Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התגלתה מודעות רבה יותר לשיפורים בארץ?

 

אני למשל לפני הסרט לא כל-כך התעניינתי בשיפורי מכוניות..

וזה עוד לפני שקניתי את הלאנטיס F (לכל זורקי התגובות למינהם)

 

מה איתכם ?

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
התגלתה מודעות רבה יותר לשיפורים בארץ?

 

אני למשל לפני הסרט לא כל-כך התעניינתי בשיפורי מכוניות..

וזה עוד לפני שקניתי את הלאנטיס F (לכל זורקי התגובות למינהם)

 

מה איתכם ?

 

לא !

 

ועכשיו למה

 

* אין שם ספויילרים תוצרת נגריות

* אין שם אגזוזי מרזב

* אין שם לדים כחולים

* אבל יש נאונים מתחת לאוטו (יפה לדעתי)

* אין שם פיאט עונו

* יש שם מכוניות ספורט יפניות

 

ויש עוד מיליון ואחד נקודות שלא העלתי

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
התגלתה מודעות רבה יותר לשיפורים בארץ?

 

אני למשל לפני הסרט לא כל-כך התעניינתי בשיפורי מכוניות..

וזה עוד לפני שקניתי את הלאנטיס F (לכל זורקי התגובות למינהם)

 

מה איתכם ?

 

לא !

 

ועכשיו למה

 

* אין שם ספויילרים תוצרת נגריות

* אין שם אגזוזי מרזב

* אין שם לדים כחולים

* אבל יש נאונים מתחת לאוטו (יפה לדעתי)

* אין שם פיאט עונו

* יש שם מכוניות ספורט יפניות

 

ויש עוד מיליון ואחד נקודות שלא העלתי

 

נבהלתי מה - לא שלך

 

למה בעצבים ?? :shock:

:roll:

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אני חושב שכן... אחרי הסרט רוב בעלי הסיוויק למינהם אירגנו ספויילר של אימפרזה, חצאיות, פנסים שקופים, נאונים, אגזוז וגופיות והופה, הרכב נהיה ספורטיבי בטירוף (כאילו כזה)...

חבל רק ש 99% מהסיוויק המושקעות הן אוטומטיות...

haters will hate

פורסם
התגלתה מודעות רבה יותר לשיפורים בארץ?

 

אני למשל לפני הסרט לא כל-כך התעניינתי בשיפורי מכוניות..

וזה עוד לפני שקניתי את הלאנטיס F (לכל זורקי התגובות למינהם)

 

מה איתכם ?

 

לא !

 

ועכשיו למה

 

* אין שם ספויילרים תוצרת נגריות

* אין שם אגזוזי מרזב

* אין שם לדים כחולים

* אבל יש נאונים מתחת לאוטו (יפה לדעתי)

* אין שם פיאט עונו

* יש שם מכוניות ספורט יפניות

 

ויש עוד מיליון ואחד נקודות שלא העלתי

 

נבהלתי מה - לא שלך

 

למה בעצבים ?? :shock:

:roll:

 

שמוליק

זה לא היה בעצבים ! 8)8)8)

 

הם לא חיים בסרט מהיר ועצבני

 

הם חיים בסרט Wannbe מהיר ועצבני....

איפה עוד תראה ג'אסטי STI עם מגנזיום זהב ?

רק בישראל

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

אופנועים..

 

חושבים שהאפקט יהיה גם על חיי אדם ולא רק על שוק השיפורים לאופנועים ?

 

:lol:

 

(דרך הקישור הבא ניתן להכנס גם לאתר הסרט)

 

http://www.bullshitdotcom.com/archive/dec-02/news/bikerboyz.html

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

×
×
  • תוכן חדש...