Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך גבע - מוסך מומחה לפיג'ו וסיטרואן בתל אביב - חוות דעת גולשים


לוקי2
שימו לב! השרשור הזה בן 211 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 152
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מעדכן על ביקור שלי מחודש אוגוסט.

סי 3 משנת 2017, הגעתי בשעה הנקובה, התקבלתי, היה קצת עמוס במוסך אז לקח מעט יותר מהרגיל (בינתיים בלסתי במאפיה השבדית הסמוכה).

טיפול יעיל, מענה מלא לכל השאלות שלי, גילוי נאות כשצריך ורואים שהם באים לתת שירות כמו שצריך (גם אם זה אומר שתלך למוסך היבואן בעקבות התשובה שלו).

הגעתי מאשדוד במיוחד, אגיע שוב גם בשנה הבאה

המון תודה

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

כמה חודשים אחרי שנרכש הרכב, שלחתי את הבן שלי לטיפול במוסך "גבע". לא נמצא מימצא חריג, וגם לא אובחנה צריכת שמן. בוצע טיפול שגרתי.

הבוקר, לאחר שהבן התלונן על רעשים בסיבוב ההגה, פקדתי עליו לנסוע לתל אביב (מקרית מלאכי).

יצאו לסיבוב, הרכב נבדק, ונאמר שאין רעש חריג, אולי נגיעה בפלסטיק. הבן ציין שהחליפו לו נורה, הוסיפו נוזל קירור, ולא גבו שקל.

מקווה שסוף סוף הצלחתי להמחיש לבן שלי, מה זה מוסך שניתן לסמוך עליו.

  • אהבתי 3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

לאחר כמה שנים בהם אנחנו מטפלים בC4 דיזל שלנו וגם בC3 (שנמכרה) אצל גבע אני יכול לדווח רק על חוויות ממש טובות. 

 

תמיד חווינו שירות מעולה, תמיד קיבלו אותנו מהר והיו נחמדים ומסבירי פנים. 

חוץ מזה, כמובן שהעבודה עצמה מבוצעת ברמה גבוהה והכל מוסבר ללקוח בצורה ברורה, בנוסף מההתרשמות שלי לא ניסו לגרור אותנו להוצאות מיותרות מעולם ודברים תמיד הוסברו כמו שהם.  

 

דבר אחרון, אני רוצה לציין לחיוב חוויה מהיום, באתי בבוקר לאחר שהמזגן שבק שוב בC4, לפני כחודש וחצי בוצע מילוי גז ואטימה אצל גבע ולפני כחצי שנה הוחלף מאייד ומדחס. 

למרות שהאחריות על המדחס היתה ממש בסופה המדחס הוחלף בחדש וכל העלויות הנלוות כוסו על ידי המוסך. 

לדעתי מדובר בשירות חריג לטובה, אני רוצה להודות לצוות המוסך על ההגינות והשירות הטוב וכמובן שאמשיך להגיע בעתיד. 

  • רעיון טוב! 2
Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, shakedi כתב:

לאחר כמה שנים בהם אנחנו מטפלים בC4 דיזל שלנו וגם בC3 (שנמכרה) אצל גבע אני יכול לדווח רק על חוויות ממש טובות. 

 

תמיד חווינו שירות מעולה, תמיד קיבלו אותנו מהר והיו נחמדים ומסבירי פנים. 

חוץ מזה, כמובן שהעבודה עצמה מבוצעת ברמה גבוהה והכל מוסבר ללקוח בצורה ברורה, בנוסף מההתרשמות שלי לא ניסו לגרור אותנו להוצאות מיותרות מעולם ודברים תמיד הוסברו כמו שהם.  

 

דבר אחרון, אני רוצה לציין לחיוב חוויה מהיום, באתי בבוקר לאחר שהמזגן שבק שוב בC4, לפני כחודש וחצי בוצע מילוי גז ואטימה אצל גבע ולפני כחצי שנה הוחלף מאייד ומדחס. 

למרות שהאחריות על המדחס היתה ממש בסופה המדחס הוחלף בחדש וכל העלויות הנלוות כוסו על ידי המוסך. 

לדעתי מדובר בשירות חריג לטובה, אני רוצה להודות לצוות המוסך על ההגינות והשירות הטוב וכמובן שאמשיך להגיע בעתיד. 

בתמונת פרופיל שמימין למעלה, זאת התמונה שלי שהעתקת אותה אליך ונא החלף אותה.

רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר השרשור הזה קפץ לי בעין, אשתף בנסיון של מכר שהפנתי ל"גבע".

שלחתי אותו עם רכב יפני לצורך ביצוע טיפול שגרתי, הטיפול בוצע כהלכה ובעלות הגיונית וסבירה למדי (המכר מלכתחילה חיפש מקום זול לבצע בו טיפול).

כשבוע לאחר מכן הרכב שובק חיים. מניע, המנוע מקרטע ונודם לאחר כחצי דקה לכל היותר ; שום check engine או כל דרמה אחרת מלוח המחוונים.

 

טוב, גוררים חזרה את הרכב לגבע ששוברים את הראש במשך יומיים על הרכב, מפרקים לא מעט מכלולים, מזמינים מכלולים שעשויים להיות רלוונטים (משאבת דלק אאל"ט) - הכל בכדי לנסות ולפתור את הבעיה ובסופו של דבר נלקחת החלטה (לאחר שיחה עם הסוכנות ממנה הרכב נרכש, שהציעה להביא את הרכב אליהם והם יסדרו את הבעיה "תוך שניה") לגרור את הרכב למוסך מורשה של הרכב, שאכן פתר את הבעיה תוך זמן קצר (שסתום EGR שדרש ניקוי).

 

למה אני משתף אתכם בסיפור? כי "גבע" לא גבו שקל עבור היומיים בהם עמלו על הרכב לצורך פתירת התקלה, שזה דבר שהוא כלל לא מובן מאליו.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
  • אהבתי 5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • חודש מאוחר יותר...
בתאריך 3.9.2022 בשעה 01:34, ALÞћÃ כתב:

אם כבר השרשור הזה קפץ לי בעין, אשתף בנסיון של מכר שהפנתי ל"גבע".

שלחתי אותו עם רכב יפני לצורך ביצוע טיפול שגרתי, הטיפול בוצע כהלכה ובעלות הגיונית וסבירה למדי (המכר מלכתחילה חיפש מקום זול לבצע בו טיפול).

כשבוע לאחר מכן הרכב שובק חיים. מניע, המנוע מקרטע ונודם לאחר כחצי דקה לכל היותר ; שום check engine או כל דרמה אחרת מלוח המחוונים.

 

טוב, גוררים חזרה את הרכב לגבע ששוברים את הראש במשך יומיים על הרכב, מפרקים לא מעט מכלולים, מזמינים מכלולים שעשויים להיות רלוונטים (משאבת דלק אאל"ט) - הכל בכדי לנסות ולפתור את הבעיה ובסופו של דבר נלקחת החלטה (לאחר שיחה עם הסוכנות ממנה הרכב נרכש, שהציעה להביא את הרכב אליהם והם יסדרו את הבעיה "תוך שניה") לגרור את הרכב למוסך מורשה של הרכב, שאכן פתר את הבעיה תוך זמן קצר (שסתום EGR שדרש ניקוי).

 

למה אני משתף אתכם בסיפור? כי "גבע" לא גבו שקל עבור היומיים בהם עמלו על הרכב לצורך פתירת התקלה, שזה דבר שהוא כלל לא מובן מאליו.

זה יפה שהם לא גבו שקל, זה מראה שהם הגונים, בד בבד מראה שהם לא מקצועיים כלכך. 

אצלי אישית פספסו גומי קרוע בצירייה, ניתן היה לראות שברח משם גריז, דבר שאם לא מטפלים בזמן יכול להביא לעלויות מאוד גבוהות של שיפוץ או קניית צירייה חדשה. 

אני מסכים שהם הגונים ואמינים, אך מבחינתי יש מקום לשיפור במקצועיות. 

  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

טוב, אז עכשיו תורי להמליץ.

 

לפני כשנה רכשתי C3 לאישתי ואחרי הרכישה הבנתי שיש בעיה עם רצועת התזמון הידועה לשמצה שמתפוררת עם הזמן. כחודש לפני הרכישה הרכב בוצע טיפול (כנראה קטן, בעלת הרכב לקחה אותו לאיזה מוסך דרוזי ואין לה תיעוד של הטיפול).

לא ידעתי אם עשו על הרצועה ריקול או לא, מתי מו ואיך, והחלטתי להמתין שנה למועד הטיפול הבא ואז לבצע כבר טיימינג על הדרך.

 

החלטתי לקרוא כאן המלצות על מוסך גבע ונדהמתי מכמות ההמלצות החיוביות על המוסך ואנשיו ולכן החלטתי לקבוע איתם היום בבוקר.

יוצא מעפולה ברבע לחמש לפנות בוקר כדי להספיק, מגיע ב-6:10. ממתין בכניסה למוסך ואז רונן מגיע, פותח את השערים ומכניס אותי לליפט.

הטיפול + טיפול הטיימינג אמנם התחיל קצת לפני שמונה אך הסתיים קצת לפני 11 בבוקר. תוך כדי הטיפול אני מתרשם מהסדר שיש במוסך למרות גודלו הצנוע וגם מקבל הסברים מרונן והמכונאי שטיפל לי ברכב.

 

והממצאים הראו שהרישתית של משאבת השמן הייתה סתומה בכ-50 אחוז משטח פניה בשבבי הגומי של הרצועה. הרכב גמע כ-73000 ק"מ והוא עלה לכביש ביוני 2017. אני חושב שאם הייתי מושך את הטיימינג עוד קצת, הסיפור היה נגמר אחרת.

 

תוך כדי הטיפול אני מחמיא לרונן על השירות ועל ההרגשה שהגעתי ל"בית" והוא מיד מחייך ואומר ככה זה פה, אנחנו מוסך בוטיק ואנחנו כאן בשבילכם.

 

בסיום הטיפול החברה שטפו לי גם את המכונית בשביל ההרגשה הטובה והתבשרתי שעלות הטיפול תהיה קצת יותר נמוכר ממה שדובר בהתחלה.

 

רונן ויוסי, 

נתראה בטיפול השנתי הבא ואולי גם לפני (אם אחליט להעביר את המיאטה טסט השנה).

 

תודה.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

אני בעלים גאה (או טיפש - תלוי את מי שואלים...) של צרפתיה אקזוטית מוגדשת מזדקנת (מודל 2011). מדובר ברכב טורבו של פיז'ו שמצריך טיפול קפדני ודקדקני. להחזיק רכב כזה מצריך לעשות שיקול מדוקדק של עלות מול תועלת. מדובר ברכב שמחיר המחירון שלו הוא כ-20 אלף ₪. אבל הכיף שהוא נותן וחויית הנהיגה מקבילה לרכבים שעולים פי 3 ממנו. אז איפה הקץ'? בזה שהאמינות שלו רחוקה מלהיות של רב יפני והוא מצריך טיפול דקדקני ומסור בחלקים ושמינים איכותיים אצל מוסכניק שמכיר את הרכב הזה ואת הטיפול הנכון במערכות שלו, ובעיקר כזה שאתה סומך על שיקול הדעת המקצועי שלו ועל ההגינות באופן מלא.

 

אז רכשתי את הרכב הזה לפני 8 שנים, ומאז אני לקוח של יוסי ורונן במוסך גבע. לאורך השנים הפנתי להם המון חברים וקולגות שכולם הפכו ללקוחות קבועים. הפעם שאני רוצה לשתף בחוויה האישית שלי מהזווית שלי.

 

מוסך זה עסק שלמעשה מורכב משני עסקים פנימיים נפרדים: גביית שכר על מתן שירותי תיקונים ורווח על מכירת חלפים. מבחינה רעיונית מדובר אמנם בעסק אחד, אבל מבחינה עסקית מדובר בשני מרכזי רווח נפרדים. המחירים שגבו ממני עבור החלפים והשירות (בפעמים ששילמתי. היו פעמים רבות שביקרתי במוסך והם סירבו לקבל תשלום) היו תמיד הוגנים ומתחשבים על הצד הנמוך – גם כשהיה מדובר בטיפולים מורכבים ובהחלפה של חלקים יקרים שאין להם תחליף שאינו מקורי (משאבת דלק חלץ גבוהה למשל).

 

כמה דברים שעולים לי בראש ורציתי לשתף:

1.      לאורך כל השנים הללו החלפתי רכיבים רבים במנוע. חלקם כי שבקו חיים וחלקם כתחזוקה מונעת. האבחון של יוסי ורונן היה תמיד "בול בפוני". הם תמיד היו זמינים לי כשנתקעתי עם הרכב גם בשעות הזויות, הם תמיד נתנו שירות עם חיוך גם בימים עמוסים וגם כשנפלתי עליהם באופן ספונטני, ובמרבית המקרים סירבו לקבל תשלום על הוספת שמן, איפוס תקלות מחשב וכו' (תיבדקו כמה יגבו מכם רק על "חיבור למחשב" במוסך של לובינסקי. שלא לדבר על איפוס התקלה עצמה).

2.      יש להם סבלנות יתירה לברר מהיכן נובעות תקלות מעצבנות שונות. לפני כשנתיים החלפתי מדחס למזגן. המדחס החדש לא קירר כמו שצריך. בגבע החזירו לספק את המדחס פעמיים (!), עד שבפעם השלישית המדחס היה עבד. זה מקרה נדיר של 2 מדחסים (מדובר בחלק משופץ...) שהגיעו כושלים מהספק (וזה הספק הכי איכותי בישראל בתחום) אבל ליוסי דברים לא הסתדרו מבחינה הגיונית בבדיקה החשמלית והוא התעקש להתקין מדחס שלישי (שעובד עד היום מעולה).

3.      ישנן חלקים שאחרי 12 שנים מצריכים החלפה בשל בלאי – בעיקר צינורות וחלקים קטנים במנוע – חיישנים, פורקים וכו'. הבעיה היא שהיבואן הישראלי מבקש מחירים של ארבע ספרות עבור על צינור או חלק כזה. בגבע באמת מנסים לעזור לך לפתור את התקלה במחיר הגיוני. לא פעם ולא פעמיים הם התקינו לי חלקים שלקחו "תרומת איברים" ממנוע של רכב אחר שהחליף מנוע קומפלט, וכשהפתרון הזה לא היה זמין, יוסי ישב איתי על הספר הטכני של הרכב במחשב, ונתן לי את המספר הקטלוגי של החלק שאזמין מאתרים בחו"ל. רק לפני שבועיים הייתי חייב להחליף צינור טורבו במנוע. בארץ רצו על הצינור 1300 ₪ פלוס מע"מ. מאחר ולהשאיר את המצב זזה עד שיגיע מצב "לתרומת איברים" זה לא בריא, אז הזמנתי את הצינור הזה מאתר חלפים בחו"ל (פחות מרבע מחיר מהארץ). בגבע פירקו לי את הצינור הקיים, התקינו את החדש שהזמנתי מחו"ל וסרבו לגבות תשלום על ההחלפה. לא מכיר עוד מוסך כזה בישראל.

הסיבה היחידה שהצלחתי להחזיק וליהנות מהרכב הזה כל השנים היא הטיפול של רונן ויוסי במוסך גבע.

 

אז מה היה לנו שם?

מקצוענות באבחון תקלות – עשר מתוך עשר.

אמינות ומחירים הוגנים – עשר מתוך עשר (אל תצפו למחירים של מוסך מדרכה בכפר ערבי, אבל הם הרבה יותר זולים ממוסכי יבואן ומקצוענים הרבה יותר).

שירות – עשר מתוך עשר (וזה רק כי עשר זה המקסימום).

אם למישהו יש שאלה או התלבטות לגבי הדברים שכתבתי (או סתם צריך תמיכה נפשית בתחזוקה של צרפתיה מתבגרת...) - מוזמנים לשלוח הודעה בפרטי 😊

עריכה אחרונה על ידי bnaya029
  • אהבתי 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • 5 חודשים מאוחר יותר...

חוויה פחות נעימה שהיתה לי בגבע בטיפול האחרון.

רק אציין שעד כה טיפלתי אצל קבע קרוב ל5 שנים, עשיתי שם שיפוץ מנוע קומפלט לסיטרואן,  וסהכ היה בסדר - ברמה כזו שהקפדתי להגיע מרחוק במיוחד לטיפול( מאיזור חריש תחילה, וחיפה כיום).

 

הכנסתי את הרכב לטיפולרגיל שבמהלכו יוסי הודיע לי שיש צורך להחליף משולשים,  ולכן יש גם צורך בכיוון פרונט.

"ברור שתחליף אין בעיה." 

בדרך הביתה שמעתי רעש מהגלגל הקדמי ימני - ולכן חזרתי לגבע ביום העבודה הבא  שיבדקו מה קורה, הרי הרכב בדיוק עבר החלפת משולשים וכיוון פרונט בגלגלים הקדמיים.

 

יוסי הודיע לי שיש צורך להחליף בולמים קדמיים וכריות.

אוקיי, סבבה,  איך זה התפספס בזמן החלפת המשולשים? כשנסעתם על הרכב לא שמעתם את הרעש ? גם אשתי, שהמרחק בינה למכונאות הוא כמזרח למערב, הודיעה לי שהאוטו נורא רועש, כשחזרה מאיסוף הילדות.

 

מצדאחד נאמר לי שלא יחייבו על כיוון הפרונט השני , מצד שני תמחרו את החלפת הבולמים במחיר שכולל אקסטרה של 4 כיווני פרונט.

 

בהתחשב בחוויה הנ"ל שהותירה אותי עם תחושה לא משהו (וגם העובדה שהגעה למוסך מצריכה התאמצות לא קטנה והתארגנות שונה בבית עם הילדות) - אני לשם לא אחזור.

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסה לדבר איתם. אני בטוח שיבדקו ואם יגלו שישנה טעות, יודו בה ויתקנו.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון - יוסי ראה את הפוסט ויצר קשר.

אמר שחבל לו שלקוח יצא בהרגשה כזו, ושאכן המחיר ששילמתי על תיקון הבולמים היה גבוה....

והחזיר חלק נכבד מהכסף שנגבה על החלפת הבולמים והכריות

 

אני קרוב ל20 שנה מטפל במוסכים כאלו ואחרים - מעולם לא נתקלתי במוסך שמודה בטעות, ועוד מחזיר כסף בעקבות כך. יושרה מסוג אחר ונדיר שלא קיים בכלל בתחומי ארצנו.

 

  • אהבתי 6
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה..

אז זה מקום שהיית ממליץ עליו?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...