Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מחר אני הולך לבדוק פאסאט טורבו 2005.

רציתי לדעת אם לרכב הזה יש מחלות ידועות או דברים ספציפיים ברכב שצריך להיזהר מהם?

כמו כן אשמח לשמוע חוות דעת כלליות בנוגע לרכב, עלויות אחזקה, טיפולים וכ'ו.

קראתי בשרשורים קודמים שהגירים (האוטומטיים - לצערי לא מצאתי ידני) של הרכבים האלו עדינים\גרועים אבל הם התייחסו לשנתונים קודמים, האם מישהו מכיר את הגיר או התנסה עם השנתון הזה או שנתונים קרובים אליו?

והשאלה האחרונה, האם מישהו יודע אם אפשר לעשות הסבת גיר לידני ברכב כזה?

כל עזרה תתקבל בברכה,

 

תודה מראש, קובי.

under construction...

פורסם

לפעמים זה כ"כ ברור לי על מה אני מדבר שאני שוכח להסביר עד הסוף - אני מתנצל.

 

מדובר על פאסאט 1.8 טורבו בנזין אוטומטית.

under construction...

פורסם

לא יודע אם זה משנה לך אבל בזמנו קראתי בספר יצרן של הרכב על כך שצריך למלא בנזין 98.

יכול להיות ?

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

אני לא יודע בקשר לדלק 98, אני חושב שאפשר גם 95 אבל לא בטוח, אשמח לשמוע מה מבינים ממני אומרים בנושא.

under construction...

פורסם

לא "מבין", אבל בעל קצת ניסיון:

יש בבעלותי פאסאט 1.8T משנת 2004 כבר חצי שנה.

אם אתה מאיזור המרכז, הייתי מציע לך לא רק בדיקה ממוחשבת, אלא ללכת למוסך רון לבדיקה אמיתית.

בכל אופן:

1. אני ממלא 95 ואין שום בעיה.

2. אם הרכב מטופל במוסך טוב, ומטופל בזמן, הוא לא צריך להפחיד אותך.

3. הגיר שלו אמנם יכול להיות בעייתי, אבל אם הרכב לא עבר התעללות, אני לא רואה שום בעיה.

4. קח בחשבון שהרכב מאוד נח, מאוד חזק, מאוד גדול אבל לא חסכן בדלק.

 

אחרי הקניה, גם מאיזורים אחרים בארץ, מומלץ להגיע לרון לטיפולים.

 

אם יש לך עוד שאלות, כולנו פה :wink:

פורסם

לפני כשלושה חודשים מכרתי את הפאסאט 1.8t שנת 00׳ שלי. הייתי איתו כמעט מעל לשנתיים

אני יודע שישנם הבדלים בין השנתונים אבל רובם חזותיים בלי שינוי משמעותי במנוע/גיר (לעניות דעתי).

 

האוטו יקר מאוד לאחזקה. עקב השנתון הנמוך שלי הוחלפו המון המון רכיבים ברכב עקב תקלה וגם עקב בלאי טבעי. המלצה שלי? להתרחק. ביטוח יחסית יקר (קבוצה 5), זללן דלק לא נורמלי.. בערך קילומטר נסיעה היה עולה לי שקל.

הרכב היה מאוד מאוד שמור.. טופל אצל רון ועדיין.. היו תקלות. בזמן האחרון הגיר התחיל להרעיש (מעיד על מותו הקרב), רוורס היה מחליק, צינורות מים הוחלפו בשפע, רדיאטור, זרועת הגה (משולשים יש שיגידו) בקיצור... לא יודע אם מדובר במזל מאוד מאוד רע, אבל זה מה שהיה לי. ישנם עוד מלא חלקים שיצא לי להחליף, הכי חשוב להוציא מהתגובה שלי - הרכב יקר לא חזקה ומאוד לא כדאי אם הוא מחליט שהוא עושה לך דווקא עם תקלות.

דלק 95.

אגב, מדובר בגיר טיפטרוניק בעל 5 הילוכים.

 

אשמח לענות על עוד שאלות באם תהיינה..

 

דבר נוסף, מחלות של הרכב- ABS, גיר, צינורות מים, חיישן למבדה, פלסטיקה פנימית שקורסת, חלונות חשמל שנופלים. זה מה שאני זוכר..

פורסם

רציתי להוסיף על התגובות:

בבעלותי היתה אוודי A4 משנתון זהה.

המנוע הוא אותו מנוע.

לגבי דלק : ניתן להשתמש ב- 98 ו-95. ה-98 יותר ממולץ למנוע (לא ברור לי למה אבל זה מה שאמרו לי במוסך).

 

הבלאי הטבעי של המנוע פשוט מטורף. התיקונים והטיפולים בו ממש פשיטת רגל.

מכרתי את הרכב רק מסיבה זו.

 

אז הרכב באמת מהנה לנהיגה, ולרוב כאשר מתוחזק בצורה טובה, נראה גם יפה, אבל...........העלות......העלות......

פורסם

לפותח השרשור:

 

בנוסף למה שכתבו לך על בדיקה במוסך רון, קרא את השרשור הזה:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=361361

 

וכדי לחזק, אתה מוזמן לקרוא גם את השרשור הזה:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/archive/index.php/t-361361.html

 

אם החלטת לקנות את הרכב, אני גם מציע בחום לגשת קודם כל לרון.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

אני חושב שצריך לקחת בחשבון גם את צורת הנהיגה.

זה לא נכון לומר שאבסולוטית שהבלאי הטבעי הוא כ"כ גבוה והתחזוקה יקרה עקב כך.

יש אנשים שסגנון הנהיגה שלהם פשוט שוחק יותר, ובגלל זה מומלץ להם לקחת רכבים שידועים בתחזוקה יותר זולה (או שאין להם בעיה כספית).

אם אתה הולך להשתולל עם הרכב, אז פאסאט זה לא בשבילך.

לרכב יש המון כח והוא מהנה לנהיגה אבל הוא גם כבד מאוד.

מה שאומר שהוא לא מתאים להשתוללות ובנהיגה אגרסיבית הוא יזלול הרבה דלק והשחיקה באמת תהיה גבוהה.

לדוגמא, יש אנשים שצריכים להחליף בלמים כל טיפול או כל טיפול שני.

אני יכול להחזיק פי 3 או יותר מזה עם אותם בלמים כי הנהיגה שלי רגועה.

לכן, אצלי לפחות, התחזוקה אמנם לא זולה, אבל בהחלט הגיונית לרכב כזה גדול ומהשנתון הזה.

×
×
  • תוכן חדש...