Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חבריי.

 

אני רווק בן 30, הגיע הזמן להנות קצת בחיים האלה..

 

התקציב נע בסביבות 70 אלף ₪.

מתלבט בין הרכבים שלהלן (לפי סדר עדיפויות):

 

1. ב.מ.וו זד 3, 2200/1900 סמ"ק ידנית שנת 97-99.

2. הונדה s2000 ידנית שנת 98 +-.

3. מאזדה mx5 ידנית שנת 2004 +-.

4. אאודי TT (לא קופה) ידנית שנת 2001 +-.

 

מה שחשוב לי ברכב הוא בעיקר שילוב המנוע והגיר!

אגב, אני נוסע בממוצע 500 ק"מ בחודש = 6,000 ק"מ בשנה +-.

 

מה דעתכם? כל המלצה תתקבלנה בברכה.

איש איש באמונתו יחיה

פורסם

1) הכי הרבה פוזה בתקציב הזה.

2) למיטב ידיעתי שווקו רק משנת 2000 וגם אם תמצא כאלו הם לא בתקציב שלך.

3) החבילה הכי משתלמת לדעתי, למרות שיש אנשים שמתחברים לרכב ויש שלא.

4) עונה מצויין לדרישות שלך.

 

לדעתי ה-TT תהיה הבחירה הכי טובה בשבילך, השילוב מנוע וגיר הכי טוב (במיוחד בגרסא עם ה-225 כ"ס) ויש גם שוק אפטרמרקט מטורף למנוע הזה. אבל קח בחשבון שהיא לא הכי מהנה לנהיגה ברשימה (הנעה קדמית/כפולה).

Z3 נראת מבחות מיליון דולר אבל רוב הרכבים שנמכרו הם עם מנוע 1800/1900 שקצת חלש על הרכב הזה (והגרסאות עם המנועים הגדולים לא יכנסו לך בתקציב).

אני ממליץ לך לעשות נסיעת מבחן על כל הרכבים ולבחור את הרכב השני התחברת אליו כי בחירה ברכב כזה צריך לעשות עם הלב ולא עם הראש.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

תודה רבה על התגובה המפורטת.

 

אשמח לעוד תגובות!

 

ושאלה נוספת, מה הסיכוי שאאלץ לבקר במוסך לעיתים תכופות עם כל אחד מהרכבים הנ״ל?

איש איש באמונתו יחיה

פורסם

מצטרף להמלצה לגבי המיאטה, שתתן לך הנאה גדולה ( שניה אחרי ההונדה אבל בתקציב ואחזקה נמוכה יותר).

ה-Z3 לרוב יהיו שחוטות, פחות מהנות במנועים הקטנים ופוטנציאל תקלות גבוה יותר מבשאר.

לגבי האודי, רוב הסיכויים שאין אחת במצב סביר במחיר שרשמת. אמנם בעלת מנוע חזק יותר מהמיאטה, אך פחות ישירה ומתנהגת

ממנה.

תלוי מה הנסיון הקודם שלך עם הנעה אחורית. אם זה הרכב הראשון, אתה תהנה מהמיאטה ותמיד תוכל לשדרג בעתיד לאחרת.

בלי קשר, הדגש הוא על רכב כמה שיותר שמור ומטופל, וניתן למצוא כאלה.

מידע נוסף גם תוכל לקרוא באתר מועדון הרודסטרים: http://www.roadster.co.il

 

בהצלחה!

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם

רוב תודות לך.

 

עוד המלצות? ואל תשכחו שאני בקושי נוסע (בממוצע 500 ק"מ לחודש).

זה הולך להיות רכב בעיקר לסופ"ש!

 

רחשי ליבי נוטים לכיוון הבימר z3 ידנית, מה הסיכוי למצוא אחת כזו במצב סביר(+)?

 

תודה

איש איש באמונתו יחיה

פורסם
S2000 אם תמצא אחת כזאת שמורה תחטוף בלי לחשוב פעמיים.

 

S2000 במודל בלי הבקרות לנהג בלי ניסיון בהנעה אחורית?

 

יש דרכים פשוטות יותר להתאבד (להכניס את האצבע לשקע בקיר, נניח?)

פורסם

כמו שכתבו לפני - תקווה לאודי TT, תמשיך לחלום על S2000 כי לא תמצא ובסוף תהייה לך מיאטה ואתה תהנה ממנה, אבל פחות מהשתיים הראשונות שהוזכרו. רק כדי לחדד - ההונדה היא לא פחות מגרזן, הרכב הכי קרוב לקארטינג שהיה פה. נמוכה חזקה ומדהימה

×
×
  • תוכן חדש...