Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התנסות מרגיזה במחלקת המכירות בקראסו


ADRIANFARINA
שימו לב! השרשור הזה בן 4489 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

"במקרה" נציג המכירות הוא אני.

 

מה שכן,תמיד כיף לראות כאן את כל הנשמות הטובות שניזונות מסיפורי סבתא של פעם לגבי רמת השירות שלנו...

זה בסדר תמשיכו לעבוד לעגל הזהב היפני.

 

יום מקסים לכולם,זכי.

י.

 

לא... נמשיך להכניס את הרנו למוסך כל שני וחמישי ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ואללה רעיון, אם אתה מקבל הנחה כנראה שעלינו על שיטה חדשה :)

 

כן , שיטה ישראלית מכוערת.

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טעויות קורות, כולנו בני אדם, אבל צריך לחזור ללקוח ולעדכן אותו מיד, לא להשאיר אותו באוויר, אז יש כאלו שיצעקו ויבכו ולא יקבלו את הטעות בהבנה, אבל לפחות את ה"פינה" סוגרים.

 

אני בעצמי טעיתי פה ושם כאיש מכירות, זה קורה, לדוגמא טעיתי במחיר של חבילת תוכנות, מסרתי מחיר מוטעה ללקוח שדיבר איתי טלפונית, אחרי כ5 דקות שניתקתי את השיחה התברר שטעיתי, הפרטים שהיו לי זה רק השם שלו והעיר שבה הוא גר, איתרתי את המספר שלו וחזרתי אליו כדי לדווח ולהתנצל על הטעות כדי שלא יבצע הזמנה סתם או יגיע לחנות לפני שידע את המחיר האמיתי.

 

 

 

יפה שהבנת את הטעות והתנצלת, תנסה לדבר עם האחראי יותר אולי יוכל לספק הטבה או הנחה יפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא... נמשיך להכניס את הרנו למוסך כל שני וחמישי ...

 

אתה לא תמשיך כיוון שמעולם לא הייתה לך צרפתית, אתה סך הכל מדקלם את מה שאתה קורא ברשת.

כאחד שיש לו צרפתית בבית ,האגדות שאתה מדקלם בבורות משוועת מעידות בעיקר עליך .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טעויות קורות, כולנו בני אדם, אבל צריך לחזור ללקוח ולעדכן אותו מיד, לא להשאיר אותו באוויר, אז יש כאלו שיצעקו ויבכו ולא יקבלו את הטעות בהבנה, אבל לפחות את ה"פינה" סוגרים.

 

אני בעצמי טעיתי פה ושם כאיש מכירות, זה קורה, לדוגמא טעיתי במחיר של חבילת תוכנות, מסרתי מחיר מוטעה ללקוח שדיבר איתי טלפונית, אחרי כ5 דקות שניתקתי את השיחה התברר שטעיתי, הפרטים שהיו לי זה רק השם שלו והעיר שבה הוא גר, איתרתי את המספר שלו וחזרתי אליו כדי לדווח ולהתנצל על הטעות כדי שלא יבצע הזמנה סתם או יגיע לחנות לפני שידע את המחיר האמיתי.

 

 

 

יפה שהבנת את הטעות והתנצלת, תנסה לדבר עם האחראי יותר אולי יוכל לספק הטבה או הנחה יפה.

 

כשאני או אחד העובדים שלי טועה במחיר אנחנו מכבדים את ההצעה שנתנו גם אם מדובר בהפסד.

 

הרבה פעמים הלקוחות מתחייבים הלאה על סמך המחיר שנתתי ואם טעות שלי (או של עובד שלי. מה ששליח שלי אומר זה בדיוק כמו שאני אומר) אז אני זה שצריך לספוג את הנזק ולא אף אחד אחר.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני או אחד העובדים שלי טועה במחיר אנחנו מכבדים את ההצעה שנתנו גם אם מדובר בהפסד.

 

הרבה פעמים הלקוחות מתחייבים הלאה על סמך המחיר שנתתי ואם טעות שלי (או של עובד שלי. מה ששליח שלי אומר זה בדיוק כמו שאני אומר) אז אני זה שצריך לספוג את הנזק ולא אף אחד אחר.

 

 

הדברים שכתבת רלוונטים אולי למוצרים קטנים כגון בגדים,טלפונים,מוצרי חשמל וכ"ד אבל לא רלוונטים לענף הרכב כלל.

אני לא מכיר אף מנהל מכירות ארצי (שטווח המשחק הממוצע שלו נע סביב 2000-5000 ש"ח ביום בהיר מול נציגי המכירות ) שיקח על עצמו לגשר על פער גדול כל כך בסדר גודל של עשרות אלפי ש"ח .

כאחד שמכיר את ענף הרכב מבפנים הרבה שנים אני יכול לומר שההתנהלות של נציג המכירות היתה חובבנית ולא מכבדת את המותג שבו הוא עובד ( נציג מכירות שלי היה רואה את הדלת אם כך היה מתנהל ) אך יחד עם זאת גילה בגרות נדירה ויכולת התנצלות ישירה מול הלקוח שראויה לציון.

אני רק יכול לקוות שנציג המכירות ( זכי ) ילמד מהטעות וידע להפיק את הלקח למען התנהלות טובה יותר בעתיד.

מהכירותי עם הנפשות הפועלות בקרסו אני יכול לומר שלפחות מהצד נראה שהם באמת מתכוונים לעשות שינוי גדול בשנים הקרובות ולראיה צוות התותחים הכבדים שגוייס להנהלה הבכירה בחודשים האחרונים. ימים יגידו ...

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בטוח שאם פנה להנהלה של קראסו תוכל לקבל את המחיר הזול.

 

סתם סיפור מעניין, אמא שלי רצתה לרכוש מכנס מסויים ברשת בגדים מסויימת.

המוכרנית הראתה לה כמה דגמים במבצע ואמא שלי החליטה לרכוש את אחד המכנסים שאהבה.

שהיא הגיעה לקופה, הקופאית אמרה לה שמכנס עולה 350 ולא 150 כמו שהיא חשבה וכי המכנס הגיע לשם ב"טעות".

אמא שלי התעצבנה ועזבה את החנות.

מה שהיא עשתה שהגיעה הביתה, היא רשמה מכתב ופקססה אותו לשירות לקוחות של אותה רשת, וגם ציינה שהיא חברת מועדון של אותה רשת והיא מאוד נפגעה מאותו אירוע.

 

לאחר שלושה ימים קיבלנו מהם פקס, בו הם מצטערים על המקרה ושהיא מוזמנת לקחת את אותו מכנס ב-150 שקלים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדברים שכתבת רלוונטים אולי למוצרים קטנים כגון בגדים,טלפונים,מוצרי חשמל וכ"ד אבל לא רלוונטים לענף הרכב כלל.

אני לא מכיר אף מנהל מכירות ארצי (שטווח המשחק הממוצע שלו נע סביב 2000-5000 ש"ח ביום בהיר מול נציגי המכירות ) שיקח על עצמו לגשר על פער גדול כל כך בסדר גודל של עשרות אלפי ש"ח .

כאחד שמכיר את ענף הרכב מבפנים הרבה שנים אני יכול לומר שההתנהלות של נציג המכירות היתה חובבנית ולא מכבדת את המותג שבו הוא עובד ( נציג מכירות שלי היה רואה את הדלת אם כך היה מתנהל ) אך יחד עם זאת גילה בגרות נדירה ויכולת התנצלות ישירה מול הלקוח שראויה לציון.

אני רק יכול לקוות שנציג המכירות ( זכי ) ילמד מהטעות וידע להפיק את הלקח למען התנהלות טובה יותר בעתיד.

מהכירותי עם הנפשות הפועלות בקרסו אני יכול לומר שלפחות מהצד נראה שהם באמת מתכוונים לעשות שינוי גדול בשנים הקרובות ולראיה צוות התותחים הכבדים שגוייס להנהלה הבכירה בחודשים האחרונים. ימים יגידו ...

 

אין אצלי מוצרים במאות שקלים. אני מדבר על הרבה אלפים של שקלים וכבר יצא לי לספוג טעות של 0 במחיר במוצר של כמה עשרות אלפים.

 

שם והגינות שווים לפעמים הרבה יותר מהפסד בעיסקה אחת.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה שאני יודע, יש איזה שהוא חוק חדש שבמקרה של טעות במחיר, החברה מחוייבת לתת את המחיר שהוצע.

אני יודע שIKEA ואחת מחברות הסופר (לא זוכר איזה) נותנים את המחיר הנמוך במקרה של טעות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איש המכירות התנהל בחובבנות אבל אין ספק שצריך להעריך את הבגרות והכנות להודות בפומבי בטעותץ אין ספק שהוא ילמד מכך... וכן, לומדים מטעויות ומשתפרים. מאד אנושי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בטוח שאם פנה להנהלה של קראסו תוכל לקבל את המחיר הזול.

 

סתם סיפור מעניין, אמא שלי רצתה לרכוש מכנס מסויים ברשת בגדים מסויימת.

המוכרנית הראתה לה כמה דגמים במבצע ואמא שלי החליטה לרכוש את אחד המכנסים שאהבה.

שהיא הגיעה לקופה, הקופאית אמרה לה שמכנס עולה 350 ולא 150 כמו שהיא חשבה וכי המכנס הגיע לשם ב"טעות".

אמא שלי התעצבנה ועזבה את החנות.

מה שהיא עשתה שהגיעה הביתה, היא רשמה מכתב ופקססה אותו לשירות לקוחות של אותה רשת, וגם ציינה שהיא חברת מועדון של אותה רשת והיא מאוד נפגעה מאותו אירוע.

 

לאחר שלושה ימים קיבלנו מהם פקס, בו הם מצטערים על המקרה ושהיא מוזמנת לקחת את אותו מכנס ב-150 שקלים.

 

אמא שלך היא צרכנית נבונה. כמה כאלו כבר יש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי , עכשיו כבר מותר לי לציין את השם כי בחרת להשתתף כאן (וכל הכבוד על זה).

אני אתחיל ממה שהפריע לי בהודעה שלך ,

לא רציתי לפגוע בך בקשר להתחנפות כביכול , הייתי צריך לרשום את זה במרכאות ולא שמתי לב לזה , אז בכל אופן .. "התחנף"..

 

בחרתי לרשום את זה כאן , כי בטלפון לא הבעת איזושהי חרטה או מבוכה על מה שנגרם ,

פשוט בחרת להגיד לי את המשפט המעאפן הזה שציטטתי בהודעה הפותחת , ובוא נודה בזה , זה היה מעאפן .

לא הייתה לי כוונה "לדבר על מחיר" , אין לי כוונה להתרפס ולהתחיל לנסות לשכנע אותך (או כל איש מכירות אחר) ,

כשבחוץ יש עוד איזה עשרה רכבים שעונים לדרישות שלי (אפילו שבקוליאוס יש מראת ילדים מגניבה),

זה לא שכל חיי חיכיתי שיתחיל היצור של הקוליאוס.

 

אגב , שלחתי את הכתוב גם לאנשים אחרים , פשוט עוד לא קיבלתי תגובה ..אני סבלני וממתין.

 

 

ושוב , קבל את הערכתי על זה שבחרת להגיב כאן ולא בהודעה פרטית או משהו כזה .

אגב , הקטע על עגל הזהב היפני היה מיותר , אל תנסה להאדיר את המותג שלך ע"י פגיעה באחר , אתה לא פוליטיקאי.

 

אוי לבושה, האיש התקשר להתנצל אליך אך לא הביע חרטה על הפשע הנורא מול כבודך :roll:

הוא התחנף לילדה בת 10 שלך? אתה מכיר אנשים שמדברים פורמלית וישר לילדות בת 10? על זה אתה מחליט להכפיש אותו בפורום ציבורי?

ובסוף אתה מחליט להגיד לו שאתה לא צריך את הרכבים שהוא מוכר ואתה לא מחכה להם, אם אתה לא מחכה לו, למה כל כך נפגעת מזה שלא חזר למייל הקדוש שלך והחלטת להכפיש את שמו?

נו באמת, הוא ניסה למכור לך רכב ב145K אתה אמרת שזה מעל התקציב שלך התברר שהוא עולה 9K יותר אני לא רואה איפה הנזק בלא לחזור אליך למרות שזה לא בסדר, אתה פרסמת את זה בשביל להכפיש אותו, ואח"כ גם שלחת את זה להנהלה שלו, יצאת גבר!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל אלו שאומרים שצריך לתת ללקוח את המחיר המוטעה, אז במקרים מסויימים כן צריך, אבל אם התקשרתי אליו אחרי 5 דקות ואמרתי לו את המחיר האמיתי סמוך לשיחה שלנו לפני שהוא טרח להגיע לחנות או לבצע הזמנה מבחינתי אני לא חייב לתת לו.

 

ואם האיש מכירות של קרסו, היה מתקן את הטעות עוד באותו היום או בבוקר למחרת מבחינתי הוא לא חייב לתת לו את המחיר.

 

אני חושב טעות קידוד מחיר, או פרסום מוטעה או הבטחה להנחה מסויימת כן צריך לכבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4489 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...