Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני צריך לבצע טיפול 10000 לדייהטסו סיריון 2007 שברשותי ואני מעוניין לקנות חלקים מקוריים.

הבעיה היא שהמחירים במוסכי היבואן לחלקים המקוריים מאוד יקרים.

האם יש מקום שבו אפשר לקנות חלפים לטיפול 10000 במחיר סביר ולא קורע? האם יש מקום שמוכר חלפים ברמה גבוהה כמעט כמו המקוריים ?

 

בנוסף, בחודשים האחרונים שמתי לב שמיכל הקירור מתרוקן. לפני חצי שנה הוא היה על מקסימום וכעת הוא 5ס"מ מתחת למקסימום ו 5ס"מ מעל למינימום ? האם יש לדעתם בעיה ? האם לרוקן ולמלא מחדש נוזל קירור?

פורסם

אם אין לך קשרים עם ספק חלפים לא תמצא חלפים מקוריים במחירים זולים יותר ממוסכי השירות.

 

וגם אם כן זה לא שחסכת פה מליונים מדובר בלא יותר מ 100 שקל הפרש.

פורסם

שלום.

מה אתה צריך לבצע בטיפול חוץ ממסנן שמן ושמן?

אפשר לקנות מסנן שמן מקורי ב80 ש"ח לערך ברחוב המסגר א.ש חלפים המסגר 6.

שמן אפשר לקנות REHINOL שמן גרמני שעומד בתקנים-10W40 ב80 ש"ח באוטודיפו.

מה אתה צריך עוד?

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

גבר אל תשחק משחקים בכל מה שנוגע לטיפול ברכב,

חלקים אח ורק מקוריים תאמין לי שתתחיל לשחק משחקים,

אתה תבקר במוסך הרבה, אפשר למצוא חלקים מקוריים בחנויות חלפים,

רק תשים לב שאתה מקבל:

שמן סינ-טלקאר 10w40 של דייהטסו

פילטר שמן מקורי דייהטסו

פלגים מקוריים

פילטר אוויר מקורי

מים ורודים LLC דייהטסו כולנט מקוריים.

סה״כ עלו לי כל החלקים בדייהטסו מורשה ירושלים

625 ש״ח כולל מע״מ, עשיתי טיפול ואני מבסוט.

פורסם

שלום.

תתפלא רועי אבל היצרן ממליץ על 10W40 .

בטיפול שנעשה בסיריון אצלי דקה לפני הקניה במוסך מורשה ,

שמו 10W40 (חצי סינטטי)סינטלקאר -ולא 5W30.

אם המורשה שם את זה איזו סיבה יש לשים 5W30?

הטמפרטורות במדינתנו הם לא של קיפאון-אפילו לא בחורף -שמן 10W40 הוא לא פחות איכותי

ובתכלס הוא יותר זול.הפעם אני הולך לפי הוראות היצרן!

ניתן למצוא שמנים איכותיים כמו ROWE או REHINOL שעומדים בתקני VW או ב.מ.ו ב80 ש"ח

אז למה לא?

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

אם תסתכל טוב טוב במדבקה שנמצאת במכסה המנוע תוכל לראות המלצה ברורה על 5w20 ו 5w30 שום אזכור ל 10w40.

 

באופן אישי הייתי מתרחק מכל השמני אוטו דיפו הללו.

פורסם

אלה לא שמנים של אוטו דיפו.

אני כבר 3 שנים משתמש בשמן גרמני RHEINOL.

שמן טוב במחיר טוב.כמובן, לא קניתי אותו באוטו דיפו כי רק לאחרונה התחילו לשווק אותו שם.

אגב, המחיר הוא 100 ש"ח ל 5 ליטרים בצמיגיות 10W-40

באוטו דיפו מוכרים גם LIQUI MOLY, גם כן מיוצר ברגמניה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שלום לכולם.

כבר לא התכוונתי להגיב אבל המשפט "שמני אוטודיפו האלה" קצת הקפיץ אותי.

חברת REHINOL כמו חברת EXXON MOBIL כמו חברת ROWE הן יצרניות שמן ברמה גבוהה מאוד .

שמניהן של 3 החברות עומדות בכל התקנים הגבוהים

לדוגמא

http://sasatech.com/SWD-Rheinol.html

 

או לדוגמא

http://www.rowe-mineraloel.com/en/products/overview/motor-oils/motor-oils-for-passenger-cars/

או לדוגמא

http://www.google.co.il/search?q=mobil+10w40&hl=en&sa=X&rlz=1I7PRFA_enIL435&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=J3xnULKLJqOf0QWL_oAg&ved=0CDUQsAQ&biw=1270&bih=583

 

השמנים הם שמנים טובים מאוד בניגוד אולי לליקווי מולי או אמריקאן איגל או פרסטון שגם נמכרים שם(והם שמנים לא עם התקנים הכי גבוהים).

יש יתרון גדול לאוטודיפו שהם קונים ממשווקים מורשים וזה בהחלט לא זיוף.

בחנויות חלפים יש אנשים העשויים לרכוש שמן עם תויות נכונות והכל בסדר והשמן הוא לא השמן שמצוין על האריזות.לכן אני רוכש שם.

ודרך אגב -REHINOL נמכר ב80 ש"ח ל5 ליטר באוטודיפו(10W40)

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם
היי,

אני צריך לבצע טיפול 10000 לדייהטסו סיריון 2007 שברשותי ואני מעוניין לקנות חלקים מקוריים.

הבעיה היא שהמחירים במוסכי היבואן לחלקים המקוריים מאוד יקרים.

האם יש מקום שבו אפשר לקנות חלפים לטיפול 10000 במחיר סביר ולא קורע? האם יש מקום שמוכר חלפים ברמה גבוהה כמעט כמו המקוריים ?

 

בנוסף, בחודשים האחרונים שמתי לב שמיכל הקירור מתרוקן. לפני חצי שנה הוא היה על מקסימום וכעת הוא 5ס"מ מתחת למקסימום ו 5ס"מ מעל למינימום ? האם יש לדעתם בעיה ? האם לרוקן ולמלא מחדש נוזל קירור?

 

ממתי 500 ש"ח בערך זה טיפול יקר במוסך שירות של היבואן

 

בכל מקרה בכל מוסך שתרצה לקנות ממנו חלקים מקוריים הוא יקנה במוסך של היבואן ואז יעלה לך יותר

פורסם

טוב או לא טוב הנושא הוא השמן המתאים לפי יצרן הרכב שהינו 0w20, 5w20, 5w30.

 

זה כתוב שחור על גבי לבן במדבקה של היצרן על גבי מכסה המנוע.

×
×
  • תוכן חדש...