Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5099 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש סכין שף (גדולה) שאני יוכל לחתוך איתה כל דבר בקלילות יחסית ובנוחות גבוהה.

 

הדרישות:

לחתוך עגבניה בתנועה אחת

גודל ואורך שיאפשרו לי "לרוץ" איתה על קרש חיתוך

 

 

אני מכיר את המותג ארקוס ראיתי שיש המון דגמים הבנתי שחייב סכין עם חריצים בצדדים בשביל קציצת מזון ללא הדבקות לסכין.

 

התקציב שלי כ200 שקל.

 

 

יש המלצות ?

 
 

 

 
 
פורסם

וגם היו עוד הרבה שירשורים בנושא...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

למרות שיש לי צווילינגם וגלובל הסכין האהובה עלי היא זאת

אתה עובד איתה בלי חשש והיא עוזה הכל יפה.

צריך לקחת אותה למשחיז טוב והיא תעבוד טוב ויפה לאורך יותר זמן מסכינים יקרות ממנה בהרבה.

פורסם

באתרי הקופונים רצים עכשיו שלושה סכינים.

ציווילינג, ארקוס, וקיצ'נייד.

פה תוכל למצוא את שלושתם.

אישית יש לי ארקוס וצוילינג מהסדרות הגבוהות יותר, ואם שומרים עליהם, הם עושים עבודה מצויינת.

פורסם

תמיר, בתג מחיר הזה רוב הסכינים זהים לכן אין יותר מידי חשיבות לחברה.

 

לי יש שתי סכינים של גלובל, ואני מאוד מרוצה! אחת מהן כבר 3 שנים והשניה בערך שנה וחצי.

 

פעם בכמה חודשים משחיז אותם עם אבן והן חותכות עגבניה בלי להרגיש אותה.

Got To love It

פורסם

מאז השרשור הקודם עברתי הרבה גלגולים עם סכינים

 

היום בעידן שאני משחיז לעצמי את הסכינים ונוטר טינה ללובינסקי על זה שבדיעבד גיליתי שהם הרסו לי סכינים יקרות

 

אני ממליץ לקנות באמת משהוא כמו ארקוס ולא להשתולל מעלה

לא פחות מ 24, אישית הייתי הולך על 30 או קוב לזה

הקטע עם השינונים בצידי הלהב לא ממש גורם לירקות וכו לא להדבק

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בזמנו הלכתי על איזה בורפוגל גרמני במחיר מופקע,

היום הייתי בוחר כנראה בארקוס. אחלה סכינים, קלים יותר מאחיהם הגרמנים.

לא צריך להתפרע, רק להוסיף שטול על הדרך ומדי פעם לשלוח להשחזה או ללמוד לבד.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אורך 20 לדעתי לא יענה על הדרישות שלך עפ מה שרשמת למעלה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תמיר, סכין 20 קצרה מידי.

 

עדיף שתשקיע פעם אחת על סכין איכותית שתעלה לך קרוב ל400-500 ש"ח מאשר שתקנה סכין ב200 שקל ועוד חודשיים תבין שהיחסים בינכם לא משהו ותרצה להשתדרג.

Got To love It

פורסם

רגגגעעע שיהיה מובן... ב20 ס״מ כלול הידית אחיזה??? אם כן זה באמת קצר.

 

אבל 20ס״מ להב נטו נשמע בסדר גמור..

 
 

 

 
 
פורסם

בן ה- אין סיבה להשקיע סכום כזה בסכין, שליש/חצי מזה מספיק לארכוס טובה

 

20 זה ללהב וזה קצר ל״לרוץ איתה על הלוח״ ולא נחשב ל״גדולה״

כמו שרשמתי - לפחות 24 , תרגיש במעמד הקניה

 

ארכוס ב 200, גלובל ב 500, שון ב 1000 , כולם חותכות עגבניה

כולם גם אחרי זמן מה כבר לא יחתכו עגבניה

להשחיז ארכוס יהיה הרבה יותר קל (ונכון למתחיל) להשחיז בבית עם משחזת גלגלים של יצרן הסכין + שטול (חשוב לקחת בחשבון שקונים סכין)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...