על שניהם כי זה לא הגינוי שמדגם 13 כביכול חדש ובמבצע שהם ממש צועקים אותו לא יהיה קיים את הצבע הסטנדרטי שהוא לבן.

 

והמחיר על הכביש אחרי הכל מגיע ל112 K , עם זה מעניין מישהו

 

אז איזה עוד צבעים גילית במלאי?

על מה לקחו לך עוד 5 אלף יותר? והאם לפחות הצלחת להוציא מהם מולטימדיה?.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

אני בעלים של אותו רכב מדובר (Seat ibiza SC FR 1.2 TSI בצבע שחור שלוש דלתות)

וואלה עשית החלטה נכונה, אחלה רכב, חסכוני בטירוף, זריז, רמת אבזור מצויינת שכוללת את כל הדברים שאמרת (גג פנורמי, מגנזיום, מולטמדיה מלאה, מושבי ספורט, גיר והגה מעור וכ'ו).

ד"א המיתוג FR הוא על ההגה, בגריל הקדמי ובטמבון מאחורה... (לא על הגיר ולא על מושבי הספורט תקן אותי אם אני טועה ככה זה אצלי לפחות אולי הוסיפו או שינו משהו בחודש וחצי האחרונים).

 

רק שאלה לי אלייך לקחת את הידני או ה DSG ?

לי יש את הידנית, ואני מרוצה ממנה ממש ! (חדשה לפני חודש וקצת הבאתי אותה)

לי עלתה 107 כולל הכל (ידני).

 

בקשר לצבע, לך על או לבן (יש לכל הארץ) או שחור (לדעתי הכי יפה מה שיש לי) או אפור מטאלי (יש לחבר וממש אהבתי) או אדום שיש בפרסומת באתר שלהם שגם ממש אהבתי.

פורסם
אני בעלים של אותו רכב מדובר (Seat ibiza SC FR 1.2 TSI בצבע שחור שלוש דלתות)

וואלה עשית החלטה נכונה, אחלה רכב, חסכוני בטירוף, זריז, רמת אבזור מצויינת שכוללת את כל הדברים שאמרת (גג פנורמי, מגנזיום, מולטמדיה מלאה, מושבי ספורט, גיר והגה מעור וכ'ו).

ד"א המיתוג FR הוא על ההגה, בגריל הקדמי ובטמבון מאחורה... (לא על הגיר ולא על מושבי הספורט תקן אותי אם אני טועה ככה זה אצלי לפחות אולי הוסיפו או שינו משהו בחודש וחצי האחרונים).

 

רק שאלה לי אלייך לקחת את הידני או ה DSG ?

לי יש את הידנית, ואני מרוצה ממנה ממש ! (חדשה לפני חודש וקצת הבאתי אותה)

לי עלתה 107 כולל הכל (ידני).

 

בקשר לצבע, לך על או לבן (יש לכל הארץ) או שחור (לדעתי הכי יפה מה שיש לי) או אפור מטאלי (יש לחבר וממש אהבתי) או אדום שיש בפרסומת באתר שלהם שגם ממש אהבתי.

 

האוטו אחרי עלייה לכביש הגיע למחיר שציינתי וכן הוא כולל מולטימדיה וכל מה שציינתי ..

המלאי הקיים הוא אדום ,בורדו,אפור עכבר וירוק . לפי מה שהם אומרים

ולגבי המושבים זכור לי שכן והזמנתי עם הגיר המדובר DSG 7 היל'

 

ואת הצבע ראיתי רק בקטלוג , אולי יש לך את הרכב של החבר שלך בצבע אפור בתמונה ?

 

ועוד שאלה , תוך כמה זמן קיבלת את הרכב מרגע העסקה ? ובאיזה צבע רכשת

פורסם
האוטו אחרי עלייה לכביש הגיע למחיר שציינתי וכן הוא כולל מולטימדיה וכל מה שציינתי ..

המלאי הקיים הוא אדום ,בורדו,אפור עכבר וירוק . לפי מה שהם אומרים

ולגבי המושבים זכור לי שכן והזמנתי עם הגיר המדובר DSG 7 היל'

 

ואת הצבע ראיתי רק בקטלוג , אולי יש לך את הרכב של החבר שלך בצבע אפור בתמונה ?

 

ועוד שאלה , תוך כמה זמן קיבלת את הרכב מרגע העסקה ? ובאיזה צבע רכשת

 

מממ לא על המושבים אין וגם לא על הגיר ה FR רק בגריל על ההגה ומאחורה בטמבון :)

ואני קיבלתי אחרי 10-11 ימי עסקים את הרכב כי היה במלאי.

והצבע שקניתי הוא שחור (עלה לי 107 גיר ידני כולל כל הדברים שאמרת מולטמדיה מצלמה מגנזיום 4 חיישני רוורס עם המסך הקטן, GPS דיבורית וכ'ו וכ'ו וכ'ו)...אני חושב ששלושת הצבעים הכי יפים הם שחור לבן והאפור מטאלי.

 

ורק שתדע הרבה אומרים פה שיש בעיות עם הגיר DSG..אני אישית יכלתי לקנות אותו אבל מעדיף ידני בעיקרון זאת הסיבה לא בגלל שאמרו שיש בעיות איתו לא קניתי אבל קח בחשבון את מה שאנשים אומרים.

שלי מצד שמאל, של חבר שלי ומצד ימין.

12915_10151110775434022_865995300_n.jpg

320589_4536990337353_1241097017_n.jpg

פורסם
מממ לא על המושבים אין וגם לא על הגיר ה FR רק בגריל על ההגה ומאחורה בטמבון :)

ואני קיבלתי אחרי 10-11 ימי עסקים את הרכב כי היה במלאי.

והצבע שקניתי הוא שחור (עלה לי 107 גיר ידני כולל כל הדברים שאמרת מולטמדיה מצלמה מגנזיום 4 חיישני רוורס עם המסך הקטן, GPS דיבורית וכ'ו וכ'ו וכ'ו)...אני חושב ששלושת הצבעים הכי יפים הם שחור לבן והאפור מטאלי.

 

ורק שתדע הרבה אומרים פה שיש בעיות עם הגיר DSG..אני אישית יכלתי לקנות אותו אבל מעדיף ידני בעיקרון זאת הסיבה לא בגלל שאמרו שיש בעיות איתו לא קניתי אבל קח בחשבון את מה שאנשים אומרים.

שלי מצד שמאל, של חבר שלי ומצד ימין.

 

יש לי כבר איביזה בבית במשפחה , שנה היא בבית ולא היה לה שום בעיה עם הגיר , תלוי איך מתייחסים אליו , ושלך 5 דלת? ממש יפה בשחור

פורסם
יש לי כבר איביזה בבית במשפחה , שנה היא בבית ולא היה לה שום בעיה עם הגיר , תלוי איך מתייחסים אליו , ושלך 5 דלת? ממש יפה בשחור

 

ממממ לא, בחרתי קופה (יענו 3 דלתות) כי אני ת'יודע בן 23 צעיר רק השתחררתי מקבע ובנוסף זה רכב פרטי שלי, המשפחתית שלנו זאת מאזדה 3 (2008 נראה לי) ככה שהעדפתי לנסיעות שאני עושה עבודה הלוך וחזור ויציאות בסופשים אוטו עם 2 דלתות לא צריך יותר מזה בדוגרי.

חוץ מזה שגם לדעתי הקופה הרבה יותר יפה וכל רכב "ספורט" (כמעט) הוא עם 3 דלתות.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מצטרף לבעלי האיביזות רמת גימור FR.יש לי את האוטו כחצי שנה(3 דלתות,צבע לבן,ידנית).

הדבר היחיד שמבאס זה הג'אנט הקטן,חוץ מזה האוטו מפנק,ויושב טוב על הכביש.

אין לי ניסיון עם גולף,אבל אני עובד באאודי,ושיוצא לי לנהוג על A1 אני כל פעם מופתע מהפער הגדול שיש בינה לבין האיביזה שלי.

אם אתה יכול,שווה בדיקה.האוטו ממש זריז ומהנה מאוד!(כמובן יחסית לנתונים שלה).

אני אתעלק ברשותך על השרשור ואשאל-מה בעצם ההבדל בין TSI ל-TFSI?

 

בכל אופן,אם יצא לפועל הרכישה של האיביזה,אתה תהנה ממנה!תתחדש,וסע בדרכים טובות

פורסם

הגאנט באיביזה FR לא קטן ואפילו מוגזם, גם ככה נוחות הנסיעה כמעט ולא קיימת.

 

אין הבדל בין TSI ל-TFSI ברמת המנועים הקטנים(1.8,1.4). ההבדל קיים רק בגזרת ה-2.0 ליטר, כאשר ה-TSI מפיק 211 כ"ס וה-TFSI מחלץ 265 כ"ס בעזרת טורבו גדול יותר(S3 ולאון קופרה R).


×
×
  • תוכן חדש...