Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניסיתי לבקש הנחה והמנהל של המוסך אמר שהוא כמעט ולא מרוויח מהעסק הזה והוא נתן לי את ההנחה המקסימלית שהוא יכול לתת לי (20%)

המחירים שקיבלת אלו הם המחירים המדוייקים של החלפים

אין כאלו חליפיים ואין איך לחסוך כאן .

מחיר העבודה שחייבו אותך הוא מחיר הגון מאד שכן פרוק בית המסנן

ובית הטרמוסטט החשמלי כרוך בהרבה עבודה כגון פרוק סעפת יניקה וכו .

אצלנו אתה יכול לקבל הנחה על החלפים המקוריים האלו של כ 12 אחוז

אבל מעבר לזה אם אתה באמת צריך את כל הטיפול הזה אז המחיר שקיבלת הוא הגון .

תנסה לבקש הנחה על החלפים כי במחירי חלפים כאלו ניתן לשתף את הלקוח בהנחה

שהמוסך מקבל על חלפים מקוריים .

פורסם
ניסיתי לבקש הנחה והמנהל של המוסך אמר שהוא כמעט ולא מרוויח מהעסק הזה והוא נתן לי את ההנחה המקסימלית שהוא יכול לתת לי (20%)

המוסך אף פעם לא מרוויח והם חיים בקושי ורעבים ללחם :-o

מהמחיר ששילמת לפי דעתי יכלו להוריד לך מינימום כ-10 אחוז.

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

אם אתה אומר שקיבלת 20 אחוז הנחה מהמוסך אז יש כאן הנחה שהיא

לחלוטין יוצאת דופן ובאו לקראתך כאן באופן קיצוני ,אפילו ההיתי אומר

זה קצת חשוד ,כי אני למשל בתור מוסך גדול שקונה בעשרות אלפים בכל חודש

מקבל קצת פחות הנחה ממך על חלפים מקוריים .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

התופעות לוואי שציינת לא צריכות להופיעה לאחר החלפת המצנן ובית הפילטר.

בדוק שלא נוזל שמן מנוע ומפלס שמן מנוע ונוזל הקירור תקינים.

איזה כייף לי :)

פורסם

אז זהו שבשבת האחרונה נדלקה לי המנורה של השמן והסתבר שהיה חסר לי 2 ליטר שמן, מחר אני אלך למוסך זה לא נראה לי תקין בכללללל במיוחד אחרי שטענו שתיקנו לי את הנזילה ושילמתי למוסך כמעט 5K והאוטו נוסע מוזר ממש! כאילו אחרי הטיפול הזה לא זיהיתי את הרכב (לרעה)

×
×
  • תוכן חדש...