Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במחיר כזה כדאי מאוד לבצע יישור קו לרכב,

החלפת שמנים נוזלים רצועות כל מה שמסביב,

אחרת עלולות להופיע תקלות ולא כדאי להתחיל להשקיע ולתקן.

מומלץ גם לבדוק ספרי רכב ולראות הסטוריית טיפולים.

 

אני אישית הייתי בוחרת בפיאט פונטו,

חלפים יחסית זולים, ובמידה ויש תקלות,

המחירים "לא בשמיים".

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
במחיר כזה כדאי מאוד לבצע יישור קו לרכב,

החלפת שמנים נוזלים רצועות כל מה שמסביב,

אחרת עלולות להופיע תקלות ולא כדאי להתחיל להשקיע ולתקן.

מומלץ גם לבדוק ספרי רכב ולראות הסטוריית טיפולים.

 

אני אישית הייתי בוחרת בפיאט פונטו,

חלפים יחסית זולים, ובמידה ויש תקלות,

המחירים "לא בשמיים".

 

ל'

 

לא תמיד דרוש ישור קו בגלל מחיר מוזל או רצפתי .

יש ויש,צריך לדעת להבחין ולהחליט ,ישורי קו עלולים להגיע למחיר הרכב

פורסם

אם אתה סומך על אדם זר שאינך מכיר כלל, ומניח את כספך על קרן הצבי,

שיהיה לך בהצלחה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

תודה לכולם.

 

אמנם זה טוב שכל אחד ממליץ על הרכב שהוא חושב שכדאי לקנות, אבל בסופו של דבר השאלות שלי לא מקבלות מענה.

 

האם כדאי לקחת סיכון (?) ולקנות רכב עם גיר אוטומטי?

 

ושוב בקשר לדגמים, ראיתי שיש גם את הרנו קליאו B שנים 00-01, האם מומלצת?

 

אם כן, זה דווקא נראה רכב טוב חיצונית ובמיוחד מבפנים, המראה מאוד חשוב לי (ולקודמים, לא בשביל להרשים בחורות ולא בשביל להרשים כלל) אם אני כבר קונה רכב אני מעדיף שיראה טוב, מודרני ושכל נושא הפחחות והצבע יהיו במצב טוב.

 

לא יצא לי לראות באשכולות דומים המלצות על הקליאו ולא על הקליאו B, אני רוצה לציין שהייתה לנו במשפחה פעם קליאו 98, הייתה אצלנו פחות משנה עקב תקלות והוצאות שגרמה לנו, נפטרנו ממנה.

 

כאן מדובר על הדגם שלאחריו, ה- B, והוא גם משנתון יחסית גבוה, 2000 עד 2001.

 

מה אתם אומרים?

 

תודה. (:

פורסם

בזמנו חשבתי על הB אוטומטית ואנשים הזהירו אותי מאמינות נמוכה יחסית.

לדעתי אין טעם,זה לא שאתה תוסיף עכשיו סכום משמעותי לרכב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הייתה אצלנו פחות משנה עקב תקלות והוצאות שגרמה לנו, נפטרנו ממנה.

 

(:

 

לגבי כל רכב שיהיה - יש לך התקציב לאחזקה שוטפת? יש לך מקורות למימון ביטוח\רישוי\דלק\תיקוןשהרכב הזקן יזקק לו, או שמא תשבית רכב לאחר שהשקעת בו את מעט חסכונותיך?

בקיצור - אם אין כסף לא קונים רכב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שוב אסביר לך - דווקא נושא הפחחות הוא הדבר שהכי פחות צריך להטריד אותך.

 

רכב עם דפיקות וצבע שרוף עדיין נוסע, רכב עם בעיות מכניות - עולה לך כסף, ונראה לי שאין לך הרבה ממנו.

פורסם

את הביטוחים אבא שלי משלם.

את אגרת הרכב אני אשלם.

דלק - אני אסתדר, אני גם מקבל כסף מהעבודה לדלק ואבא שלי אמר שמדי פעם ימלא לי דלק.

 

חוץ מזה, זהו.

רק תיקונים שהרכב (מקווה שלא) יצטרך לעבור.

 

אבל ת'אכלס, לרכב עצמו, ומקווה שאמצא אחד במצב טוב מכל הבחינות, יש לי בין 4500 עד 5000 ש"ח להשקיע.

 

אז מה אתם אומרים שוב על הקליאו B, לא כדאי בגיר אוטומטי?

פורסם

אני מציע תריץ חיפוש ותגלה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אוקי, חח ישר אחרי ששאלתי הרצתי בדרך חיפוש ואני יורד מהאוטומטית.

 

אם זה קליאו B אז רק ידנית.

 

אגב, אני מאוד אוהב את הרכבים של פיאט, ובין הראשונים בסדר העדיפויות שלי נמצאת הפונטו.

 

קיימת פונטו אוטומטית?

 

מהן הגירסאות הטובות והמומלצות ביותר של הפיאט פונטו מהשנתונים המדוברים?

פורסם

אני קניתי רכב בתקציב הנ"ל(בערך), בספטמבר האחרון.

קניתי סקסו 1.4 שנת 99, מכסה מנוע שרוף, בלי דפיקות.

הרכב עלה לי 5000 שקלים, הרכב נבדק במוסך של חבר של אבא שלי, וכמו שהמליצו לך כאן מיד בוצע בו יישור קו בסכום של 2500 שקלים.

לרכב נעשה טיימינג, הוחלף רדיאטור לחדש, כול מני רצועות מנוע, שמנים, מסננים, ועוד.

הרכב עבר טסט לא מזמן, הליקוי היחיד היה האגזוז שהוחלף באחד חדש(גם במוסך של מכר).

עד עכשיו אני מרוצה מאוד מהרכב, הוא ממש לא שיא היופי מבחינת קוסמטיקה, ריפודי הדלתות היו קרועים והחלפתי אותם בעצמי(עבודה קשה אבל מתגמלת), בקיץ אני יעשה אותו דבר לגג, ועניין הצבע שכבר הזכרתי שאני לא בטוח שאני רוצה להשקיע בזה כסף.

 

מה שכן מדובר ברכב משנתון יחסית חדש(99) נקנה עם ק"מ לא נמוך כול כך (170 אלף), היתרונות הוא שהשנתון יחסית מתקדם, יש כריות אויר, יש מזגן, נוח מאוד, כיפי בנהיגה, הרכב לא היה במצב קטסטרופלי היה אצל הבעלים הקודמים 10 שנים אז כנראה שכן קיבל טיפול.

 

הייתי מתמקד במשהו בסגנון הזה, מתעלם מהפן הקוסמטי זה תשפר לבד קודם כול תמצא רכב שהוא לא נבלה שנוזלת מכול הכיוונים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

בשנים הללו אין פונטו אוטומטית,אם פונטו כדי למצוא SX עקב הגה כוח.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא משנה איזה רכב תקח העיקר שהוא יהיה שמור ועדיף כמה שפחות ידיים.

הפורד רכב חיסכוני וטוב לרכב ראשון.

אני אישית קניתי סקודה ניו פליסיה 99 1.6 ואני נהנה איתה מכל רגע ושמח על הבחירה, אבל קניתי אותה משכן ששמר עליה והוא היד הראשונה.

רכב חמוד וממש חסכוני! עם תמצא אחד שמור מציע לך סקודה :)

גם סיאט איביזה\קורדובה אופציה, שזה בעצם אותה הסקודה רק עם שילדה שונה.

שיהיה בהצלחה.

פורסם
אם הסאני ידנית זה עסק טוב ללא ריזיקות גדולות

עדיין כפול ויותר במחיר הבסיס מדייהו רייסר ,שלה זמינות חלפים פנטסטית , (ידנית)

 

 

ידנית בהחלט 8)

רכב מאוד אמין ומאוד חזק, אני אוהב אותו... הטיפולים גם במחירים עממים.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם
לא משנה איזה רכב תקח העיקר שהוא יהיה שמור ועדיף כמה שפחות ידיים.

הפורד רכב חיסכוני וטוב לרכב ראשון.

 

כמובן שתמיד עדיף כמה שפחות ידיים אך זאת לא אינדיקציה למצב הרכב, לא חסרים רכבים יד ראשונה במצב אסון ולעומת זאת, רכשתי לפני כ7 שנים, סיטרואן BX GTI יד 13 או 14 והרכב היה שמור בצורה יוצאת דופן, הריפוד המקורי היה במצב מושלם, כל הפלסטיקה שלמה, כל הכפתורים עובדים.

כך שאל לך לפסול רכב רק בגלל כמות הידיים מבלי לבדוק את שאר הפרטים

 

בהצלחה

כבר חתמתי...


×
×
  • תוכן חדש...