Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(חוו"ד על) פולקסווגן פאסאט טורבו 2005


djkobig
שימו לב! השרשור הזה בן 4118 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

מחר אני הולך לבדוק פאסאט טורבו 2005.

רציתי לדעת אם לרכב הזה יש מחלות ידועות או דברים ספציפיים ברכב שצריך להיזהר מהם?

כמו כן אשמח לשמוע חוות דעת כלליות בנוגע לרכב, עלויות אחזקה, טיפולים וכ'ו.

קראתי בשרשורים קודמים שהגירים (האוטומטיים - לצערי לא מצאתי ידני) של הרכבים האלו עדינים\גרועים אבל הם התייחסו לשנתונים קודמים, האם מישהו מכיר את הגיר או התנסה עם השנתון הזה או שנתונים קרובים אליו?

והשאלה האחרונה, האם מישהו יודע אם אפשר לעשות הסבת גיר לידני ברכב כזה?

כל עזרה תתקבל בברכה,

 

תודה מראש, קובי.

under construction...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפעמים זה כ"כ ברור לי על מה אני מדבר שאני שוכח להסביר עד הסוף - אני מתנצל.

 

מדובר על פאסאט 1.8 טורבו בנזין אוטומטית.

under construction...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא "מבין", אבל בעל קצת ניסיון:

יש בבעלותי פאסאט 1.8T משנת 2004 כבר חצי שנה.

אם אתה מאיזור המרכז, הייתי מציע לך לא רק בדיקה ממוחשבת, אלא ללכת למוסך רון לבדיקה אמיתית.

בכל אופן:

1. אני ממלא 95 ואין שום בעיה.

2. אם הרכב מטופל במוסך טוב, ומטופל בזמן, הוא לא צריך להפחיד אותך.

3. הגיר שלו אמנם יכול להיות בעייתי, אבל אם הרכב לא עבר התעללות, אני לא רואה שום בעיה.

4. קח בחשבון שהרכב מאוד נח, מאוד חזק, מאוד גדול אבל לא חסכן בדלק.

 

אחרי הקניה, גם מאיזורים אחרים בארץ, מומלץ להגיע לרון לטיפולים.

 

אם יש לך עוד שאלות, כולנו פה :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשלושה חודשים מכרתי את הפאסאט 1.8t שנת 00׳ שלי. הייתי איתו כמעט מעל לשנתיים

אני יודע שישנם הבדלים בין השנתונים אבל רובם חזותיים בלי שינוי משמעותי במנוע/גיר (לעניות דעתי).

 

האוטו יקר מאוד לאחזקה. עקב השנתון הנמוך שלי הוחלפו המון המון רכיבים ברכב עקב תקלה וגם עקב בלאי טבעי. המלצה שלי? להתרחק. ביטוח יחסית יקר (קבוצה 5), זללן דלק לא נורמלי.. בערך קילומטר נסיעה היה עולה לי שקל.

הרכב היה מאוד מאוד שמור.. טופל אצל רון ועדיין.. היו תקלות. בזמן האחרון הגיר התחיל להרעיש (מעיד על מותו הקרב), רוורס היה מחליק, צינורות מים הוחלפו בשפע, רדיאטור, זרועת הגה (משולשים יש שיגידו) בקיצור... לא יודע אם מדובר במזל מאוד מאוד רע, אבל זה מה שהיה לי. ישנם עוד מלא חלקים שיצא לי להחליף, הכי חשוב להוציא מהתגובה שלי - הרכב יקר לא חזקה ומאוד לא כדאי אם הוא מחליט שהוא עושה לך דווקא עם תקלות.

דלק 95.

אגב, מדובר בגיר טיפטרוניק בעל 5 הילוכים.

 

אשמח לענות על עוד שאלות באם תהיינה..

 

דבר נוסף, מחלות של הרכב- ABS, גיר, צינורות מים, חיישן למבדה, פלסטיקה פנימית שקורסת, חלונות חשמל שנופלים. זה מה שאני זוכר..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רציתי להוסיף על התגובות:

בבעלותי היתה אוודי A4 משנתון זהה.

המנוע הוא אותו מנוע.

לגבי דלק : ניתן להשתמש ב- 98 ו-95. ה-98 יותר ממולץ למנוע (לא ברור לי למה אבל זה מה שאמרו לי במוסך).

 

הבלאי הטבעי של המנוע פשוט מטורף. התיקונים והטיפולים בו ממש פשיטת רגל.

מכרתי את הרכב רק מסיבה זו.

 

אז הרכב באמת מהנה לנהיגה, ולרוב כאשר מתוחזק בצורה טובה, נראה גם יפה, אבל...........העלות......העלות......

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור:

 

בנוסף למה שכתבו לך על בדיקה במוסך רון, קרא את השרשור הזה:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=361361

 

וכדי לחזק, אתה מוזמן לקרוא גם את השרשור הזה:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/archive/index.php/t-361361.html

 

אם החלטת לקנות את הרכב, אני גם מציע בחום לגשת קודם כל לרון.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שצריך לקחת בחשבון גם את צורת הנהיגה.

זה לא נכון לומר שאבסולוטית שהבלאי הטבעי הוא כ"כ גבוה והתחזוקה יקרה עקב כך.

יש אנשים שסגנון הנהיגה שלהם פשוט שוחק יותר, ובגלל זה מומלץ להם לקחת רכבים שידועים בתחזוקה יותר זולה (או שאין להם בעיה כספית).

אם אתה הולך להשתולל עם הרכב, אז פאסאט זה לא בשבילך.

לרכב יש המון כח והוא מהנה לנהיגה אבל הוא גם כבד מאוד.

מה שאומר שהוא לא מתאים להשתוללות ובנהיגה אגרסיבית הוא יזלול הרבה דלק והשחיקה באמת תהיה גבוהה.

לדוגמא, יש אנשים שצריכים להחליף בלמים כל טיפול או כל טיפול שני.

אני יכול להחזיק פי 3 או יותר מזה עם אותם בלמים כי הנהיגה שלי רגועה.

לכן, אצלי לפחות, התחזוקה אמנם לא זולה, אבל בהחלט הגיונית לרכב כזה גדול ומהשנתון הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4118 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...