Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הולנד, פארק וואליבי וורלד שבוע שעבר.

רכב אספנות בכניסה לפארק בבעלות הפארק "רק למען האווירה".מבקרים בפארק מצלמים,נשענים,שורטים ואין איש מלין......

אספנות בפארק.jpg

כבר לא:sad: HONDA SILVERWING INTERSTATE 82

HARLEY DAVIDSON 1000 1982 :-)

פורסם

מה הענין?

גם לי יש דומה לזה ב"קומת הצעצועים" שלי :lol:

לפעמים אני יוצא למפגשים ואנשים נשענים ונוגעים :evil:

הכל באייזי י:roll:

שלמה דן גדרון

פורסם

בהולנד אין את תופעת הישראלי המצוי שלא מעניין אותו כלום. התרבות שם שונה מהתרבות הישראלית המצויה .

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
מה הענין?

גם לי יש דומה לזה ב"קומת הצעצועים" שלי :lol:

לפעמים אני יוצא למפגשים ואנשים נשענים ונוגעים :evil:

הכל באייזי י:roll:

 

ראתי את הרכב שלך יותר מפעם אחת וראיתי בעיינים בלבד!!! כנראה לא הבנתם את רוח הדברים,

טיילתי בעולם ראיתי מוזאונים לרכב מיצרנים וסוגים שונים,בכולם שומרים על הרכב המוצג, בכולם מציגים את הרכב כרכב

אספנות משופץ/משוחזר.

לרוב יש הערכה וכבוד לתחום האספנות ולבעלים המחזיקים ברכב או אוסף רכבים ישנים גם אם הוא לא מוצג במוזיאון.

פעם ראשונה שאני נתקל ברכב אספנות שמהווה חלק מהפרק כמו כל רכבת או נדנדה, הרכב צבוע

בצבעים וכיתוב הלוגו של הפארק, לידו עוד מספר רכבים מרוטים יותר ללא סמלים(חדי העין ישימו לב שגם לרכב זה הסמל הקדמי כבר לא מושלם). הרכבים לא מוקפים בחבל סימון המונע מגע עם הרכב או מחיצה אחרת, אין שומר/נציג מהמקום בקרבת הרכבים,להיפך הם משמשים כמוקד צילום והנצחת הביקור המשעשע בפארק.

הרעיון להוות אטרקציה ומוקד משיכה לקהל הרחב על ידי שימוש ברכב כדוגמתו כאילו היה גרוטאה הכעיס אותי:evil: (כשכתבתי אף אחד לא מלין התכוונתי כי לאף אחד לא אכפת!!!).אני בתמימותי חשבתי שהספורט המוטורי הוא חובק עולם וכן גם בהולנד לא ציפיתי לזלזול כזה, אני מניח שזה מציק רק למי שחובב את התחום יש כאלה שלא יבחינו ברכבים האלה כלל.....

כבר לא:sad: HONDA SILVERWING INTERSTATE 82

HARLEY DAVIDSON 1000 1982 :-)

פורסם
הולנד, פארק וואליבי וורלד שבוע שעבר.

רכב אספנות בכניסה לפארק בבעלות הפארק "רק למען האווירה".מבקרים בפארק מצלמים,נשענים,שורטים ואין איש מלין......

אין לי בעיה שגם רכב האספנות שלי יעמוד בכניסה ללונה פארק ת"א רק למען האווירה ושמבקרים בפארק הצטלמו,השענו וישרטו ( לא נראה לי שמישהו יעבור על הרכב עם מברג או מפתח אבל שיפשוף של גינס זה לגיטימי). בכסף שאקבל אני יעשה פחחות וצבע כללית לרכב. גם הרכב המדובר נראה לא במצב תצוגה ואולי הבעלים שלו חושב בדיוק כמוני.

ד"א יש פה מישהו שמכיר או מהמשפחה של הבעלים של הלונה פארק או הסופר לנד?

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם
אין לי בעיה שגם רכב האספנות שלי יעמוד בכניסה ללונה פארק ת"א רק למען האווירה ושמבקרים בפארק הצטלמו,השענו וישרטו ( לא נראה לי שמישהו יעבור על הרכב עם מברג או מפתח אבל שיפשוף של גינס זה לגיטימי). בכסף שאקבל אני יעשה פחחות וצבע כללית לרכב. גם הרכב המדובר נראה לא במצב תצוגה ואולי הבעלים שלו חושב בדיוק כמוני.

ד"א יש פה מישהו שמכיר או מהמשפחה של הבעלים של הלונה פארק או הסופר לנד?

קראתי היום באחד ההודעות שלך שעל הלוחיות רישוי שלך אפילו לא מופיע הכיתוב רכב אספנות-מהסיבות שלך.

אני התכוונתי לכאלו שהאספנות היא גאוותם ואהבת הבייבי שלהם היא בנשמה היא כמו רעיה שניה בזוגיות .

היא גובלת בקנאות כמו לרעייה בבית וגם שם שפשוף של גינס זר אמור להפריע .....

כבר לא:sad: HONDA SILVERWING INTERSTATE 82

HARLEY DAVIDSON 1000 1982 :-)

פורסם
קראתי היום באחד ההודעות שלך שעל הלוחיות רישוי שלך אפילו לא מופיע הכיתוב רכב אספנות-מהסיבות שלך.

אני התכוונתי לכאלו שהאספנות היא גאוותם ואהבת הבייבי שלהם היא בנשמה היא כמו רעיה שניה בזוגיות .

היא גובלת בקנאות כמו לרעייה בבית וגם שם שפשוף של גינס זר אמור להפריע .....

 

 

נהיה חם פה? או שרק לי חם.... :wink:

פורסם
קראתי היום באחד ההודעות שלך שעל הלוחיות רישוי שלך אפילו לא מופיע הכיתוב רכב אספנות-מהסיבות שלך.

אני התכוונתי לכאלו שהאספנות היא גאוותם ואהבת הבייבי שלהם היא בנשמה היא כמו רעיה שניה בזוגיות .

היא גובלת בקנאות כמו לרעייה בבית וגם שם שפשוף של גינס זר אמור להפריע .....

מה הקשר שעל לוחית הרישוי באחד מריכבי האספנות שלי לא מופיע הכיתוב רכב אספנות ? תאמין לי שנושא אספנות הרכבים הם חלק (קטן ) מגאוותי וברשותי 4 רכבי אספנות ועוד אחד צריך להמתין שנתיים להגדרה .כשהרכב במצב תצוגה ברור שגם שיפשוף גינס הוא נזק לרכב ואהבת הרכב שלי היית אבל לא בנשמה ( בנשמה שלי אני אוהב את רעייתי וביתי הקטנה שהיא הבייבי שלי),כאשר החיפושית ז"ל שלי יצאה מפחחות וצבע במשך יותר משנה שמרתי שכמה שפחות התקרבו אלייה וכמובן שלא השתפשפו עלייה , אבל כשהיא היית לפני השיפוץ לא היית לי שום בעיה שישענו עליה וגם על הבאס שלי לא היית לי שום בעיה שבר רפאלי ונועם טור ישבו על הגג והשתפשפו על הרכב בצילומים לקטלוג של פוקוס

בסופו של דבר רכב האספנות הוא בסך הכל פח וזה הדבר האחרון שכדאי להשוות לרעיה בזוגיות ואם תתעצבן ותכעס כל פעם שתראה מישהו משתפשף על רכב אספנות ( במיוחד לא שלך )לפני שיפוץ או מצטלם איתו או שהרכב עומד ללא שום השגחה וחיבלול סתם תגרום נזק לבריאותך יש הרבה דברים יותר חשובים בארצנו שמעצבנים ומכעיסים שגם עליהם ד"א גם חבל לכעוס כי שום דבר לא השתנה במדינה שלנו .

אני הגעתי למסקנה שרכב צריך לשרת את הבעלים שלו ולא הבעלים צריך לשרת את הרכב גם אם מדובר ברכב אספנות .

הרבה בריאות ואושר ופחות כעס ועצבים.

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

×
×
  • תוכן חדש...