Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב שעומד 4 שנים שעבר בירושה


שימו לב! השרשור הזה בן 4393 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, דוד שלי נפטר לפני 4 שנים והשאיר אחריו רכב יונדאי אקסנט במצב מצויין, מודל 95 שעברה 100,000 ק"מ, היא עומדת בערך 3-4 שנים בלי שום תזוזה, בלי שום ביטול רישיונות, רק היום לי ולאבא שלי הייתה את האפשרות להגיע לשם, הרכב היה נמצא בצפון הרחוק, בדקנו את המצב הטכני של הרכב וגררנו אותו למוסך שאני מכיר בהוד השרון (1300 ש"ח רק הגרירה!!),

השאלה שלי היא מה עליי לעשות בנוגע לרישיון הרכב ? ישנה צוואה שבה כתוב שהדוד מעביר את הרכב לאבא שלי, האם נצטרך לשלם את האגרות רישוי שלא שולמו בכל הזמן הזה ? האם יכולים בכלל להגיד לי שאין אפשרות להחזיר את הרכב לכביש?

אני שואל את זה כדי לדעת האם יש טעם בכלל לתקן ולחדש אותו מבחינה טכנית.

 

תודה רבה לעונים, אשמח לתשובה מיידית! :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

 

ממה שאני יודע הטסט הוא עוקב, כלומר יש לך לשלם את אגרות הטסיטים שעברו עד היום ולעשות טסט אחד בפועל.

וזה במידה והוא הופקדו הרישיונות במשטרה, ואני מבין שלא.

 

עד כאן זה תהליך תכני ואפשרי.

לדעתי כדאי קודם שבמוסכניק יבדוק את הרכב ויומר מה המצב שלו.

אולי הוא לא שווה כלום כבר.

ואם זה משהו קטן אפילו לתקן, ואז לסדר את נושא הרישיונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי אחי, ויש לך מושג אם הם יכולים להגיד שבכלל אי אפשר להחזיר את הרכב לכביש כי עברו יותר מX שנים שהוא עמד ?

ואשמח לעוד תשובה ממישהו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה של נפטר ניתן להפקיד את הרישיון רטרואקטיבית.

 

אני לא יודע אם זה "תופס" אחרי 4 שנים אבל כדאי לבדוק אפשרות להפקיד את הרישיונות רטרואקטיבית מתאריך הפטירה ולהוציא רישיון חדש, בדרך הזו לא יהיה כל חוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שוב בעיה להעלות את הרכב חזרה אל הכביש, אך צריך לשלם את האגרות של השנים שעברו ללא תשלום למשרד התחבורה החביב שלנו.:?

לידע כללי, במידה ואתה יודע שהרכב יעמוד לתקופה ארוכה יש להפקיד את הרשיונות שלך במשרד התחבורה על מנת להכריז שהרכב יורד מהכביש(גם מספר שנים לא קטן) כך נוהלים.

אני מבין שהמקרה הנ"ל הדברים לא התבצעו כך אז כן, תאלצו להשכיב חבילה קטנה כדי להעלות את הרכב חזרה אל הכביש. :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שיש צוואה, עדיין לא אומר למשרד הרישוי שהרכב שלכם.

אתם צריכים להביא צו קיום צוואה - עם הצו באים למשרד הרישוי והם ירשמו את הרכב על שם היורש שנקבע בצו קיום צוואה.

ככל שאני זוכר, יצא עידכון ואין צורך לשלם עבור השנים שחלפו בהם לא חודש הרשיון היות וההקפאה היא אוטומטית. משרד הרישוי יודע שבעל הרכב נפטר ולכן בעליו לא היה יכול לבצע הפקדה. כל עוד לא הוכרז רשמית יורש, אין גם מי שיכול לבוא בנעליו של הנפטר (למעט בן/בת-זוג) ולבקש לבצע פעולה במשרד הרישוי. בנסיבות אלה, משרד הרישוי מוחק חובות החלים מתקופת הפטירה.

למרות האמור, כיום נוהג משרד הרישוי לחדש רשיון רכב לשנה אחת בהתאם לבקשת קרובים מדרגה ראשונה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עצה ממני: תמכרו את הרכב לפרוק, אין מה לעשות איתו.

יונדאי אקסנט כזאת שנוסעת ומתוחזקת נמכרת סביב 5אש''ח, להחזיר את ההיא לכביש זה לשלם 4 אגרות בסך 4000 שקל, ואין שום סיכוי בעולם שהיא תעבור טסט וגם בדיקת מעבדה, אתה תצטרך להשקיע עוד אלפי שקלים לא מבוטלים כדי להביא אותה למצב נסיעה.

במקרה הטוב זה יעלה לך סביב 10 אלף שקל.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עצה ממני: תמכרו את הרכב לפרוק, אין מה לעשות איתו.

יונדאי אקסנט כזאת שנוסעת ומתוחזקת נמכרת סביב 5אש''ח, להחזיר את ההיא לכביש זה לשלם 4 אגרות בסך 4000 שקל, ואין שום סיכוי בעולם שהיא תעבור טסט וגם בדיקת מעבדה, אתה תצטרך להשקיע עוד אלפי שקלים לא מבוטלים כדי להביא אותה למצב נסיעה.

במקרה הטוב זה יעלה לך סביב 10 אלף שקל.

צודק.כל מילה בסלע.אם אין לרכב ערך סנטימנטלי אפילו את הגרר לא הייתי משלם עבורו.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש צורך גם בבדיקת מעבדה על מנת להחזיר את הרכב לכביש (סדר גודל של 1000 ש"ח)

 

אין צורך בבדיקת מעבדה כי הרכב אינו רכב מיושן כהגדרתו בחוק (פחות מ-20 שנה לא צריך בדיקת מעבדה)

 

בכל מקרה לא נראה לי שזה כלכלי להעלות את הרכב על הכביש, במיוחד אם צריך לשלם חובות אגרה של 4 שנים.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב לא רכב מיושן אז לא צריך מעבדה

 

צו קיום צוואה שמראה מי היורש של הרכב

 

לא צריך לשלם אגרות רישוי עבור ה4 שנים אלא רק מהיום שבאים למשרד הרישוי ועד למועד הטסט הקרוב ביותר .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4393 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...