Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש מגרשים גדולים עם סימונים/עמודים שיהיה אפשר להכיר את הרכב טוב יותר, מישהו מכיר?

 

למה אין בארץ מקומות מיוחדים לדברים כאלה? הרי נלחמים כדי לצמצם את תאונות הדרכים. לא אכפת לאף אחד.

 

פורסם

יש את כוכב יאיר, שנכתב על המסלול שם כבר פעמים רבות. יש חניונים (כל האיזור ליד הסופרלנד) שהם די רייקים בשעות מסוימות.

אני לא יודע מה אתה מתכוון לעשות כדי להכיר את הרכב, אבל כמובן שאתה מסתכן בלקבל דוח כמעט על כל דבר שתעשה, שהוא מעבר לבלימת חירום.

יש לך רקע כלשהו בתחום (מעבר לרישיון נהיגה סטנדרטי)? אם לא, הייתי ממליץ לעשות את כל התהליך עם מדריך, שגם יוכל לכוון אותך ולעזור לך לשפר את השליטה על הרכב.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

בסופרלנד אין מקום.

יש לך את החניון מול חצי חינם הגדול, איפה שרנו-ניסאן.

גם החניון של שופרסל דיל סניף מערב מספיק גדול.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
יש את כוכב יאיר, שנכתב על המסלול שם כבר פעמים רבות. יש חניונים (כל האיזור ליד הסופרלנד) שהם די רייקים בשעות מסוימות.

אני לא יודע מה אתה מתכוון לעשות כדי להכיר את הרכב, אבל כמובן שאתה מסתכן בלקבל דוח כמעט על כל דבר שתעשה, שהוא מעבר לבלימת חירום.

יש לך רקע כלשהו בתחום (מעבר לרישיון נהיגה סטנדרטי)? אם לא, הייתי ממליץ לעשות את כל התהליך עם מדריך, שגם יוכל לכוון אותך ולעזור לך לשפר את השליטה על הרכב.

 

שחכתי לציין שאני סה"כ בחור בן 18 שרוצה לנסוע קצת על האוטו של אבא...

בסופרלנד כמו שאמרו מעליי, אין מקום והכבישים שם לא טובים. תודה.

 

פורסם

המרכז הישראלי לריהוט - חניון ריק עד 6-7 בבוקר. (גם שם יש חצי חינם).

 

מרוב שהוא ריק משאית חשבה שאין שם אף אחד וכמעט עלתה עליי (כתבתי על זה בתגובה אחרת).

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם
:evil:רק אל תשכחו לפרסם מתי אתם באים שהשוטרים שגולשים פה יבואו גם.

 

הם מוזמנים לבוא, אלמד אותם חניות.

 

תודה לכולם, עוד? ולא חניונים של חנויות. אולי כבישים טובים?

 

פורסם
הם מוזמנים לבוא, אלמד אותם חניות.

 

תודה לכולם, עוד? ולא חניונים של חנויות. אולי כבישים טובים?

חכמולוג.

ישללו לך את הרישיון ויקחו לך את הרכב.

ההודעה הבאה שתרשום היא בפורום המשפטי.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
חכמולוג.

ישללו לך את הרישיון ויקחו לך את הרכב.

ההודעה הבאה שתרשום היא בפורום המשפטי.

 

 

מה הבעיה עם הדברים שאני רושם? איך אצא לנהוג בעיר במקומות צרים אם אני לא מרגיש כל מ"מ ברכב?

 

פורסם

אם אתה מנסה לשפר חניות ואת גודל הרכב, למה לא, המקסימום ששוטר יגיד לך זה מה נשמע תביא לי רשיונות יבדוק שהכל תקין ויעזוב אותך לנפשך.

כל עוד לא עשית שטות (כמוני נכנס הפוך לכביש חד סטרי :roll: אין סיבה שתהיה לך בעיה)

Opel Adam S 2017

פורסם
כי כשאתה מדבר על "להכיר את הרכב טוב יותר", זו הקונוטציה שיש לרוב האנשים כאן :)

 

אני חושב על הדבר הזה שזה בזבוז כסף.

 

 

ליאב יש לך המלצה למקום? לאן אתם נסעתם בנסיעות ראשונות?

 

×
×
  • תוכן חדש...