Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיצד מומלץ לכסות רכב אספנות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

חשבתי לעצמי מה הדרך הכי טובה לאחסן רכב אספנות שאני מתכנן לקנות בקרוב.

אני לא מתכוון לנסוע ברכב על בסיס יומיומי אלא רק פה ושם, בזמן הפנאי.

יש לי חנייה פרטית בבית (בית פרטי), היא מקורה, אך לא סגורה (רק גג).

חשבתי לכסות את הרכב בכיסוי רגיל בכל פעם שאני מגיע איתו הביתה.

האם זה בסדר להשאיר את הרכב תחת כיסוי לזמן ממושך (נניח חודש)? זה לא "חונק" את הרכב או משהו?

מהי הדרך המומלצת ביותר לדעתכם לכסות את הרכב בהנחה שיש חנייה?

ראיתי גם שיש שרוולים מיוחדים לאחסון רכב, כמו אלה:

www . carcoon . co . uk

(אני עדיין לא רשאי לפרסם קישורים בפורום, לכן הכתובת רשומה עם רווחים...)

למישהו יש משהו כזה? לא הבנתי מהאתר אם הם גם שולחים לארץ...

יש אולי משהו חלופי בארץ שאפשר לקנות?

כל עצה תתקבל בברכרה.

פורסם

באופן עקרוני אין רע בכיסוי הרכב.

רצוי שהכיסוי יהיה מחומר רך, נושם ועמיד למים. (עוד לא המציאו כזה).

לפני שמכסים את הרכב צריך להמתין עד שהרכב יתקרר אחרת נוצר עיבוי והלחות נשמרת מתחת לכיסוי.

אם יש גשם עם רוח הלחות נכנסת מתחת לכיסוי וזה גורם נזק.

גם כאשר הרוח חזקה הכיסוי נוטה לחבוט ברכב וזה לא טוב.

האמת שלא מצאתי פתרון טוב ואני מכסה רק כאשר אין רוח.

שלמה דן גדרון

פורסם

חשוב בזמן שאתה מכסה שהרכב יהיה נקי ויבש וכמו שנאמר שיהיה קר

ומולץ גם לפי דעתי לעשות לרכב ווקס שהוא מגן על הצבע לפחות פעם בחצי שנה

ואם אתה מהמחמרים פעם בשלושה חודשים.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

תודה על התגובות. העלתם נקודות מענייניות שלא חשבתי עליהן.

מה לגבי הכיסוי הזה של carcoon. למישהו פה יש כזה? ממליצים? אני שוקל לקנות...

פורסם
תודה על התגובות. העלתם נקודות מענייניות שלא חשבתי עליהן.

מה לגבי הכיסוי הזה של carcoon. למישהו פה יש כזה? ממליצים? אני שוקל לקנות...

 

CARCOON מזרים אויר אטמוספרי כל הזמן. כלומר, באזור מישור החוף הוא דואג לאספקה סדירה של לחות כדי שהחלודה לא תהיה יבשה. יתכן ובאיזור ירושלים הוא טוב.

בנגב הוא יזרים אספקה סדירה של אויר עם חול והדבר יפגע בצבע כמו ניקוי חול עדין.

למעשה CARCOON זה כיסוי שלא הבנתי מה טוב בו.

הרבה יותר טוב הוא להכניס את הרכב לשרוול אחסנה יבשה,ולשאוב את כל האויר החוצה כך אין מצב של חבטת הניילון ברכב, אין לחות ואין כמות אין סופית של חמצן להאכלת החלוןדה.

אבל CARCOON זה לא פרקטי לעשיה אפילו לפעם בשבוע.

שלמה דן גדרון

פורסם

כשחיפשתי כיסוי לרכב שלי הציעו לי כיסוי של יאכטות שהוא גם רך ולא פוגם בצבע וגם עמיד למים ולפגעי שמש וקרינה. יש יצרן אחד אחד לפחות שראיתי שעושה כאלו כיסויים בארץ, אבל החומר מאוד יקר (כן, בדקתי גם ייבוא של הבד מחו"ל וייצור עצמי) ולכן משתלם רק אם יש לך רכב מאוד יקר.

 

בזמנו הציעו לי תפירה של כיסוי לרכב שלי (מיני) בעלות של פחחות בסיסית + לרכב. כל אחד והשיקולים הכספיים שלו.

 

אני משתמש בכיסוי רב עונתי וכשהוא נקרע, מחליף לאחר.

 

יש הרבה שירשורים דומים כאן, מומלץ לבצע חיפוש ולגלות...

 

בהצלחה.

?How Can Anything Bigger Be a MINI

×
×
  • תוכן חדש...