Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר לא מעט זמן שאני מרגיש כל בור או מהמורה בכביש.

בהתחלה חשבתי טוב ככה זה הכבישים תתרגל אבל שאני נוסע על המזדה 3 של העבודה הפלה ופלא עולם אחר.

 

אני יוסיף גם שכל פעם שאני עולה על באמפר או בור בכביש יש רעש כמו של פרסה של סוס דוהר(אין מילים אחרות לתאר את זה.)

 

ניסיתי את השיטה המפורסמת פה בפורום של לדחוף את הפינות ברכב ואם קופץ יותר מפעם אז לא תקין.

 

אז ככה מאחורה זה קופץ וישר חוזר למקום מקדימה אי אפשר בכלל לדחוף את האוטו למטה לצורך הבדיקה.

 

אשמח לעזרה ראשונה לפני שאני מגיע למוסך.

פורסם
כבר לא מעט זמן שאני מרגיש כל בור או מהמורה בכביש.

בהתחלה חשבתי טוב ככה זה הכבישים תתרגל אבל שאני נוסע על המזדה 3 של העבודה הפלה ופלא עולם אחר.

אני יוסיף גם שכל פעם שאני עולה על באמפר או בור בכביש יש רעש כמו של פרסה של סוס דוהר(אין מילים אחרות לתאר את זה.)

ניסיתי את השיטה המפורסמת פה בפורום של לדחוף את הפינות ברכב ואם קופץ יותר מפעם אז לא תקין.

אז ככה מאחורה זה קופץ וישר חוזר למקום מקדימה אי אפשר בכלל לדחוף את האוטו למטה לצורך הבדיקה.

אשמח לעזרה ראשונה לפני שאני מגיע למוסך.

ניסית את "השיטה" ולפי מה שרשמת נשמע שהבולמים במצב סביר.

ממליץ לבדוק האם אחת מתושבות הגומי של הבולם פגומה, יתכן אפילו גומיה מחזיקה אגזוז קרועה ואז הרעש שאתה שומע

הוא מהאגזוז שדופק את המרכב התחתון בזמן קפיצה ..

פורסם

אם אתה מרגיש כל בור, זה לא תקין. במיוחד לא עם הרכב שברשותך ואני מדבר מניסיון.

 

כשאני לוקח את הרכב של ההורים לסיבוב, יוצא לי לעלות על במפרים במהירות של 50 קמ"ש, זה כמעט ולא מורגש לעומת ה-XS שלי.

 

גש למוסך לאבחון התקלה, אולי הבעיה היא לא ספציפית בבולמים.

Peugeot 206XS

פורסם

1. בדוק לחץ אויר בצמיגים

 

2. בדוק שלא מדובר בצמיגים רב עונתיים (עליהם מוטבע בקטן "M+S"). אם לא מצאת כיתוב כזה על אף אחד מהצמיגים - זה טוב.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אם אתה מרגיש כל בור, זה לא תקין. במיוחד לא עם הרכב שברשותך ואני מדבר מניסיון.

 

כשאני לוקח את הרכב של ההורים לסיבוב, יוצא לי לעלות על במפרים במהירות של 50 קמ"ש, זה כמעט ולא מורגש לעומת ה-XS שלי.

 

גש למוסך לאבחון התקלה, אולי הבעיה היא לא ספציפית בבולמים.

 

מסכן הרכב של ההורים שלך, ובכלל ההורים שלך שיצטרכו לשלם את הנזק אח"כ במוסך.

 

כמה ק"מ הרכב עבר ואיזה יד הוא ?

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אני יד 3 הרכב עבר לא מעט 170 אלף זה הסיבה שאני חושד בבולמים גם כן.

 

רוב הנסיעות הם בינעירוניות.

 

לחץ אויר תקין בצמיגים והצמיגים חדשים בני חודשיים.

פורסם

כאשר הבולמים לא תקינים מרגישים את הרכב מתנדנד יותר מידי ובלימה לא תקינה.

אצלך זה כנראה מצב טבעי של הרכב או צמיגים לא איכותיים.

  • ספונסר פורום
פורסם

יכול להיות שהבולם נזל וכתוצאה מכך "נתפס" ולכן הרכב קשיח.

הסיכוי שזה יקרה בכל ארבעת הבולמים הוא קלוש אבל עדיין קיים.

בכל אופן, אני הייתי ממליץ לך לעשות נסיעת מבחן על רכב זהה לשלך (אני מבין שזה רכב משומש אבל בטוח לאחד החברים/מכרים/משפחה יש רכב כזה).

×
×
  • תוכן חדש...