Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההבדל העלויות תלוי בך.

בסובארו יש מנוע שמסוגל לתת (הרבה כ"ס) וגם לעבוד קשה ולהיות אמין למדי

באלפא זה מנוע שמסגול לתת הרבה (הרבה כ"ס) אבל לא לאורך זמן.

אם אתה לוחץ מידי פעם או לוקח פניות מידי פעם באגרסיביות , לא תהיה לך בעיה ואלפא היא לא פחות מתענוג.

אבל אם תנהג כמו נהג WRX טיפוסי וסליחה על הסטיגמה ) , האלפא תחרוש לך על הארנק.

אתה לעומת זאת תחסוך בביטוח (בהנחה שאתה נהג סביר וללא עבר ביטוחי) ולדעתי בנסיעות המנהלתיות תחסוך גם קצת בדלק.

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

את התגובה הקודמת לא הבנתי, וגם לא ברור לי על מה היא מבוססת מעבר לסטיגמות... אשמח אם הכותב יבהיר.

 

החזקתי WRX 2006 (מנוע 2500), למיטב זכרוני ה-05 היא בעלת מנוע 2000, העדיף אגב (מבחינת אמינות ובהנחה שהרכב לא משופר). לא שהיו לי בעיות, אבל משיחות רבות עם הברנג'ה וקריאה בפורומים הרבים - כך הבנתי.

 

המנוע באלפא נחשב ל"המנוע" של של אלפא, זהו ה-3.2 V6 של אלפא עצמם (שונה מה-3.2 GM שנמצא ב-159 לדוגמא) והמשוגעים לדבר אוהבים את הכוח שלו ובעיקר את הצליל. (מחזיק היום אלפא 159 ובזמנו קראתי הרבה על ה-GT, לא נהגתי על ה-3.2 אגב, על ה-2 ליטר מעט)

 

לענות לשאלתך, לדעתי העלויות יהיו דומות, אך קח בחשבון שהאמינות באלפא פחות טובה (בעיקרון) - אני מאמין שמכוניות שמורות היטב היו דיי דומות.

 

אבל וזה אבל גדול - מדובר במכוניות מאוד שונות. ה-WRX היא כמעט מכונית ספורט שמתגמלת בעיקר חוליגנים, בהתנהגותה בעוד שהאלפא היא מכונית GT - מתגמלת מי שרוצה לנסוע זריז ובנוחות חוויתית נקרא לזה, פחות תוקפת פניות.

 

לדעתי אגב, ה-GT עדיפה (כל עוד אתה לא מחפש מכונית ספורט (בלימות האצות, פניות...), לזה יש אופציות טובות יותר (STI\EVO למשל)

פורסם

הבהרה

הכוונה במנוע של אלפא שלא יכול לעבוד קשה היא שהוא יפרק את הרכב

הבעיות שיהיו עבודה קשה של הרכב היא מכאנית .... לא חלילה בעיות מנוע פרופר.

לדעתי גם בתחום החיישנים (חיישני למדה למשל) האלפא לא מצטיינת באמינות.

עכשיו שוב שלא יהיה ספק האלפא לטעמי לנהג מתון כפי שכתבתי זה רכב עדיף בהרבה מה WRX.

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

גם כאן ההבהרה היא לא נכונה, מנוע ה V6 הקיים בGT אחד המנועים הטובים באלפא ובכלל בתולדות מנועים , גם בעיות בחיישנים איננה מעבר לגבול הסביר .

לשואל תכנס לאתר iaroc מועדון אלפא שם תקבל מידע מובהר יותר.

GT 3.2 כלי נדיר בארצנו ומזן מיוחד, ישנם או נותרו יחידות בודדות לעומת אלה עם מנוע 2.0 ליטרGTS אשר מוכר עם רגישות במנועים מסדרה זו שאותם יש למצוא עם היצע יותר גבוהה.

פורסם

ה WRX לא סטנדרטית, ככה שמבחינת הדלק אני מאמין שאסתדר.

עניין האמינות והחלפים הוא שמעניין אותי, בכל מקרה תודה רבה על העזרה המהירה.

פורסם

כמו שאמרו, ה3.2 של אלפא הוא מנוע מוצלח במיוחד עם צליל מטמטם ומומנט רציני.

ניתן להגדיר אותו אמין.

 

הנה מה אמר אסף מ-IAROC:

יש לי את הרכב הזה, אמנם לא בישראל, אלא בגרמניה, אז קח את נושא האחזקה בערבון מוגבל.

אמינות מעל ומעבר למצופה. בעיות קלות עם מנגנוני החשמל של החלונות, לעתים דורשים איפוס אבל לא משהו מציק. חוץ מזה בלאי שגרתי לרכב בן 8 שנים. המנוע מעולה, אמין, חזק ועם סאונד שמיימי.

 

אבל... קח בחשבון הוצאות אחזקה מאוד גבוהות, בלמים לדוגמא, עולים הון! טיימינג, קלאץ' וכו' כנ"ל. צמיגים די רחבים, טובים עולים הרבה. צריכת דלק טובה מאוד כשנוסעים כמו זקנה בת 90, אני מניח שזה לא מה שאתה מחפש, קצת לוחצים ומדובר במשאבת דלק מופרעת ביותר, יחס של ליטר ל 5 ק"מ לכל היותר! מופרע כבר אמרנו?

 

נקודה נוספת וחשובה ביותר, הרכב נוקשה בצורה בלתי נסבלת על כביש משובש. בגרמניה זה די נדיר אבל אני מניח שבישראל מדובר במטרד רציני, לדעתי הרכב אינו מתאים כלל לישראל. אמנם המושבים משובחים ביותר, אבל חווית הנסיעה הכללית לא טובה בכלל.

אני מאוד אוהב את הרכב, אבל אני יכול להרשות לעצמי לשייט ב 180-200 קמ"ש על אוטובאן גרמני משובח. זה לא המצב בארץ.

 

בהצלחה.

משכנתא זה קל

פורסם
גם כאן ההבהרה היא לא נכונה, מנוע ה V6 הקיים בGT אחד המנועים הטובים באלפא ובכלל בתולדות מנועים , גם בעיות בחיישנים איננה מעבר לגבול הסביר .

לשואל תכנס לאתר iaroc מועדון אלפא שם תקבל מידע מובהר יותר.

GT 3.2 כלי נדיר בארצנו ומזן מיוחד, ישנם או נותרו יחידות בודדות לעומת אלה עם מנוע 2.0 ליטרGTS אשר מוכר עם רגישות במנועים מסדרה זו שאותם יש למצוא עם היצע יותר גבוהה.

+ 1 , וזה לדברי יודעי דבר ומבינים באלפות - מנוע ה-V6 אמין בתור מנוע (ואמין עוד יותר ביחס למנועי אלפות אחרים). הבעייה היא יותר עלויות עבודה (עבודה פרופר) גבוהות יחסית, הנובעות יותר מקשיי גישה (קצת צפוף שם בתא המנוע) ופחות מזמינות חלקים. יש רכיבים שנוטים לפעמים להתקלקל, אבל בסופו של דבר, הכל מתגמד לדעתי, למול גירגורו של המנוע הזה.

alfa 156 2.5.

פורסם

לדעתי צריך להבדיל בין מה שאתם מקווים לבין מה שבאמת.

שוב , אם בנהיגה רגועה אבל מהירה אני חושב שזה רכב מדהים מהנה ואף ניתן לתחזוקה סבירה.

אם לנסיעה קשה וימי מסלול , דריפטינג כמו שלרוב בעלי WRX עושים

הרכב יהרס ויהיה יקר מאד לתחזק

משולשים , בוקסות , מתלים ,חשמל - כל אלו באלפא הזאת לא יהיו אפילו קרוב לאמינות של ה WRX (בתנאים הקשים).

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

1. רציתי לקנות כזאת

2. נסעתי בכזאת במדינה אחרת וגם ב156 .

3. חבר יקר ,ממועדון אלפא (אדם מוכר בתחום) הוריד אותי מזה

4. דוד שלי מתעסק בחול (באנגליה) ברכבי ספורט אטלקיים .

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

×
×
  • תוכן חדש...