Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להדביק על הגג שלי מדבקת קרבון שחורה אבל אחרי שעה של חיפושים באיביי לא מצאתי מדבקה מספיק גדולה כשמחיר המשלוח הגיוני.. (הגג שלי יוצא בערך 1.6X1.2)

אני לא רוצה לקנות שתי חתיכות ולחבר נראה לי יצא על הפנים...

מישהו מכיר עסק שאפשר לקנות ממנו מדבקות קרבון או שאפילו מדביק אותם על הרכב במחיר נורמלי?

מחפש באזור ירושלים כי אני לא יוצא מהעיר הרבה וחבל לסוע במיוחד...

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

פורסם

גם לי הייתה תקופה שחיפשתי מלא באיביי וגם בארץ...

מצאתי באתר הזה...

http://www.dhgate.com/3d-texture-carbon-fiber-wrap-vinyl-sheet/p-ff808081379cfeb80137e4ca71d16cd8.html

 

לדעתי זה מחיר סביר...

אגב עדיף לך להזמין קודם חתיכה קטנה וזולה יחסית כדי לתאם ציפיות (אני אהבתי) ןכדי ללמוד את החומר..

פורסם

אחרי חרישה רצינית של האיביי והעלאת טווח המחירים הצלחתי למצוא.

 

אבל עדיין הייתי רוצה לבדוק קודם בעל מקצוע באזור ירושלים... הצעות מישהו שאולי לא ראה את השרשור עדיין?

renault clio 2001 1.4 16V- מתה.

seat ibiza 2001 1.6 - נמכרה.

volkswagen passat 2002 2.0- עדיין איתנו =]

×
×
  • תוכן חדש...