Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, רציתי לשאול בקשר לרכב (HGT) שאני מתלבט לגביו.

הרכב יד רביעית עם 127 אלף ק"מ שנת 2001.

הרכב עבר אובר אול מנוע לפני שנה וחצי בגלל שהיה אוכל שמן בצורה קריטית.

בנוסף, מה שיותר מדאיג אותי זה שלפני חודש בערך נקרעה רצועת הטיימינג והרכב עבר ראש מנוע.

רציתי לדעת אם כדאי לי לקחת את הרכב לבדיקה ולראות מה אומרים או אפילו לא להתקרב אליו?

המוכר רוצה מחירון אולי טיפה פחות.

מה שמוזר לי זה שאיך רכב עם 127 אלף קמ עבר קריעה של רצועת טיימינג?

זה מעיד על הזנחה קשה. :cry:

תודה!

פורסם

כן , גם לדעתי זה לא נראה טוב - אני מניח שאחרי ביצוע האוברול, החליפו גם את חגורת הטיימינג (ואולי גם מותחנים + משאבת מים אם נדרש). לפחות זה היה מתבקש מאליו.

האם שני האירועים קרו אצל אותו בעלים ? איך הוא מסביר את קריעת החגורה ? האם קיימת הסטוריית טיפולים מסודרת (ואצל מוסך שמתמצא ברכב הנ"ל) ?

על פניו - נראה ונשמע לי קצת בעייתי. תנסה לברר קצת יותר פרטים.

alfa 156 2.5.

פורסם
כן , גם לדעתי זה לא נראה טוב - אני מניח שאחרי ביצוע האוברול, החליפו גם את חגורת הטיימינג (ואולי גם מותחנים + משאבת מים אם נדרש). לפחות זה היה מתבקש מאליו.

האם שני האירועים קרו אצל אותו בעלים ? איך הוא מסביר את קריעת החגורה ? האם קיימת הסטוריית טיפולים מסודרת (ואצל מוסך שמתמצא ברכב הנ"ל) ?

על פניו - נראה ונשמע לי קצת בעייתי. תנסה לברר קצת יותר פרטים.

 

שני המקרים קרו אצל אותו בעלים.

הוא מסביר את הקריעה בזה שהבן שלו (דיברתי עם אבא של הבעלים) התעצל להחליף את הרצועה ובגלל זה זה קרה.

זה מעיד על טיפול נוראי באוטו, אני חושב שכדאי גם פשוט לעבור הלאה אבל הבעיה היא שאין לאן לעבור כלכך..

כמעט ואין HGT שעומדות למכירה.

אני מחפש כבר די הרבה חודשים :/

פורסם

אני מחפש רכב ספורטיבי ידני, שכיף לנהוג עליו וקשה להוריד את החיוך מהפנים כשאתה נוהג.

התקציב שלי הוא עד 22.

חשוב לי גם שהרכב יהיה יחסית חסכוני, אני לא מבקש 1 ל 20, אבל 1 ל14/15 בנסיעה רגועה מאוד זה מעל ומעבר.

זהו בעיקרון. כמובן שאני מחפש רכב אמין שלא יעשה בעיות ובלי הרבה מחלות.

ההתלבטות הייתה בין הHGT לפיג'ו 206XS.

החלטתי להתמקד על הHGT גם בגלל שהיא יותר ספורטיבית וגם בגלל שהיא יותר אמינה לפי מה שהבנתי עד עכשיו.

אם יש לכם עוד רעיונות למרות שאני מחפש רכב כבר יותר מחצי שנה ונראה לי שחיפשתי הכל אבל עוד רעיונות לא מזיקים אף פעם. :p

תודה :)

פורסם

לרכב בשנתון הזה אין כל חשיבות לסמל מקדימה.

הכל שאלה של איך הוא נשמר לאורך השנים - ולראייה הפיאט החמודה הזאת שהצגת כאן.

 

בתקציבך הייתי מציע לך לא להתמקד בדגם מסויים, אלא פשוט לחפש את הרכב הכי שמור שאפשר למצוא.

 

בהצלחה,

אלי.

 

עריכה, יש כאן בפורום אפילו קליאוספורט דור 1 שנכנסת בתקציבך, למרות הק"מ שווה בדיקה.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=417329

פורסם
לרכב בשנתון הזה אין כל חשיבות לסמל מקדימה.

הכל שאלה של איך הוא נשמר לאורך השנים - ולראייה הפיאט החמודה הזאת שהצגת כאן.

 

בתקציבך הייתי מציע לך לא להתמקד בדגם מסויים, אלא פשוט לחפש את הרכב הכי שמור שאפשר למצוא.

 

בהצלחה,

אלי.

מה שאתה אומר הוא מאוד נכון, אבל מה שכן ה206 הוא רכב נפוץ מאוד ולהרבה מאוד מהרכבים הספציפיים יש הרבה בעיות, ובגלל זה אני לא מצליח למצוא דגם ספציפי בלי בעיות בכלל :cry:

פורסם

בקשר לקליאו, ראיתי אותה וגם חשבתי על זה.

זאת אפשרות לא פסולה ב100%, אבל מה שאני צריך להתחשב בו זה שאם אני אקנה את הרכב הזה אני כנראה אהיה היד האחרונה שלו, וזה אומר להחזיק אותו 3-4 שנים בלי אפשרות למכור שזה בעיה :conf:

פורסם

שוב, אל תנעל על אף רכב.

גש, לך תראה כמה שיותר רכבים, תמצא את השמור ביותר - ולך עליו.

לכל סיר יש מכסה בסופו של דבר, והכל שאלה של מחיר.

 

עדיף 3-4 שנים של שקט ואז להוריד מחיר בזמן המכירה, מאשר שנה של אכילת קש (ואז להוריד מהמחיר רק על מנת להפטר מהרכב).

פורסם
שני המקרים קרו אצל אותו בעלים.

הוא מסביר את הקריעה בזה שהבן שלו (דיברתי עם אבא של הבעלים) התעצל להחליף את הרצועה ובגלל זה זה קרה.

זה מעיד על טיפול נוראי באוטו, אני חושב שכדאי גם פשוט לעבור הלאה אבל הבעיה היא שאין לאן לעבור כלכך..

כמעט ואין HGT שעומדות למכירה.

אני מחפש כבר די הרבה חודשים :/

לדעתי ובהמשך לדבריך, קריעת הרצועה ארעה בגלל שהיא כנראה לא הוחלפה בזמן האוברול.

לא יודע מי אשם (מוסכניק שאולי לא הסב את תשומת לב הבעלים או שכן התריע - ונדחה עקב רצון הבעלים "לחסוך").

עכשיו אני לפחות משוכנע שכדאי לעבור ולחפש רכב אחר.

alfa 156 2.5.

פורסם

106 ראלי \ GTI ? :)

כן הן יקרות לאחזקה כמו כל ספורטיבית ישנה שתמצא במחירים האלה , אבל הן קצת יותר מוכרות בשוק ויש הרבה חלפים ..

חוץ מזיה שאין כמו 106 ראלי טובה:twisted:

HONDA Civic 4doors | AT | 125Bhp | SOHC VTEC AT 6800 RPM:evil:

פורסם

תתרחק אחי יש לי אוטו עם 220 אלף (סוזוקי בלנו) חוץ מצמיגים ובלאי רגיל לא החלפתי כלום הבן אדם שחט את אבא של האוטו

פורסם

עשו אוברול בגלל שהיא אכלה הרבה שמן + שכחו לעשות רצועת טיימינג, כנראה גם שמן שכחו להחליף איזה 40,000 ובגלל זה הרינגים נאכלו.

תעשה לעצמך טובה אל תתקרב לרכב הזה אפילו לא בטעות, הבעלים כנראה מזניח סדרתי, או שהרכב עשה 300,000 ועשו לו "עדכון" ק"מ בשעון.

subaru grand leone 94 ידנית - נמכרה.

chevrolet spark 2014 1.0 manual רכב נוכחי.

×
×
  • תוכן חדש...