Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת (כמו כל השרשורים פה) ברכישת פולקסווגן פולו 2003


elor99
שימו לב! השרשור הזה בן 4120 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב אז ננעלתי על הרכב הנ"ל מכיוון שזה מתאים לי מבחינת הכל כמו מחיר, סמ"ק, כ"ס, צורה חיצונית וכו'..

 

האם הרכב אמין, יש מחלות ידועות ?

 

מה עדיף מבחית אמינות הגיר האוטומט או הידני ?

 

כל חוות דעת על הרכב לטוב או לרע יתקבל בברכה וכל מידע יעזור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בצעתי רכישה של פולקסווגן פולו 16V ידנית שנת 2003 לפני כחודש,

 

עד כה מרוצה מאוד, איכות גרמנית, הרכב נוח מאוד, צריכת הדלק עד כה מאוד ריאלית (נסיעות בתוך העיר בלבד, לרוב עם מזגן

עם ממוצע של ליטר ל-11 ק"מ).

דבר אחד שהפריע לי זה גובה הסל"ד בשיוט (100 קמ"ש בהילוך חמישי - כ-3000 סל"ד), מעט רועש.

אשמח לענות לכל שאלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזיק קלאסיק 2001 ידני..

אוטו חזק ששמר על הזריזות שלו למרות הגיל.

 

תמצא איפה ממוקם מחשב המנוע.. זה יפתיע אותך למה גרמנים מסוגלים... (אולי הזיזו אותו משם בדגם שלך).

אם גם אצלך המחשב נמצא באגן ליד מנועי המגבים מקדימה, כדאי לך לכסות אותו ממי הגשם שיורדים לשם.

במוסך ממליצים לנקות את חורי הניקוז הקטנים של האגן שנסתמים ע"י עלים ולכלוך, לקראת החורף.

 

מספרים שהחלונות האחוריים נופלים.. אצלי לא קרה, לא משתמש בהם.

 

החלפת גיר אוטומטי תעלה לך סכום כזה שיגרום לך להתחרט שקנית. ממליץ על ידני, גם משיקולי ק"מ לליטר.

 

אכן רועש מעל 3 אלף סל"ד (1600 סמ"ק).

 

לרכב ABS חזק ורגיש, מערכות מנוע אמינות ביותר (בקרת חום, התנעה).

 

אחיזת כביש גרועה לטעמי.

 

כמו בכל רכב, פה ושם מתקלקלים תת-מכלולים קטנים ואם יש לך ידיים טובות ואתה יודע איפה להשיג חלפים, תוכל הרכב יתן לך תמורה טובה ויחסוך לך הרבה כסף. תלוי באיזה מצב אתה קונה אותו ואיך תתיחס אליו.

si vis pacem, para bellum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לwwave,

 

הקשר בין הפולו קלאסיק שלך לפולו של 2003 ואילך הוא מסתכם בשם הדגם וסוגי המנועים. זהו.

בין הפולו קלאסיק לפולו 9N (שם הדגם של 2003-2005), יש הבדל עצום ב: נוחות הנסיעה, רעשים מהמנוע והרוחות, יציבות, איכות חומרים ועוד.

אגב- מחשב המנוע עבר מקום, למקום יותר שפוי (מאחורי בית הפילטר).

 

לפותח השרשור, לא ציינת על איזה מנוע אתה מכוון:

 

יש 5 דגמים של פולו בשנתון 2003:

 

1. מנוע 1.4 ידני/ אוטומט..

2. מנוע 1.4 טורבו דיזל ידני, יש בודדים ממנו. רק ב2003.

3. מנוע 1.9 דיזל SDI (ללא טורבו) ידני. שנתונים 2003-2005.

4. 1.9 TDI דיזל 100 כ"ס. רק ב2003.

5. 1.9 TDI עם 130 כ"ס (נקרא גם TDI ספורט). רק ב2003.

 

בגדול? דגמי הדיזל 1.9 הם האמינים ביותר. אם כי קשה מאוד למצוא אחד שעבר קילומטראז' שפוי. (180-200 אלף זה קצת, לצורך העניין). עוד פלוס לדיזל- חיסכון בדלק (ליטר סולר ל18 ק"מ)

הדיזל 1.4 ממש לא מוצלח.

הבנזין 1.4- איני יודע. שאחרים ידברו עליו.

 

בכלליות- ידני אמין וזול יותר בדלק, בתחזוקה ועוד, ביחס לאוטומט. אם אתה יכול- תתרחק מהאוטומט.

 

מחלות? אצלי ב"ה לא היו בעיות עד היום. הרכב שלי עם 215 אלף ק"מ ועדיין נוסע מצויין.

 

בהצלחה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ya_pl צודק, הייתי צריך לציין.

אני מתכוון למנוע 1.4 ידני בנזין, אני רוצה לרכוש אך ורק ידני בשום אופן לא אוטומט.

אני פשוט לא סובל אוטומט, כל המכוניות שהיו לי עד היום היו עם גיר ידני.

 

במעמד הרכישה האם יש מחלות ידועות לרכב שכדאי לבדוק ?

 

 

ותודה על התגובות..

בעצם, לא ציפיתי לקרוא דברים רעים אחרי הכל זה פולקסווגן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ya_pl

 

ותודה על התגובות..

בעצם, לא ציפיתי לקרוא דברים רעים אחרי הכל זה פולקסווגן.

 

מי שסיפר לך "סיפורים" על הרכב הזה כנראה עשה לך שטיפת מוח רצינית, אין כזה דבר רכב בלי תקלות !

ברכב הזה ידועות מחלות כמו :

1-גיר אוטומטי רגיש שנהרס בסביבות 100K לפעמים אפילו פחות וזה כתוצאה מקולר יחיד קטן שאמור לקררר בין היתר גם את שמן הגיר, הפיתרון הוא לשים בזמן קולר שמיועד רק לגיר.

2-ידוע לי שבגולף יש מחשב בעייתי תבדוק עם גם בפולו.

3-פלסטיקה שנוטה להשבר ולהתקלף בעיקר מתגים של החלונות חשמל.

4-צינורות מים שנוטים להיסדק/להתפוצץ ולהיקרע.

5- "חלונות נופלים" כמו שאמרו מעלי.

6- והמחלה הכי ידועה זה הנורת מנוע הצהובה של הצ'ק אנג'ן שנידלקת מכל שטות בעיקר כתוצאה מחיישן למדה שיש לו גם נטייה לשבוק חיים, יש מיקרים שהבעייה היא בממיר הקטליטי.

 

בהצלחה ברכישה :)

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי (לאישתי) פולו 2003 גיר ידני 1,400 סמ"ק לאחר שנקנה חדש מהחברה. לא הייתי ממש מרוצה.

לאחר 10,000 ק"מ הלכו סלילי הצתה לאחר מכן גם הממיר הקטלטי החזיר נשמתו לבורא. בקיץ המזגן לא ממש עבד (הוחלף מעבה) והחלונות כמובן שנפלו. תגידו אוטו לימון ? אז היתה לי עוד פולו במשפחה שהסיפור די דומה ולי היתה עוד פולו בשנת 1996 שלא הייתה שיא האמינות ונקנתה ישירות מהיבואן (ושלא נזכיר את הפאסאט שנקנתה חדשה בשנת 1998 ועשתה צרות מפה עד ירושלים).

לשיקולך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4120 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...