Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שאלתי היא מה ממליצים בעלי הנסיון בפורום להציב דרך קבע בתא המטען למקרה של תקלה אופיינית ?

 

 

תוכל להגדיר מהי "תקלה אופיינית"?

פורסם
הכי חשוב זה:נוזל קירור,שמן מנוע,מברגים,

בוקסות,מים,סבון,עזרה ראשונה.

 

- משולש אזהרה תיקני

- ג'ק

- מפתח גלגלים

- גלגל חלופי

- פנס

 

 

- מ"ס טלפון של גרר (לא חייב בבגאז')

עדי גולדנברג 13399

פורסם
- משולש אזהרה תיקני

- ג'ק

- מפתח גלגלים

- גלגל חלופי

- פנס

 

 

- מ"ס טלפון של גרר (לא חייב בבגאז')

 

גם אני חשבתי על זה פשוט לא ציינתי את זה בגלל שאלו

דברים שחייבים להיות בכל רכב בדרך קבע.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

או בקיצור - כל מה שראוי להחזיק ברכב אם מתכננים, למשל, נסיעה ארוכה לאילת למספר ימים.

 

רכב אספנות אמור להיות מתוחזק ברמה גבוהה ושמור. קשה להגדיר בעייה אופיינית. מאחר והגיל של הרכב גדול, עלולה להתפתח בעייה בכל מקום שהוא, ללא איפיון מסוים המשותף לרכבים מסוגים שונים. חלק מהארועים ייתכן שכלל לא ניתן יהיה או ראוי בכלל לטפל בו בשטח.

פורסם
תוכל להגדיר מהי "תקלה אופיינית"?

 

קראתי את תשובות החברים כאן ,האמת שאני התכוונתי לאביזרים מעט יותר שייכים לתקלות ,כמו צינור מים ,סליל הצתה וכאלו ,לכן כתבתי אופייניות .(כל רכב עם המחלות שלו)

 

ולכן אני שוב שואל ,מה עוד מומלץ מתוך נסיון העבר שלכם ,משהו שאם הייתם מצרפים לנסיעה היה מחלץ אתכם בזכות הימצאותו .

פורסם
קראתי את תשובות החברים כאן ,האמת שאני התכוונתי לאביזרים מעט יותר שייכים לתקלות ,כמו צינור מים ,סליל הצתה וכאלו ,לכן כתבתי אופייניות .(כל רכב עם המחלות שלו)

 

ולכן אני שוב שואל ,מה עוד מומלץ מתוך נסיון העבר שלכם ,משהו שאם הייתם מצרפים לנסיעה היה מחלץ אתכם בזכות הימצאותו .

משאבת דלק חשמלית (סובארו מיצובישי)

כוויל

פלטינה ורוטור

פיוזים ומנורות

שמן מנוע

מיים

סט מברגים

פליר גבקה

מפתחות מ 7 עד 21

סת בוקסות

כל השאר זה עבודה במוסך

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם

שמתי לב שלא ציינתם רצועות ,אולי כי כדאי לבדוק אותן תדיר ?

 

רוטור ופלטינות זו עצה טובה ,אני אצרף כאלו .

 

מה עם מדחס אויר ? מי מכם מצרף ?

פורסם

כבלים איכותיים להתנעה.

פיוזים.

את הרצועות הישנות שירדו באחד הטיפולים הקודמים

מגבונים לחים

גז למזגן

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

אתם ממש מתכננים להיתקע בדרך אני רואה

תחזיקו מוסך בבגז

 

אני מחזיק שמן מנוע, שמן ברקס , בקבוק פרסטון

בקבוק נגד פאנצרים

מברג פיליפס ושטוח ועוד מפתח שצד אחד הוא 1/2 והשני 9/16

ומשולש אזהרה

mustang 67 GT, 302 engine t5

×
×
  • תוכן חדש...