Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי הונדה סיווק 2006 הגרסא הישנה.

רציתי לדעת כול כמה זמן מחליפים ברקסים או מטפלים בהם?

כי נראה לי שהמצב הברקסים ברכב הדרדר מעט אבל אני לא בטוח בזה.

אני אשמח לתשובה במהרה.

  • ספונסר פורום
פורסם

אין קילומטראז' ספציפי. מחליפים ברקסים כאשר הרפידות או הדיסקיות נשחקות (או כשיש בעיה אחרת). לפעמים זה קורה אחרי 15 אלף קילומטרים ולפעמים אחרי 40 אלף קילומטרים.

אם אתה מרגיש ירידה בעוצמת הבלימה אז כדאי לגשת בדחיפות למוסך, מדובר במערכת בטיחותית וחשובה ביותר!

 

מהיכן אתה בארץ? אולי נוכל להפנות אותך למוסך מקצועי וטוב שיפתור לך את הבעיה בבלמים.

פורסם

לפי מה אתה חושב שהמצב התדרדר?

האם הדוושה נמוכה מאוד?

האם יש צליל מתכתי בעת בלימה?

האם הרכב לא בולם כמו שצריך?

מתי פעם אחרונה הוחלפו הרפידות/צלחות?

אתה יכול לגשת למוסך לבדיקת מצב הבלמים,

או להסתכל דרך הג'נט ולראות את עובי הרפידה(לא תמיד ניתן לראות)/צלחת.

יש נהגים שאצלם הרפידות יכולות להיגמר אחרי 15000 ק"מ ויש שאחרי מעל 30/40 אלף.

פורסם

בזמן האחרון אני לוחץ יותר על הבלם מאשר פעם וזה קרה לי כמה פעמים שהרגשתי את הצריכה. ביותר ברקס

הדוושה. לא נמוכה בכלל

לגבי הצליל אני לא בטוח שיש

אבא שלי אמר שלפני 3500 ק"מ הוא בדק את מצב הברקסים ואמרו לו שהם טובים

והאוטו יותר מ20000 ק"מ ללא החלפה. אני לא יכול להגיד במדויק כי קנינו את האוטו רק לפני שנתיים והאוטו עבר רק 15000

×
×
  • תוכן חדש...