Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית רכב שטח בינוני ב 120,000 ש"ח


nahshon
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,

אני מעוניין לקנות ג'יפ בינוני בתקציב המצויין בכותרת.

דרישות:

אוטומטי, תא מטען גדול, נפח מנוע 1.6-2.0, ישיבת נהג נוחה לרגליים ארוכות, צריכת דלק נמוכה, תחזוקה לא יקרה.

 

רכבים שעניינו אותי: שברולט קפטיבה, ניסאן קשקאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

אני מעוניין לקנות ג'יפ בינוני בתקציב המצויין בכותרת.

דרישות:

אוטומטי, תא מטען גדול, נפח מנוע 1.6-2.0, ישיבת נהג נוחה לרגליים ארוכות, צריכת דלק נמוכה, תחזוקה לא יקרה.

 

רכבים שעניינו אותי: שברולט קפטיבה, ניסאן קשקאי.

 

צריך 4X4 ?

נהג ותיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשניהם יכולת שטח נמוכה מאוד עד כדי לא קיימת. ההנעה הכפולה ברכבים מהסוג הזה מיועדת לאחיזת כביש טובה עדיפה, יותר מאשר ליכולת שטח.

הקשקאי עדיף מהקפטיבה. הוא איכותי יותר מבחינת גימורים וחומרים, שקט ונוח יותר. הוא גם מעט צנום יותר בממדים החיצוניים ולכן מאפשר חיים נוחים וקלים יותר בעיר.

 

אם ביכולת שטח חשקת, בדוק את היונדאי טוסון, המיצובישי אאוטלנדר וסובארו פורסטר (יד שניה כולם). שלושתם צרכני דלק מעט גדולים יותר מהקשקאי, אך גם מרווחים יותר, איכותיים יותר ובעלי יכולת שטח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף רכב מהנזכרים למעלה אינו רכב שטח אמיתי, בחלקם (קשקאי) אין אפילו 4X4 ובכל האחרים אין הילוך כח החשוב לנסיעת שטח, גם לשטח לא קשה.

בתקציב שלך אתה תאלץ להתפשר בשנתון.

רכבים שיכולים להתאים מבחינת גודל ויכולות, סוזוקי גרנד ויטרה, פג'רו קינג, קיה סורנטו וג'יפ ליברטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

אני מעוניין לקנות ג'יפ בינוני בתקציב המצויין בכותרת.

דרישות:

אוטומטי, תא מטען גדול, נפח מנוע 1.6-2.0, ישיבת נהג נוחה לרגליים ארוכות, צריכת דלק נמוכה, תחזוקה לא יקרה.

 

רכבים שעניינו אותי: שברולט קפטיבה, ניסאן קשקאי.

 

 

לדעתי שווה להמתין מספר חודשים כי קבוצת הג'יפים שציינת הולכת להתרחב בשנה הבאה.

מאזדה תציג את ה CX-5 שנראית מדהים

סובארו תציג את ה XV החדשה

הונדה הציגו מחליף ל CR-V

מן הסתם כאשר השוק יתחזק ברכבים חדשים ומודרניים יותר, תגדל התחרות ואיתה ההטבות הצפויות.

"דרוש חבר מוסכניק...":lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף רכב מהנזכרים למעלה אינו רכב שטח אמיתי, בחלקם (קשקאי) אין אפילו 4X4 ובכל האחרים אין הילוך כח החשוב לנסיעת שטח, גם לשטח לא קשה.

בתקציב שלך אתה תאלץ להתפשר בשנתון.

רכבים שיכולים להתאים מבחינת גודל ויכולות, סוזוקי גרנד ויטרה, פג'רו קינג, קיה סורנטו וג'יפ ליברטי.

 

אינני יודע מה ההגדרה של רכב שטח "אמיתי", אבל כל הרכבים שהזכרתי עדיפים משמעותית בכביש, שם הרכב יבלה 95% מהזמן.

ב5% מהזמן שבו הרכב יבלה בשטח, 95% מהזמן הוא יעשה את זה על שבילי כורכר, חולות ושבילים מחורצים שבהם לכל הרכבים שרשמתי אין בעיה כלל.

היתרון הכמעט יחידי שיש לרכבים ברשימה שלך, הוא מהלך מתלים עדיף והנעה כפולה קשיחה עם נעילת דפרנציאל מרכזי ושניהם מקבלים ביטוי רק בהצלבות חמורות.

אני בספק אם מישהו שמתעניין בקשקאי מחפש הצלבות חמורות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנסיעת שבילים מספיק רכב פרטי.

פורסטר סבבה לנסיעת שבילים קצת יותר מהירה, אבל....

אם השואל אומר שהוא זקוק ל 4X4 ויתכן שהוא אינו בעל נסיון רב אך בדמיונו רואה את עצמו נוסע לטיולים בנגב ואפילו בהרי ירושלים, במסלולי הג'יפים המוכרים, כמעט בכולם נדרש שימוש בהילוך כח, הילוך הכח נועד לרסן את הרכב בירידות תלולות ולשמור על הרכב ועל יושביו ,לעבוד במומנט נכון בעליות טכניות, רכב ללא הילוך כח ונעילה דריפנציאל מרכזי יכול גם לשרוד את אותם מסלולים ללא ספק, גם פורד פוקוס תצא מזה אך באיזה נזקים ואיזה סיכונים ליושבים שם?.

אם הכוונה להסתובב בדרכי כורכר ושבילים ישרים ופשוטים שכח מכל מה שאמרתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...