Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5153 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אתה מצליח למצוא בסכום שהם נותנים מוסך שיבצע לך את התיקון + ירידת ערך, קח את הכסף וסיים את העניין, חבל על הכאב ראש.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

אני בהחלט מתלבט, אני סטודנט ו-600 ש"ח זה המון כסף בשבילי.

במידה והתיקון יעלה בדיוק כמו שהשמאי רשם שהוא יעלה הרי שאני אצטרך לשלם את ה-600 ש"ח הללו.

Bimmer

פורסם
אני בהחלט מתלבט, אני סטודנט ו-600 ש"ח זה המון כסף בשבילי.

במידה והתיקון יעלה בדיוק כמו שהשמאי רשם שהוא יעלה הרי שאני אצטרך לשלם את ה-600 ש"ח הללו.

 

ראה את הודעתי מספר 4, אני עדיין עומד אחריה.

ארז רונן

פורסם
אבל הנזק הרבה יותר רציני מאשר צבע מפוצץ.

 

תגדיר מה זה "הרבה יותר רציני". הרי לא השבתת את הרכב, נכון? השאסי לא נפגע. לא מדובר ברכב חדש, הרי כבר עבר צביעה. לא שאני מזלזל, אבל בחיאת, לא קצת הגזמת?

ארז רונן

פורסם

זה גם מה שאני חשבתי (הרי שדרשתי רק 800 ש"ח תיקון בהתחלה) ואז הזמנתי שמאי שהעריך את הנזק באופן מקצועי.

 

תסכים איתי שהוא יודע קצת יותר ממך וממני?

Bimmer

פורסם
זה גם מה שאני חשבתי (הרי שדרשתי רק 800 ש"ח תיקון בהתחלה) ואז הזמנתי שמאי שהעריך את הנזק באופן מקצועי.

 

תסכים איתי שהוא יודע קצת יותר ממך וממני?

 

לו הייתה זו תאונה עצמית, האם היית משקיע את הסכום שהשמאי קבע לתיקון הרכב?

ארז רונן

פורסם

תנסה לעלות את הסכום קצת וסגור את הפינה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני מצטרף לדעת רבים, קח הכסף ותקן את הרכב. הערכת שמאי אינה הערכת תיקון של מוסך+יכול המיקוח שלך.

תוסיף לסיפור את העניין של בתי משפט, דיונים, נסיעות.

אתה הרי סטודנט ואתה רוצה להתרכז בלימודים, למה אתה רוצה את הכאב ראש הזה, לא חבל על הזמן שלך?

 

בהצלחה.

פורסם
מה זאת אומרת זה?! זה טמבון, משמע, בטיחות. בטח שכן!

 

טמבון? בטיחות? מאיפה הבאת את זה?

אם קבלת נשיקה והטמבון שלך הפך להיות טוטל לוסט, איזה פונקציה בטיחותית הוא משמש במפגש טיפה יותר אלים?

ארז רונן


×
×
  • תוכן חדש...