Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שכנים צרי עין, השרשור ה100,546 בנושא


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואחרי זה עוד יתבעו אותו בבית משפט על זה

 

סתם לידע כללי, איך בדיוק יתבעו אותו?

אתה מוכן להראות לי חוק שאוסר להזרים זרם לונטילים?

2017 Citroen C3 Shine

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ואחרי זה עוד יתבעו אותו בבית משפט על זה

 

ממש לא! אף אדם סביר לא יגיע לונטיל סתם. בימ"ש בוחן את המקרה ע"פ מבחן האדם הסביר, ומקיש את נתוני המקרה למבחן זה, ואז ההיגיון השיפוטי נותן תשובה. לכן, אדם המבצע את הדבר הזה, קרי חישמול הונטילים, לא ייענש, אולי יוזהר, כי יש כלבים וכד'.

 

 

במקרה הטוב זה יסתיים בהרתעהשל האדם שתפס בחולצה.

במקרה אחר אחד ההורים/שכן/הולך רגל מתעד אותך במצלמה,

ומשם הגשת תלונה מאוד אפקטיבית בתחנה שתסתיים בחקירה,

ואולי גם פתיחת תיק.

 

 

 

 

 

ל'

 

במקרה הזה:

הגשת תלונה --> פתיחת חקירה --> בדיקת החומר ע"י רמח"מ --> המלצה לזימון לחקירה --> חקירה --> ביצוע הערכת סיכונים ומסוכנות --> המלצה לסגירת התיק ע"י רמח"מ עקב חוסר עניין לציבור.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

אני מבטיח לכם במאה אחוז שאם זה היה באמת אפשרי לעשות את זה בונטילים, אני מוכן גם להשקיע 300 ש"ח בכדי לעשות את זה.

פורסם
אני מבטיח לכם במאה אחוז שאם זה היה באמת אפשרי לעשות את זה בונטילים, אני מוכן גם להשקיע 300 ש"ח בכדי לעשות את זה.

 

אז מה הבעיה לקנות כיסוי ??

תשים כמה פעמים , הם כבר יבינו שאם הם יורידו את הכיסוי הם יאכלו אותה .. אני אומר לך תנסה קודם לקנות כיסוי לשים אותו טוב טוב לכסות את כל האוטו ואז אני בספק אם הם יגעו .

פורסם

כיסוי לא פרקטי בשבילי,

אני יודע שלא אתמיד בלשים אותו, מצד שני, כניראה אני מחליף מקום עבודה כרגע ושעות העבודה שלי יהיו יותר מוקדמות

כך שאוכל להכניס את הרכב לחנייה ולסגור את השער (בית פרטי) זה יפתור לי את הבעיה, אבל בכל זאת אשמח לשמוע על מישהו

שעשה פרויקט של זרם בונטילים, או כל חלק אחר ברכב.

פורסם

אתם יוצרים עוד בעיה בפתרון של הזרמת זרם בוונטילים.

 

אם יהיה פרוייקט כזה, אני כמעט בטוח שהוא יהיה כמו העטים המחשמלים האלה.

 

אני זוכר שכשהיינו קטנים, עשינו תחרות בכיתה מי מחזיק את העט יותר זמן, ותתפלאו או לא זה יצר הנאה, הגיעו גם לכמה עשרות שניות ואף דקות.

 

 

פתרון יותר הגיוני הוא לנעול את הפקק ונטיל מפלסטיק עם שפיץ-פלייר קטן, קצת יותר חזק והדוק, ואז הם יתייאשו אחרי פקק אחד.

פורסם

לצערי,

הילדים/נוער של היום זה ממש אסון. לפני 4 שנים, לראשונה בחיי התגוררתי בקוטג' בעיר(רוב החיים במושב) ובשעה אחת בלילה ילדים/נערים התיישבו בספסל מחוץ לחצר שלי, שתו וודקה , עישנו והרעישו. ביקשתי בנימוס שילכו כי יש לי תינוקת בבית והם מרעישים. הם קיללו ב XXX והלכו.

לאחר יום יומיים מצאתי שריטה מכוערת על האוטו של אשתי (חניה פרטית) והם גם עשו כתובות גרפיטי על הגדר הלבנה המקיפה את הבית. עזבתי את העיר לאחר פחות משנה.

 

לדעתי אתה צריך להתעלם, יעבור להם והם ימצאו משהו אחר שיעסיק אותם, נראה לי שהילדים הנ"ל מספיק מטומטמים וחסרי אחריות בכדי לצאת "גברים" ולקחת את זה למקומות שלא רצית לדעת. הרי להם אין מה להפסיד.

כנראה שילד כזה - שאם בטעות נגעת לאבא שלו באוטו, האב יוצא אליך עם אלת בייסבול ומוציא עליך את כל התסכולים שלו שלא נדבר על דוקרי החניה למיניהם.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

מה הסרט, כולה כיסוי לונטיל.

 

הנה, 1000 יחידות ב35 ש"ח:

http://www.ebay.com/itm/Huge-lot-1000-black-plastic-tire-valve-caps-/170569796416?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item27b6c08b40

 

מתישהו ימאס להם, ולא יהיה להם מה לעשות עם המכסי ונטיל האלו, אז למה להכנס לסרטים בשביל שטויות?

 

יום אחד יצא לך ותתפוס אותם על חם, תן שאגה, ויגמר.

או שימאס להם, או שהם ייתפסו מתישהו.

 

אבל זה בכל מקרה יפסק.

under construction..

פורסם

במקרה הזה:

הגשת תלונה --> פתיחת חקירה --> בדיקת החומר ע"י רמח"מ --> המלצה לזימון לחקירה --> חקירה --> ביצוע הערכת סיכונים ומסוכנות --> המלצה לסגירת התיק ע"י רמח"מ עקב חוסר עניין לציבור.

 

זו אפשרות, אך גם קיימת אפשרות לפתיחת תיק פלילי,

היית מוכן לסתכן בכך על גניבה של ונטיל?

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

1)תקנה סטוק של ונטילים תחלק אותם לקבוצות של 4 ותארוז אותם בשקיות קטנות (כמו של קוק) ותחלק אותם לילדים .

2)אתה צריך משהו כמו צופר אויר שאפשר להפעיל עם שלט רחוק ...:crazyeyes

 

למה הם מתעניינים דווקא בונטילים?...אין משהו אחר מעניין ברכב שלך ?

 

:ילדים הם ילדים,תנסה להתחבר איתם במקום להראות עויינות .

Gn'f'R

פורסם
זו אפשרות, אך גם קיימת אפשרות לפתיחת תיק פלילי,

היית מוכן לסתכן בכך על גניבה של ונטיל?

 

 

 

ל'

 

את לא יודעת כמה את צודקת.

ילד טינופת שעיקם לי את המגב. קיבל צעקות ואיום שבפעם הבאה אני שובר לו את הראש.

מדובר בחריאן בן 15-16

אחרי חצי שעה עמדה ניידת בחניה שלי והשוטר הסביר לי כמה יש לי מזל שהוא לא פותח לי תיק פלילי...

פורסם

חשבתי שמדובר על מכסה מיוחד לוונטילים - זה סתם מכסה !

 

כדרך קבע, אני תמיד זורק את המכסים כבר בפעם הראשונה שאני ממלא אוויר.

לדעתי הם מיותרים וגורמים ללכלוך בידיים (ולא בא לי לרחוץ ידים בתחנה מברז 3/4" שמשפריץ לכל הכיוונים :roll:)

 

אם אלו הוונטילים, תקנה את ה 1000 יחידות, ותתן לאותם ילדים (אל תחלק לשקיות, פשוט תן לאחד מהם).

אופן החלוקה בינם לבין עצמם ייצור תסיסה וריבים בניהם וזה כשלעצמו טוב.

 

דבר נוסף, הם יראו בך מבוגר אחראי, ותזכה לקבל עוד כמה זוגות עיניים שמשגיחות על הרכב שלך - הרי הם תמיד נמצאים ברחוב.

 

שבוע טוב,

אה... ותהיה רגוע בסה"כ, לשם השוואה תוכל להסתכל על פוסטים שלי משנת 2007 בכדי להבין מהו וונדליזים משכן צר עין.

אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

לצערנו אם ההורים של הילדים הם לא מאלה שאפשר לדבר איתם - אין הרבה מה לעשות...

נכון שיצר הנקמה בוער בתוכך ובא לך לפוצץ את האמא שלהם במכות, אבל אם רק תאיים על אחד מהם (אפילו בלי לגעת פיזית), אפשר לפתוח לך תיק בקלות או לפחות לזמן אותך לחקירה - ואז הדברים ייראו לגמרי אחרת: המלחמה ביניכם תעלה שלב ולא רק את הוונטילים יגנבו לך אלא יעשו לך נזקים בכל האוטו!

יש לי חבר שגר בשכונה בעייתית כמו שלך והוא הלך בגישה ההפוכה: הוא מדי פעם לוקח את ילדי השכונה לסיבוב וכך הם "שומרים" לו על הרכב ודואגים שאף אחד לא ייגע בו. חומר למחשבה...

We are the Human Race


×
×
  • תוכן חדש...