Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ני מגיע מאשדוד מחר לבית העלמין כנציג של היחידה.

אני מגיע ברכב ולכן אשמח לקבל הכוונה.

אם יש כתובת שאוכל להכניס ל GPS או איזה משהו מרכזי ומוכר בסביבה גם יעזור.

 

 

תודה.

פורסם

מאשדוד אמרת?

למען קלות ההגעה הייתי נוסע לכיוון כנות על כביש 41, פונה שמאלה בכביש 40, לכיוון צומת ביל"ו - עובר את גדרה, גבעת ברנר, צומת בילו, נען ואז פונה שמאלה בכניסה לכביש העוקף המזרחי לרחובות, משם - רמזור שני ימינה ובית העלמין מצד ימין שלך, יש חניה של בית העלמין האזרחי קצת בהמשך משמאל.

כתובת בג'יפיאס רחוב גורודצקי\גורודיסקי(כל פעם כותבים את זה שונה) ברחובות, בית העלמין נמצא בקצה המזרחי שלו, לא יודע מה המספר.

נסיעה טובה!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אני בערך ב-9:30 אמור להיות שם.

נסיעה בד״כ ברכב לוקחת לי 20 דק׳ לרחובות מקס׳. מדובר על פרק זמן הזוי ובכוונה זה הכי פחות אופטימלי.

הבנתי שמחר תהיה הרבה תנועה לכיוון ככה שכדאי לי לצאת ___ דק׳ לפני?

לוקח בחשבון שאני גם לא בדיוק יודע איפה זה נמצא.

פורסם

לא משהו אישי , אבל מה אתה בן שנתיים? אולי אתה צריך שיחזיקו לך יד ויקחו אותך לשם?

תפעיל גוגל , תמצא את הכתובת , תפתח את ה WAZE בסלולר שלך , תקיש את הכתובת , אם אתה צריך להיות שם נניח ב9 , תצא מהבית במה שנראה לך סביר , 8 לדוגמא וסע לשלום.

זה לא שכם ולא ניווט , הייתי מבין אם זה איזה כפר בצפון אבל זה אשדוד-רחובות שאלוהים יעזור לי.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

מה בן שנתיים? כואב לך לענות? אל תענה.

 

לעולם לא נסעתי למשהו כזה ביום הזכרון ושמעתי שמועות שזה די שונה מכל יום רגיל מבחינת התנועה.

אז במקום להקציב פרק זמן שגוי, אני מעדיף להתייעץ ולשמוע מאנשים בעלי נסיון בעיר הזו כמה זמן זה עלול לקחת לי.

שכן אוכל לתכנן את הבוקר שלי מחר ושעת יציאה סבירה שלא אצטרך להתקע ולחכות ומצד שני לא לאחר.

 

מה הקטע אני לא מבין? כן אני בן 2 ורוצה לשאול את זה. מה אתה קשור לזה?

לא מתאים לך מה ששאלתי אל תגיב פה. עדיף על להגיב בצורה מפגרת.

פורסם

תכלס - שניכם צודקים :)

זה לא כזה תסביך למצוא את המידע, אבל אם הוא לא בטוח זכותו לשאול, מקס אמנם זכותך להגיב כמו יצור - אבל זה לא נעים.

יותר גרוע מהפקקים של הערב\בוקר זה לא יהיה, אולי בסביבת בית העלמין יהיה עמוס, אם לא יצאת ואתה קורא את זה - צא עכשיו!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

יצאתי ב9 מהבית, הגעתי בערך ב9:40 היות והGPS החליט שהרחוב נמצא בכלל בכפר ביל"ו =\

בכל מקרה, לא נתקלתי בבעיות יוצאות דופן להגיע והמקום עצמו היה מסודר מאוד על ידי המשטרה.

פורסם

ועל הדרך הוא ביצע מצווה גדולה.

 

אז גם בפורום הפתוח תודה רבה איש יקר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...