Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, התחדשתי בגרנדה פונטו 2010 והמערכת שבאה עם האוטו זולה ולא איכותית בעליל.

 

אני רוצה מערכת סבירה לא משהוא over the top, שאני יוכל לשמוע מוזיקה עם טיפה ווליום בכיף בלי שילך כל הסאונד לעזאזל.

 

אז ככה לגבי תקציב אין יותר מידי, יש לי 2 רמקולים של פיוניר 440W 4WAY 6X9 80W-NOM TS-A6982S

 

ואני צריך בעיקר רדיודיסק סביר ואולי איזה סאב חמוד, רמקולים בדלתות אני יוסיף בעתיד...

 

תודה מראש :)

פורסם

רמקולים בדלתות אני ישים בעתיד, כרגע אני מתכוון להתקין את הפיונירים על המגש מאחור...

 

אני יצתרך מגבר למערכת כזו? אם כן מה מומלץ ומה המחיר?

 

לגבי תקציב אין לי מושג, אני ישמח להצעות מחיר כדי לראות איפה אני עומד...

פורסם

אתה בונה פה את המערכת הפוך ולא נכון. תרכוש רדיו דיסק נורמלי, זוג רמקולים (סט קומפוננט) תחבר אליו מגבר

ואז תראה אולי לא תצטרך סאב בכלל.

A3

K04 Inside

פורסם

לסאב תצטרך מגבר.

מגברים טובים מתחילים באלפיה, אופציה נוספת זה לקנות סאב מוגבר (עם מגבר פנימי).

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם

בשונה מדעתו של e.e, לדעתי ישנם מגברים שנעים בין המחירים של 400-600 ש"ח.

ברור שהם לא בשמיים ושיא האיכות והעוצמה, אבל הם מספקים חלק מהצורך, מה שכן, הם עדיפים על הגברה של ה-HU.

פורסם

הוא אמר "מגברים טובים מתחילים באלפיה".

אתה אמרת "יש מגברים ב- 400-600".

 

הדעות שלכם לא סותרות.

זה שיש מגברים ב- 400 שקל? ברור, בדיקה קצרה בזאפ תאמת את זה.

זה שהם לא מוגדרים כ"טובים" ? זה גם נכון, אם כי תלוי בסטנדרטים שלך.

יש הבדל בין מגבר, למגבר טוב.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אוקיי, אז מה עדיף לקנות סט רמקולים ורדיו דיסק? (סט קומפוננט זה בעצם רמקולים לדלת?), אני יצתרך מגבר לסט רמקולים? בנתיים בלי סאב.

 

ומה עם ה 2 פיונירים שכבר אצלי?

 

תודה מראש :)

פורסם

2 פיונירים לאחורה

 

רדיו דיסק איכותי יש לך פיוניר דגם 8350 של 2011 בסביבות 1000 ש"ח

 

וקומפוננט מורל טמפו או מורל מקסימו בסביבות 500

 

זה בטוח יתן לך צליל נחמד

 

שלב הבא זה מגבר 5 יציאות נא בין 1000-2000

 

וסאב טוב נניח P1 או P2 של רוקפוד בין 550-750 כולל תיבה

פורסם

לא יודע אם צריך לרוץ למגבר 5 ערוצים.

 

אתה חייב להגדיר לעצמך תקציב מסוים, יש מי שסטאפ כולל ב- 2000 שקלים ירצה אותו ויש מי שיהיה מרוצה רק ממשהו שעולה פי 10

דוגמה למשהו בסיסי יחסית:

 

ר"ד בסגנון של קלריון CZ500 יעלה 850 שקל.

מגבר סביר כמו ה JBL GTO 1004 יעלה באזור ה- 1000 שקל.

קומפוננט כמו הטמפו יעלה באזור ה- 500.

סאב נחמד, תלוי אם אתה אוהב יותר עוצמה או יותר איכות. בין 400 ל- 800 לסאב בסיסי וסביר.

 

זה סוג של בייסיק, תמיד אפשר לשים משהו טוב יותר כמו קומפוננט ברמה גבוהה יותר, ר"ד יותר פונקציונלי, מגבר איכותי יותר, מונובלוק לסאב, בידוד וכו'.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אוקיי חברים נפתחה בפניי האפשרות להביא קצת חלקים מחו"ל דרך מכר שחוזר לארץ...

 

אז לגבי קומפוננט מורל טפמו הכי עדיפים?

 

רדיו דיסק CZ500?

 

המגבר של JBL? (הוא מספיק חזק להחזיק לי את הקומפוננט + 2 הפיונירים מאחור + סאב סביר בעתיד?)

 

איזה אתרים מומלצים יש להזמין בחו"ל (ארה"ב), האם החלקים שוקלים הרבה ותופסים הרבה נפח במזוודה? (בלי הקרטונים כמובן)

 

תודה מראש :)

×
×
  • תוכן חדש...