Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחבריי הפורום

רציתי לשאול את דעתכם בנושא טיפול 10K והחלפת רצועות טיימינג.

ברשותי פולו 1400 75כס שנת 2003 ידנית

רכשתי אותו כשהיה לו 101K ואני לא יודע מתי עשו לו טיפול 10K

עכשיו הרכב עומד על 104K ואני רוצה לעשות לו טיפול

הצאת מחיר שנתן לי מישו שמטפל ברכבים היא באזור ה650 שקל

הבנתי ממנו ששמן גרמני נורמאלי יעלה לי 100 שקל פלאגים בגלל שיש להם שלוש ראשים משו כזה זה 250 שקל

פילטר עוד 60 שקל מקורי פילטר אויר עוד בסביבות 60 מים לא זוכר כמה ועבודה 150.

השאלה היא אם זה מחיר סביר ואם תוכלו לתת לי חוות דעת משלכם לגביי הנושא.

 

לגביי הטיימינג הרכב עשה טיפול גדול כולל רצועות מותחנים גלגל ומשעבת מים כשהיה לו 60K כרגע כמו שאמרתי יש לו 104K האם יש צורך לעשות את זה גם עכשיו או שיש להם עוד זמן\קילומטרז' לעבור?

 

מצטער אם חפרתי או משו פשוט אני דיי חדש בנושא הרכבים:oops:

פורסם

וגם שכחתי לשאול איזה נוזל קרור כדאי לי לשים, הבנתי שאני צריך נוזל אדוםאדום.

אשמח אם תאזרו לי חברים זה ממש חשוב לי והיתי רוצה לדעת כדיי לא ליפול ולהזיק לרכב שלי.

פורסם

לפי השנתון הרכב היה אמור לעבור טיימינג שני .

בפירוק הטיימינג בודקים מצב מחזירי שמן,מותחנים ומשאבת מים.

אם אתה מהמרכז פנה למוסך רון לביצוע הטיפול.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אני מאזור צפון אז זה קצת בעיה בישבילי להגיעה לאזור מרכז

יש עוד מישו שיוכל ליעץ לי בנושה?

זה באמת חשוב לי ואשמח לקבל יותר מתגובה אחת.

  • ספונסר פורום
פורסם

אתה לא חופר, בשביל שאלות כאלו קיים הפורום הזה!

 

650 ש"ח זה מחיר טוב לטיפול קטן כמו שציינת.

צריך לבדוק כמה זמן עבר מאז החלפת רצועת הטיימינג האחרונה כי רצועות טיימינג מחליפים לפי זמן או קילומטרים ולא רק לפי קילומטרים. אם נדרשת גם החלפה של הרצועה אז המחיר שציינת יגדל משמעותית.

פורסם

רצועה הוחלפה באמצה 2010 ועשתה 44k קילומטר.

חיפשתי קצת פה וראיתי שמחליפים כל 90אלף או ארבע שנים זה נכון?

כמה ז מן רצועה אמורה להיות בשימוש וכמה קילומטרים?

  • ספונסר פורום
פורסם

על סמך הניסיון שנצבר אצלנו במוסך אנחנו ממליצים על החלפת תיזמון לרכב הזה

בכל 4-5 שנים או 90 אלף קמ .אחרי 4 שנים בדיקה חזותית ,אחרי 5 שנים החלפה .

במקרה שלך ,יש לך עוד זמן .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום .

ברשותי אותו דגם רק אוטומט , הייתי מעוניין לדעת כמה יעלה לי טיימינג + משאבת מים ?

מחיר ממוצע. ?

×
×
  • תוכן חדש...