Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שכנים צרי עין, השרשור ה100,546 בנושא


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שימרח אורניום על הונטילים ויתפוס את הילדים עם מונה גייגר :roll:

 

.

 

חייג 1-800-אחמניג'ד

 

בקש את אחמד, יש לו מועשר 20% שישלח לך ב DHL ועל הקבלה תרשום "מתנה" שוויה 20$

אם קצת מזל גם לא תשלם על זה מכס.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

שמעתי שיש מצלמה שמצלמת ומקליטה כאשר יש תנועה לידה, כלומר אנשים שעוברים בטווח, אז ככה תוכל להקליט את הילדים בזמן מעשה, אפשר מצד אחד להראות את זה להורים ולומר להם שזו פעם אחרונה ולהבא אתה תובע אותם.

ואם אין יחס מההורים כמובן ללכת למשטרה, להורים יהיה מאוד כיף שהילדים שלהם עם תיק בגיל קטן.

Opel Adam S 2017

פורסם

עצה שלי , לך תדבר עם ההורים בנימוס ותסביר להם שקורים דברים לאוטו שלך ושאתה רואה את הילדים שלהם "משתובבים" סביבו לפעמים .., קח איתך חבר או שניים להרתעה בלבד , תסביר להם מה שרשמת פה , תראה מה התגובה שלהם , אם הם שמים עלייך *** , תתחיל לאט לאט , תקנה את הכיסוי ותכסה את האוטו (רעיון מצויין) , אני לא מאמין שהילדים יפתחו את הכיסוי , גם אם הם בלגניסטים וילדים וכו' .

פורסם

אם מדובר בילדים, צעקות יעשו את העבודה מצויין. אם זה לא עובד, אפשר לתפוס ילד אחד בחולצה ולהזהיר אותו לא להתקרב למכונית, אבל זו צריכה להיות הפעולה האחרונה.

 

בכל מקרה, בשום פנים ואופן לא להרים יד על ילדים, אפילו לא מכות קטנות.

פורסם

גם לתפוס את הילד בחולצה אסור לו.

ויכולים להגיש נגדו תלונה על תקיפה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

במקרה הטוב זה יסתיים בהרתעהשל האדם שתפס בחולצה.

במקרה אחר אחד ההורים/שכן/הולך רגל מתעד אותך במצלמה,

ומשם הגשת תלונה מאוד אפקטיבית בתחנה שתסתיים בחקירה,

ואולי גם פתיחת תיק.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

זה אפקטיבי אבל נראה לי שהעצה הראשונה בשרשור היא הטובה ביותר. (חוץ מהצעה עם האורניום, שאפילו יותר טובה)

לצלם ווידאו, ללכת עם זה להורים שלהם, ולהודיע חגיגית שאתה הולך להגיש תלונה במשטרה. גם אם ההורים שלהם מטומטמים סביר להניח שאחרי זה הם כבר ירגיעו את הילדים.

V5

פורסם

טוב בקיצור ולעניין הכי פשוט,

תקנה מצלמת תיעוד לרכב שפועלת עם תנועה היא נקראת DVR 037 וזהו

כל פעם שמישהו יתקרב לרכב שלך לאן שכיוונת את המצלמה היא תתחיל לצלם.

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם
זה אפקטיבי אבל נראה לי שהעצה הראשונה בשרשור היא הטובה ביותר. (חוץ מהצעה עם האורניום, שאפילו יותר טובה)

לצלם ווידאו, ללכת עם זה להורים שלהם, ולהודיע חגיגית שאתה הולך להגיש תלונה במשטרה. גם אם ההורים שלהם מטומטמים סביר להניח שאחרי זה הם כבר ירגיעו את הילדים.

 

אם תלך למשטרה עם קלטת של ילדים קטנים גונבים לך ונטילים, אתה פשוט תצחיק אותם ותו לא.

 

כמו כל דבר בחיים - יש את הדרך החוקית ויש את הדרך המעשית.

פורסם
במקרה הטוב זה יסתיים בהרתעהשל האדם שתפס בחולצה.

במקרה אחר אחד ההורים/שכן/הולך רגל מתעד אותך במצלמה,

ומשם הגשת תלונה מאוד אפקטיבית בתחנה שתסתיים בחקירה,

ואולי גם פתיחת תיק.

 

 

 

 

 

ל'

 

נראה לי שקצת הגזמת. לא תהייה חקירה ולא יהיה תיק.

 

אני מבין אותך וב"עולם המושלם" את צודקת ואני לא ציני, אבל במקרה כזה הצדק לא משחק תפקיד, אלא צריך להיות מעשיים.

 

אני לא הצעתי לפגוע בילדים פיזית, אלא פגיעה ב"כבודם". האמיני לי, זה עושה את העבודה מצויין.

פורסם

ילדים.

 

לא צריך משטרה, לא צריך כוח, פשוט לתעד הכל, ואז ללכת להורים. (תגיד להורים שאם הם לא ישימו גבולות לילדים, המשטרה תשים, וחבל, זה עבירה פלילית.)

אם לדבר עם ההורים לא עוזר, פשוט יום אחד תתפוס אותם על חם, ברגע שתצעק על אחד מהם, הוא יקבל מזה טראומה קטנה וישמור מרחק מהרכב.

 

לא מזמן, כמה ילדים קטנים דחפו את השער בגינה שלי, בגלל שהכלב שלי נובח מתחתיו, ישר באתי עם האוטו כמו בלש (זה היה טיימינג מושלם, בדיוק חזרתי לבית מאיזה מקוום), צפרתי וצעקתי עליהם מהחלון שילכו.

אני נראה קצת מפחיד לדעתי, הם התחילו ללכת מהר ואחרי דקה רצו ונעלמו.

(עוד לא בדקתי אם זה עזר, אבל איך שהם נראו באותו רגע היה מצחיק מאוד..)

פורסם

מסתבר שזו רק ההתחלה,

אני יוצא כרגע מחדר הכושר ומגלה על הרכב ערימה של קונפטי, וארגז.. נכנס לרכב מלא עצבים,

מתקדם 500 מטר ורואה את אותם ילדים, כשהם ראו אותי הם התחילו לברוח.

מחר אני שם לסיפור הזה סוף.


×
×
  • תוכן חדש...