Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רדיאטור חימום "סלמור" שבק, איך לאבחן ולתקן?


נהג מתחיל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

חברים שלום,

 

רדיאטור סלמור בן 3 שבק חיים ולא מגיב - לא מחמם ולא נדלקות נורות הבקרה.

 

השקע תקין וכל הנתיכים בבית תקינים.

 

איך ניתן לאבחן את הבעיה ולטפל בה בעצמי? האם יש פיוז פנימי שניתן להחליף?

 

תודה רבה!

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקלות נפוצות, לפי סדר זה:

 

1. תקלה בתקע, או בחוט - החלף את החוט והתקע.

2. נשרף טרמוסטט ההגנה (לא מתכוונן ולא גלוי). ניתן לבטל, מתוך סיכון כלשהו.

3. תקלה במפסק או בטרמוסטט הגלוי.

4. תקלה בגוף החימום.

 

בכל המקרים הבדיקה היא אותה בדיקה: פתח את המכשיר ומדוד התנגדויות בעזרת רב מודד בנקודות שונות ובמצבים שונים של המפסקים. מאחר שאין הרבה חוטים ומרכיבים אחרים, קל לגלות היכן הבעיה.

 

התחל בכך שתבדוק רציפות מהפינים בתקע למחבר הפנימי בקצה החוט. זו התקלה הנפוצה ביותר.

 

התנגדות תקינה של גוף החימום - בערך 30-50 אוהם לכל מעגל (סליל).

 

בהצלחה.

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתעלק בקטנה ,

 

 

גם לנו יש ראדיאטור מצויין אבל הטרמוסטט נתפס במצב סגור , אז יוצא שהראדיאטור מתחמם ללא סוף ( ידוע כמסוכן , לכן מפעילים רק את הגוף חימום הקטן )

 

אני מחפש טרמוסטט מתאים , יש איזה חנות שמכירים לנושא ? איזור ראשון חולון כזה , ופתח תקווה .

 

תודה

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני תודה, התקע תקין. אין ברשותי רב מודד או ידע להפעיל אותו.

 

במכשירים האלו יש לרוב מפסק הגנה תרמי שניתן "לדרוך" מחדש בלחיצה. חפש אותו.

 

יובל תודה, צריך לפרק את יחידת השליטה בשביל זה? איך אני אזהה את המפסק הזה?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן. המפסק ימצא קרוב לגוף החימום, בד"כ מחובר בטור אליו, נראה בד"כ כמו כפתור כסוף עם שני טרמינלים המחוברים ל(הפתעה) שני חוטים. תמונה להמחשה:

 

ThermalSwitch.jpg

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי תודה, אבדוק. האם כדאי להבין למה הוא קפץ או שזו תקלה?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם הוא הפסיק לפעול בזמן שדלק?

 

הרכיבים האלו לא מדוייקים במיוחד. יכול להיות שתדרוך אותו מחדש והוא יפעל לשנים רבות, ואולי דוקא יקפוץ שוב מהר כי הוא לא תקין. כדאי לנסות.

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...