Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מתלבט בין מספר רכבים כאשר הצורך שלי הוא:

 

1. הרכב יסע כ - 700 ק"מ בשבוע.

2. מתלבט אם קומפקטית או לא אבל הוא צריך לסחוב עגלה, 2 ילדים. מניח שזה אומר משפחתי אבל אולי יש לכם רעיון נוסף.

3. תחזוקה סבירה (לכן שקלתי מאזדה 3 2008) ואמינות.

 

הרכב צריך להיות משנת 2008 לפחות, ובמחיר של עד 60,000 ש"ח.

 

סה"כ אני לא מת על המאזדות אבל לא פוסל. בכל מקרה חשבתי בגלל המחיר על:

 

1. מאזדה

2. שברולט

3. מיצובישי

 

יש לכם המלצות נוספות?

 

תודה.

פורסם

700 קילומטרים בשבוע זה המון, בערך 33 אלף קילומטרים בשנה.

בקילומטראז' כזה, נסה לקבל רכב ליסינג מהעבודה או לחפש משפחתית דיזל במצב סביר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

1. אין שום קשר מבחינת מה ששאלתי אם אני נוסע 500 או 700.

2. לא ביקשתי ייעוץ אם לקחת רכב ליסינג ככה שנראה לי שהתגובה שלך אפילו חוצפנית.

3. אם לא נאה לך למקד אותי בייעוץ לגבי איזה רכב ב 60 אפשר למצוא שעונה על הדרישות שלי אין צורך שתענה, לא ביקשתי ייעוץ כלכלי אם כדאי לי לקחת רכב ליסינג או לנצל עד תום את כספי ומצב הרכב.

 

ממש נחמד שכך מתנהג מנהל פורום, שבת שלום.

פורסם

תבדוק את הקורולה הרובוטית,אוטו מצויין במחיר מצויין.

פשוט תבדוק את העניין עם הגיר הרובוטי ,תיסע עליו הרבה בכל מיני מצבים שבונים לפני הרכישה.

פורסם
1. ***** ככה שנראה לי שהתגובה שלך אפילו חוצפנית.********

 

ממש נחמד שכך מתנהג מנהל פורום, שבת שלום.

 

תרגע אם אתה רוצה שיעזרו לך, אם לא סע לשלום ואל תבוא לנו בחלום.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

קראתי ואין בה רבב. אני מציע לך לשתות כוס מים קרים לפני שאתה מבקש עזרה מאנשים ותוקף אותם כשהם נענים לבקשתך.

 

ללמד אותך נימוסים? קטונתי, אתה מקרה קשה של "ישראלוס מלאוס מעצמוס".

 

שיהיה לך לבריאות ובהצלחה, ואל תיקח את הגישה שלך מהאינטרנט לכבישים, תעשה לכולנו טובה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

לא אמשיך לענות לך מבחינתי אבל כשאני שואל על המלצה לרכב מדגם מסויים והבחור עונה לי תיקח ליסיינג ואחכ תוקף אותי כאילו

שמשנה באמת משמעותית אם זה 550, 600, או 700 כאילו שימליץ לי I30 או מאזדה בגלל סטיה של קמ

 

אז ההתנהגות האגרסיבית איננה שלי אלא של אותו בחור שאתה עסוק בלהגן עליו מסיבותך.

 

אפשר היה לענות בצורה נעימה יותר לאורח שמגיע אליך הביתה ולא להתנהג בצורה כזו גאוותנית ולא מכובדת, כשהוא עונה לי

תשאל במדויק ואולי תקבל תשובה מדוייקת. ושוב הכל נסוב סביב כמה קמ אני מעריך שאסע בחודש / שנה.

 

נו באמת. אז לא ביקשתי התנצלות כמובן אבל בטוח שאל תהיה עסוק בלגונן אליו אלא פשוט אל תענה ואל תתחכם.

פורסם

אורח בדר"כ מקבל עליו את קוד ההתנהגות של המארח.

 

אגב, אני לא חושב שאתה אינטליגנט או חד אבחנה מספיק כדי להבין מתי אני מתחכם ומתי לא.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אם מדובר בהרבה נסיעות בינעירוניות כדאי לשקול את הקורולה הרובוטית שהיא חסכונית מאוד יחסית לקבוצה.

 

גם הקיה סיד היא אופציה טובה, במיוחד שהמנוע והגיר עדיין באחריות יצרן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...