Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגדלת רדיאטור לפיג'ו פרטנר


דונלד אייל
שימו לב! השרשור הזה בן 4137 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חברים שלום,

 

ברשותי פיג'ו פרטנר HDI שנת 2005.

למרות שהחלפתי משאבת מים, טרמוסטט, ניקיתי רדיאטור ובדקתי את שעון החום בעזרת מחשב (מוסך), הרכב מתחמם בעיקר בעליות ובעומסים קלים.

אני חייב לציין שהרכב לא אוכל שמן ומים ובנסיעה בעיר החום תקין.

שאלתי היא: האם משהו ניסה להגדיל את הרדיאטור? או ניסה פיתרון יצירתי אחר?

 

בברכה,

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שיוניט וונטה שתידלק בשלבים המוקדמים יותר תמנע את הבעיה. שווה בדיקה בעניין. ובדקת שהוונטה מתפקדת כמו שצריך מבחינת המהירות שלה ושלבי הפתיחה שלה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

אני נוסע על ברלינגו, ובעבר היו לי עוד שתיים מודל 97.

 

בישנות בכל עליה ארוכה שעון חום היה תמיד מתייצב על 3/4.

 

בחדשה יותר שעון חום בעליות ארוכות מגיע למצב שסימנתי בתמונה.

 

הקו הזה מקביל בערך ל 105 מעלות, שזו טמפרטורת כניסה של מהירות גבוהה של המאורר.

 

לדעתי, אם המחוג נשאר יציב ולא עולה מעבר לכך - המצב תקין.

 

 

נורת אזהרה אמורה להידלק ב 118 מעלות, וב 115 מעלות מתנתק המזגן.

 

אם זה לא קורה, אתה כנראה סביב 110 מעלות, וזה מצב תקין (לדעתי), במיחוד במזג אוויר החם מאוד, כמו עכשיו.

1.JPG

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למייטב ידיעתי הרכבים הללו עובדים כמו שאתה מתאר והכל תקין... כמו שאמר החבר ממקודם אם הייתה בעיה הייתה נדלקת נורת אזהרה ציפצוף מזגן מתנתק וכ׳ו... אל תעשה שינויים ברדיאטור ותחפש הרפתקאות תשאיר הכל מקורי כמו שקבעו חכמים מאיתנו..

אלון יעקב- ״מוסך איתן״ מכונאות חשמל ומזגנים, רח׳ שרירא הגאון 6 יפו ת״א... [email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקין אצלי בקסרה היה אותו דבר. רק לשים לב שלא יטפס למעלה מדי. המנועים האלה עובדים בטמפרטורות גבוהות.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברשותי פיגו 307 hdi 2.0 (נדיר) גם אצלי החום מגיע ל 100 מעלות בערך בדקתי במוסכים ואמרו לי שזה בסדר

אבל בהוראות יצרן רשום שהחום צריך ליהיות 90 קבוע אם למישהו יש פיתרון גם אני אשמח לשמוע

(ניקיתי את הרדיאטור והחלפתי טרמוסטט וזה לא עזר)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

כדי לעשות סדר,מרבית המנועים של רכבים מכל היצרנים משנות ה2000 ואילך עובדים בטמרטורה סביב ה100 מעלות.

 

ההבדל בין שאר היצרנים לרכבי פז'ו-סיטרואן הוא באופן חיווי הטמפרטורה בלוח השעונים,ברכבי PSA המחוג הוא ליניארי,ז"א הוא מציג את הטמפרטורה של נוזל הקירור בפועל,ולכן הוא לא נשאר יציב על 90 מעלות,אלא עולה עד-100 מעלות ויורד בהפעלת המאוורר.

 

אצל שאר היצרנים המחוג יתייצב על 90 מעלות בין טמפרטורות מסויימות,לרוב 70 -110 מעלות.

 

לכן אין סיבה לדאגה,מחוג מטייל בין-90 ל-100 זה בסדר,אך לא מעבר לכך(מה שיגרום גם להדלקת נורת הSTOP)

 

אורן בן סימון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לכן אין סיבה לדאגה,מחוג מטייל בין-90 ל-100 זה בסדר,אך לא מעבר לכך(מה שיגרום גם להדלקת נורת הSTOP)

 

אורן בן סימון

 

בנסיעה בעומס מלא בעליה וביום חם המחוג יכול לעבור את 100 מעלות לכיוון 105-110, וזה עדיין תקין

 

 

 

נורת STOP נדלקת ב 118 מעלות במנוע 2.0 ליטר HDI.

 

 

 

אגב, מהירות מאוורר ראשונה מופעלת רק ב 97 מעלות (כשהמזגן לא פועל) ולכן אין מה לדבר על טמפרטורת מנוע קבועה של 90 מעלות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
בנסיעה בעומס מלא בעליה וביום חם המחוג יכול לעבור את 100 מעלות לכיוון 105-110, וזה עדיין תקין

 

 

 

נורת STOP נדלקת ב 118 מעלות במנוע 2.0 ליטר HDI.

 

 

 

אגב, מהירות מאוורר ראשונה מופעלת רק ב 97 מעלות (כשהמזגן לא פועל) ולכן אין מה לדבר על טמפרטורת מנוע קבועה של 90 מעלות.

 

 

אכן בוקי צודק,אך מניסיוני המחוג מזייף מעט מטה,ז"א כאשר הטמפרטורה בפועל היא 100 מעלות המחוג מציג כ95,בחלק מרכבי הבנזין נורת ה-STOP נדלקת כבר ב-112,למנועי הRHZ RHY יש נטיה להגיע לטמפרטורה גבוה יותר בעומס גבוה,ולכן מדחס המזגן מתנתק,כדי לנסות להוריד את הטמפרטורה,ברוב רכבי PSA האחרים,גם בעליות ועומס מלא 110 מעלות זה מצב נדיר יותר(אם כי לא חריג).

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4137 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...