Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אחרי שבועיים (אולי יותר) של חיפושים ארוכים ואחרי שראיתי לפחות איזה 7 קליאו-אים מצאתי את הקליאו שלי

 

פרטים:

96

אדומה- בורדו

125K קילומטר

 

ג'אנטים 15 ממש ממש אבל ממש יפים. (תמונות בהמשך)

 

ציפ BBR

פילטר

אגזוז בנייה עצמית

ועוד הרבה לא זוכר כבר.. :)

 

בקיצור אוטו פצצה אני ממש מרוצה ... (אפילו הטורים עומדים יפה, פשוט קראתי שלהרבה RSI יש בעיה במנוע צעדים שהטורים לא עומדים יפה אצלי טפו טפו הכול טוב.. :) )

 

אבל יש לי כמה דברים קטנים מרגיזים -

 

קודם כול הנורות של הלוח שעונים שלי חלשות וחלק לא מאירות (איך אפשר לסדר את זה ? )

 

הסאנרוף נפתח טוב לא נוזל ולא כלום אבל הוא לא נסגר טוב ... האוזן הימנית לא משהו לפי מה שהבנתי ... מה לעשות ? (אני חושב שהבעיה הייתה גם לדניאל RSI שדרך אגב הוא גר בעיר שלי (הוד-השרון) אז דניאל דבר איתי אם גם לך היה משהו דומה )

 

הכסא של הנוסע קצת קרוע בצד אז אני מחליף אותו או שאני ישלח אותו לרפד מה אומרים ??

 

וההגה שלי לא משהו כי זה הגה לא מקורי של CLIO RSI לאי דע למה אז מחר אני מחליף אותו למשהו אחר יש הצעות ?? הגה של MOMO או משהו ...

 

וישל י כמה שאלות בקשר לשיפורים שאני רוצה להוסיף בקרוב:

במקום השעון (זמן) המעפן הזה אני רוצה לשים שעון Air\Fuel אפשרי ? כמה עולה ?

 

אני רוצה לשים שעון טורים + שיפטר (טכומטר) פעם מכרו את זה במאס טיונינג אבל היום כבר לא מישהו יודע איפה אפשר להשיג ? כמה עולה ? התקנה מסובכת ??

 

ועוד שאל בקשר למד שמן הזה בלוח שעונים שהוא בחצי סוייץ אז מה הוא מראה ?? לחץ שמן או כמות שמן ???

 

ושהאוטו מותנע מה הוא מראה ???? כי אצלי הוא כול הזמן למטה .. כאילו שהאוטו מותנע .. אולי הוא פשוט תקוע ??? נראה לי שהוא תקוע ככה .. יש מצב ?

 

תודה לכול העוזרים .. :)))

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מזל טוב :beerchug: סע בדרכים טובות, ובזהירות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תתחדש על האוטו. :-)

 

בקשר לנורות, תנסה להחליף אותן, יכול להיות חלק מהן נשרפו ולכן אתה רואה תאורה חלשה.

 

בקשר לריפוד, אכן תלך לרפד רכב הוא אמור לסדר לך את הקרע.

 

ושוב פעם תתחדש. :-)

 

פליקס.

ROOONEEYY

פורסם
תתחדש ! :beerchug:

 

תכיר את חברי הפורום ומנהלי הפורום הטכני, אתה עומד לבלות איתנו עוד הרבה :mm_wink:

 

איציק

קודם כול תודה לכולם.

 

את האמת מרוב חיפשי אחרי קליאו הספקתי להכיר כבר אישית את

shinin עודד .. (כן כן זה אני גיא :) )

SPL עמית

את האוטו של

Booly לשעבר...

 

ככה שכבר אני מכיר חלק .. :)

 

דבר שני אני קורא המון זמן פה הודעות אבל אני לא כותב פה בדרך כלל רק מאז חיפושי אחר ראלי\RSI התחלתי לכתוב כאן, אני פעיל המאקס טיונינג אבל פה מכירים יותר את הנושא של ה"צרפתיות" ככה נראה לי שאני יבלה פה יותר זמן מעכשיו :).

 

בקשר ללחץ שמן - מישהו יכול להיות יותר ספציפי - כשהאוטו בחצה סוויץ = ??

כשהאוטו מונע מה המד מראה אז = ??

 

דרך אגב יש לי כמה תיקונים ללעשות באוטו כמו שציינתי מנורות לוח שעונים , מראת צד שבורה וכאלו דברים קטנים שמתקנים במוסך המרכזי ...

אז איפה יש מוסך טוב של רנו ליד איפה שאני גר - (הוד השרון) ???

 

תודה לעונים.

:)

פורסם

כן זאתי ... :)

 

מחר אני יעלה תמונות אין לי כוח היום ...

 

וקובי - אני יודע על הדימר אבל הוא לא עוזר פה ... , זה לא נראה לי רציני כי זה נדלק לי היום פעם אחת ... כאילו זה עבד פתאום ואז הפסיק ... נראה מחר במוסך ...

 

ומה בקשר למוסך ... לאיזה מוסך ללכת מחר בקשר למראה ולאורות האלו וזה ... ?

פורסם
וקובי - אני יודע על הדימר אבל הוא לא עוזר פה ... , זה לא נראה לי רציני כי זה נדלק לי היום פעם אחת ... כאילו זה עבד פתאום ואז הפסיק ... נראה מחר במוסך ...

נשמע לי כמו מפל מתח על הריאוסטט של הדימר. זה קורה להם לפעמים, שמקורוזיה או לכלוך ההתנגדות הבסיסית שלהם עולה וגם המצב הפתוח ביותר שלהם מספיק רק לתאורה עמומה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ראשית מז"ט, קצת באיחור.

 

בן אדם שבאמת חיפש ועבר הרבה רכבים (ופספס כמה..) , אני מקווה שנפלת על רכב במצב טוב.

 

תכין את עצמך להשקעה (נפשית , פיסית ו..כספית)

 

בשלב זה אל תעסוק בתיקון הפרטים השוליים, עסוק ביישור קוו, טיימינג, טיפול כמו שצריך, תיקון מכלולי מנוע, הצתה וכ"ו שהראו סימנים בבדיקה.

אלה הדברים החשובים והיקרים.

 

חוץ מזה הבנתי שהגעת למוסך טוב ואתה בידיים טובות.

 

אשמח לעזור בכל שאלה ובעיה. בהצלחה.

HOOTERS

:ladysman:

פורסם
ראשית מז"ט, קצת באיחור.

 

בן אדם שבאמת חיפש ועבר הרבה רכבים (ופספס כמה..) , אני מקווה שנפלת על רכב במצב טוב.

 

תכין את עצמך להשקעה (נפשית , פיסית ו..כספית)

 

בשלב זה אל תעסוק בתיקון הפרטים השוליים, עסוק ביישור קוו, טיימינג, טיפול כמו שצריך, תיקון מכלולי מנוע, הצתה וכ"ו שהראו סימנים בבדיקה.

אלה הדברים החשובים והיקרים.

 

חוץ מזה הבנתי שהגעת למוסך טוב ואתה בידיים טובות.

 

אשמח לעזור בכל שאלה ובעיה. בהצלחה.

טוב שניזכרת להקפיץ את הנושא...

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

תודה עודד נשמה.

 

איך כבר שמעת שאני מטפל אצל שרון .. שדרך אגב בהזדמנות זו אני ימליץ לכם על מוסך פצצה בעיקר לכול אלו עם ה

RSI אבל גם בכלל ...

 

מוסך המרכז בכפ"ס, תפנו לשרון

 

באמת בנאדם מותק, שמשקיע מעצמו באוטו ולא סתם מזלזל, אני הכנסתי לטיפול אצלו ועוד כמה שיפורים\ תיקונים והוא עשה לי עבודה פצצה מה גם שאני עדיין בקשר איתו מאז ובכול תקלה או משהו הוא מיד עוזר לי.

 

אין הרבה מה לדבר למי שיש RSI בעיקר ובכלל אני ממליץ לכם מאוד לטפל אצלו, גם המחירים טובים.

 

09-7654877

אזור תעשיה כפ"ס (ליד משרד הרישוי)

מוסך המרכז


×
×
  • תוכן חדש...