Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בחירת סאב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם כאן בפורום ,

 

אני יודע שחרשו כאן כבר על השאלות האלה אבל בבקשה תעזרו לי אני רוצה ליקנות סאב חזק אבל המגבר יכול להוציא רק 250 רמס בברידג (לאנזר RTG 434 150*4) תציאו לי סאב חזק שהמגבר יוכל להרים

(בטוח הוא יכול להרים סאב יותר מ 300 רמס )התקציב בסביות ה 1000 ש"ח

תודה לכול מי שעוזר.

פורסם

אם אתה רוצה SPL אני הייתי הולך על שני פיונר 305C

בונה להם תיבה איכותית ומתאימה ועוד ישאר לך כסף...

זה ידפוק יותר מכול סאב בתקציב הזה עם מגבר כזה...

פורסם

את הסאבים אני מחבר רק ל 2 ערוצים נכון? (שלא יהיו פשלות )

כי ב2 האחרים אני רוצה לחבר קומפוננט

פורסם

אתה מחבר כל סאב לזוג ערוצים ככה שהמגבר תפוס לך אם אתה מביא זוג סאבים.

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

נגיד אני מחבר 2 סאבים לזוג ערוצים בברידג והסאבים במקביל

הברידג נותן בערך 250 ועם הסאבים במקביל ההתנגדות תרד ל2 אום

אז יצא לי בערך 500 -600 רמס

ניראה לי שזה יספיק כול סאב יקבל 300 רמס

תתקנו אותי עם אני טועה ,כי אני ממש לא בטוח

 

אם לא הולך אז לא משנה אני חוזר לשאלתי המקורית

אין לי עכשיו תקציב ליקנות עוד מגבר :puppydoge

פורסם

המגבר הזה לא ירד לך ל2 אום.

 

עדיף לך לקנות איז מונובלוק לסאבים וככה ינצל אותם. או ש...כמו שאמרתי תחבר כל סאב לזוג ערוצים.

תקרא את הטר'ד ש SILVER D הביא לך.

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

ברור שעדיף ליקנות עוד מגבר מונו אבל כמו שכתבתי

"אין לי תקציב לעוד מגבר" , ואני חייב לחבר תקומפוננט לאנשהו

ולרדיו דיסק סתם ישמע חרא,

אין מצב שאני מחבר שתי סאבים וקומפוננט למגבר?

אם אין אז באסה מה לעשות

אז לשאלה המקורית מה הסאב הכי חזק במחינת SPL שהמגבר יוכל להרים

תודה

פורסם

djsts דבר ראשון, איזה רכב יש לך ?

דבר שני, אני במקומך היתי שומע מגבר שבאמת נותן 250 אר אמ אס, לפני שהיתי אומר "רק 250 אר אמ אס"

כי כמובן שאין פה שום הוכחה לזה, זה בסך הכל הצהרה של חברה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

הרכב הוא גולף 94

ואני אומר רק 250 רמס

כי רוב הסאבים בשוק הם בסביבות ה400 פלוס ,סאבים ל SPL

והסטיה במגבר היא מקסימום 15 אחוז אים בכלל.

 

קראסטי מה זה השיבה החיים לא שמעתי עליו יש לך אולי קישור או משהו

פורסם

נתחיל מזה שאתה מדבר על רכב האצבק, וגם סאב של 200 אר אמ אס לפי דעתי ברכב כזה, זה מעל ומעבר

לפחות זאת דעתי.... אז כדאי לך לשמוע ולבדוק לפני רכישה של משהו מפלצתי שאולי לא יהיה לך צורך בו כי זה לא הסיגנון שלך.

דבר שני, אל תגיד דברים שאין לי מושג מאיפה הבאת. "הסטיה במגבר היא מקסימום 15 אחוז אם בכלל"

באמת משפט שלא מוכיח כלום, כימעט כמו ההצהרות המגוחכות שאין להם שום קשר ישיר או עקיף למציאות.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

MIKMIK בכול מגבר יש אחוזי סטייה מסוימים

עשיתה בדיקת מעבדה שאתה יודע

בכמה הם "משקרים" ,דבר ראשון הסטייה לא יכולה להיות

יותר מ 15% כי אז אף אחד לא היה קונה אותם

דבר שני חברות לא יכולות סתם להמציא מספרים

יש הגבלות לאחוזי הסטייה המותרים ככה כול חברה הייתה

מעלה את ההספקים ,אבל עזוב אתה סתם מדבר

אני לא פתחתי תרד בשביל להתווכח על אחוזי סטייה או

על מה אני צריך ומה אני לא צריך בסה"כ ביקשתי המלצה לסאב

 

דרך הגב שמעתי את הפיונר שהוא 400 רמס

ואתה אומר ש 200 רמס יספיקו

פורסם

יש מגברים שיש בהם סטיה של מאות אחוזים. הן יכולות להמציא מספרים וזה מה שהן עושות. אנשים קונים את המוצרים האלה כי הם זולים.

חברה שמכבדת את עצמה ופונה לקהל לקוחות מבין עניין לא תרמה בנתונים ואף תפרסם נתונים שמרניים יותר. חברה זולה שפונה לקהל לקוחות שלא מבין בתחום ורוצה מוצר מאוד זול, תפתה אותם באמצעות נתונים שקריים.

×
×
  • תוכן חדש...