Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע נתקלתי בקונטסה וגיליתי שגם בתא המנוע שלה יש את האותיות המ

כמו בקונטסה שלי

מישהו יכול לספר לנו מה זה ?

%20453~1.JPG

030.jpg

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא "הינו מוטורס"? החברה שייצרה את החלקים?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אולי הרכב היה שייך בזמנו לבחור שלא כ"כ אהב את המוסכניק שלו, ועם הזמן נמחקו שם שתי אותיות "ו" :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הוחלף מנוע, לציין כי המנוע שונה ברשיון.

הסבר שקיבלתי ממוסכניק בדימוס והוא על אחריותו בלבד.

איפה יוחאי שצריך אותו? - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

"הוחלף מנוע" לא סביר כי אז היינו מכירים את הסימון ממכוניות אחרות מאותה תקופה, ולא רק בקונטסה.

 

מאותה סיבה "היה משטרה" היה צריך להיות רשום על כל לארק, וויליס ואסקורט.

 

"הינו מוטורס" זה מובן מאליו. למה צריך לסמן את זה?

 

השערה שלי: מאחר והאותיות נצבעו בעזרת שבלונה, ומוקמו באותו המקום ברכב, הדבר יכול להתאים לסימון על פס היצור. בקרת איכות? ציון שלב בהרכבה? אשמח לדעת את הפתרון כשימצא.

 

נמרוד

פורסם
הוחלף מנוע, לציין כי המנוע שונה ברשיון.

הסבר שקיבלתי ממוסכניק בדימוס והוא על אחריותו בלבד.

איפה יוחאי שצריך אותו? - רן

 

 

כאן...דווקא ההסבר הזה נראה לי. התחושה שלי היא שהקונטסה לא יצאה כך מהמפעל בנשר.

אריה, תן את מספר הרישוי ונדע האם הוחלף מנוע...

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם
כאן...דווקא ההסבר הזה נראה לי. התחושה שלי היא שהקונטסה לא יצאה כך מהמפעל בנשר.

אריה, תן את מספר הרישוי ונדע האם הוחלף מנוע...

245313

אבל לא יכול להיות 2 רכבים שונים עם אותו כיתוב באותו מקום

גם המודל לא זהה הרכב הלבן עם מושב אחד גדול מקדימה

והרכב שלי נולד בצבע בורדו מה שלא נראה שהיה אז בבעלות ממשלתית

ובוא נניח שהוחלף מנוע למה הסימון רק בקונטסה?

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם
245313

ובוא נניח שהוחלף מנוע למה הסימון רק בקונטסה?

 

השאלה הזו נכונה, אבל התשובה פשוטה: בקונטסה הזו לא הוחלף מנוע!

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

×
×
  • תוכן חדש...