Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה יאריס שהיתה של המשטרה עם קילומטראז' גבוה - לקנות?


רוצה אוטו
שימו לב! השרשור הזה בן 4686 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה לכולכם!

אמנם בעלי עדיין טוען שכנראה לאף אחד מכם אין טויוטה ולכן אתם לא יודעים שהיא כן מחזיקה עד 400,000 בלי בעיה וזה וזה (לכל המשפחה שלו יש טויוטות. אבל זה לא נחשב, הם בחיים לא מחזיקים בהן בקילומטראז' כזה גבוה

 

איזה קטע. לי יש טויוטה, ואפילו יאריס.

 

עם כל הכבוד והסימפטיה שיש לי (ויש, הרבה) לרכב הזה גם אני הייתי פוסל את הרכב הספציפי על הסף, גם בחצי המחיר.

מדובר ברכבים שעובדים קשה ועוברים עשרות נהגים בחייהם שלא ממש מרחמים עליהם. אז אולי הם מטופלים בזמן ובמוסכים מורשים, אבל זה לא הכל בחייו של אוטו. טוב מאוד שירדתם מהרעיון.

 

היאריס לא הייתה דגם נפוץ בחברות ליסינג, לא הדגם הקודם ובטח שלא הנוכחי. אם אתם נעולים על יאריס אז רק מידיים פרטיות ורק בתקציב גבוה יותר תמצאו את מבוקשכם.

 

הסיריון כמו שנאמר כאן היא קרובת משפחה של היאריס ובחירה לא רעה בכלל. הנקודה היא שגם דגמי 2006 (השנה הראשונה של הסיריון מהצורה הנוכחית) עדיין נסחרות במחירים גבוהים יחסית לשנתון.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 138
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

היי חברים, כמה עניינים.

 

קודם כל, אני שמח לראות שכולם די בראש אחד בנוגע לאי קניית הרכב, אם כי הדבר יכול לעורר מעט סמני שאלה.

מעטים הם המקרים בהם ישנה הסכמה גורפת בפורום באינטרנט על שאלה כלשהי והם בד"כ

1. או שהשאלה ברורה מדי וכולם מבינים את התשובה האמיתית

2. הפורום אינו מגוון בריבוי דיעות ומי שגולש פה, יתכן והוא פשוט הולך כמו כל העדר תחת אותן מחשבות (ראיתי את זה כבר כמה פעמים בפורום אחרים באינטרנט, ואת חלקם ניהלתי).

 

בנוגע לרכבי משטרה, כאמור, מדובר ברכב צמוד ולא ברכב שנוסעים עליו כמה "כמה אנשים".

אני ראיתי את המכרזים של המשטרה בהם נמכרו רכבים אם כי אין לי יכולת לדעת מה היה מצב כל רכב. על הנייר היו רכבים (יאריס) שנמכרו ב 14 אלף וכאלה שנמכרו במעל ל 30 אלף.

 

כרגע היאריס הספציפית המדוברת (ואני מדבר עם דגם ספציפי עם מספר שלדה ספציפי ומספר מנוע ספציפי - לא משהו אבסטרקטי, שורה במכרז או משהו בסגנון) נבדק ע"י מוסכניק שאני אישית בוטח בוטח בו (וגם חיים הכט).

הנ"ל בדק את הרכב אישית לפגיעות בשלדה, עבר על ספר הטיפולים והבטיח כי הרכב לא היה מעורב בתאונה וכי הרכב שמור.

הן מבחינה מכאנית והן מבחינת פנים הרכב.

הקילומטרז' שלו הוא, כפי שצויין, 245 אלף והרכב נוסע מצויין, וכאמור אנחנו מקבלים אחריות על מנוע וגיר לשנה עבור הרכב.

המחיר שמוצע לי הוא 30 אלף והאלטרנטיבה הטובה אחריה שמצאתי עולה 15-17 אלף יותר (סיריון 2006-2007).

בינתיים ראיתי סיריון אחת שהגיע מבחור שניסה לעבוד עלינו, והמוסכניק שאני סומך עליו (ע.ע) זיהה פגיעה ברכב תוך 2 שניות ושלחנו את הסיריון בחזרה הביתה.

 

עוד נאמר לי, ופה אני לא רוצה לפתוח פה ולהלבין פני אנשים אז אהיה מאוד כללי כשאומר כי חברות ההשכרה באופן כללי אינן אמינות. הן מטפלות במוסכים פרטיים והקילומטרז' המוצג בלוח המחוונים אינו הקילומטראז' האמיתי שהרכב עבר.

כיוון שאנשים משחקים עם הקילומטראז', קשה לי להאמין למספרים שאני רואה (במיוחד מרכבים שמגיעים מליסינג או השכרה).

 

רכבים בבעלות פרטית אני לא מוצא במחירים האלה (אני מדבר עם סיריון).

כך שבשורה התחתונה אני נמצא בדילמה הזו:

טויוטה יאריס 2003, נוסעת במצב מכאני טוב, 245 אלף קילומטר עם אחריות לשנה על גיר + מנוע + 10-15 אלף שקל.

דייהטסו סיריון 2006-2007 ללא אחריות.

למה אני בכל זאת בדילמה אחרי כל מה שנכתב פה? כיוון שבסכום שאני חוסך, אם אני אשאיר את הכסף הזה בצד, אני אוכל כביכול לתקן את הבעיות שאולי יצוצו ביאריס (וזאת לאחר שאני רואה שבספר הרכב לא היו בעיות וכי הסיכוי שדווקא אני יהיה זה שיצטרך להחליף חלקים הוא בעיקר פחד ופחות מחשבה רציונאלית).

כלומר, גם אם מהסיבה המוזרה ביותר, ילך לי גיר אוטומטי (כפי שאמרו פה), אני אחליף אותו באחר בפחות מההפרש מלקנות את הרכב האחר (עליו אגב אין לי שום אחריות ושום דבר).

 

אני שמח לשמוע על ההמלצות שלכם גם אם אלו להתרחק מהטויוטה, אבל אני רוצה לשמוע דברים נכונים שאני יכול לבדוק.

כלומר, תחושות בטן זה אחלה - גם לי יש תחושות בטן אחרי שאני אוכל מוצרי חלב מקולקלים, אבל מה שבאמת מעניין אותי הם דברים שאני יכול לבדוק ולכמת.

ללכת לרכב ולהסתכל... אחד הדברים הוא תאונות ומכות בשלדה...

 

אגב, למי שמכם יש יאריס - אתם יכולים לספר לי על תקלות שגרמו להחלפת חלקים? נגיד, גיר, מנוע, ציריות, בולמי זעזועים וכו'?

אם כן - מתי זה קרה?

ולא, רפידות ברקסים וצמיגים לא צריך לפרט.

 

תודה רבה רבה רבה רבה מראש! :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא אמר לכם לא לקנות.

אני חושב שפשוט לא קיבלתם הצדקה / חיזוק לרצון שלכם כן לקנות את הרכב.

זה שיש קונצנזוס בפורום (ולא תמיד יש. אין לנו "אח גדול" שמנחה אותנו מה לכתוב), לגבי קניית רכבים "עמוסי ק'מ" / שחוטים - אומר משהו.

זה שהרכב נבדק / ייבדק - לא אומר שאם ימצא בנקודת הזמן הזו תקין - לא יגיעו כל התקלות של הבלאי, וברכב שעבר חיים מאומצים + הרבה ק"מ - זה יבוא.

בהצלחה.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מסכים עם המגיבים מעליי.

במחיר הנכון ,הרכב הזה שווה קנייה מכיוון שהוא משמש בעיקר לנסיעות מנהלתיות ורוב היום יושב ו"נח" בתחנה.לא מדובר בניידת פעילה מסוג סקודה אוקטביה או טויטה הייס שבהן לא הייתי נוגע ,כי הן לא נחות לרגע ועובדות 23 מתוך 24 שעות ביממה.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הבעיה זה התקציב אז הדייהטסו YRV היא אפילו יותר קרובה ליאריס מהסיריון וקיימת בין השנים 2001 -2006

מחיר המחירון מתחיל מסביבות 20000 ש"ח ל-2001 ועד כ-50000 ש"ח ל-2006 בהצלחה.

 

ל-Narxx אם אתה נורא רוצה לקנות - תקנה. במצב של שוק המשומשות היום גם אם לרכב לא תהיה שום תקלה הוא ימכר במחיר מצחיק בסוף התקופה שיבטל את כל ה"רווח" שכביכול אתה מרוויח בקניה שלו במקום הסריון.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי חברים, כמה עניינים.

 

קודם כל, אני שמח לראות שכולם די בראש אחד בנוגע לאי קניית הרכב, אם כי הדבר יכול לעורר מעט סמני שאלה.

מעטים הם המקרים בהם ישנה הסכמה גורפת בפורום באינטרנט על שאלה כלשהי והם בד"כ

1. או שהשאלה ברורה מדי וכולם מבינים את התשובה האמיתית

2. הפורום אינו מגוון בריבוי דיעות ומי שגולש פה, יתכן והוא פשוט הולך כמו כל העדר תחת אותן מחשבות (ראיתי את זה כבר כמה פעמים בפורום אחרים באינטרנט, ואת חלקם ניהלתי).

 

בנוגע לרכבי משטרה, כאמור, מדובר ברכב צמוד ולא ברכב שנוסעים עליו כמה "כמה אנשים".

אני ראיתי את המכרזים של המשטרה בהם נמכרו רכבים אם כי אין לי יכולת לדעת מה היה מצב כל רכב. על הנייר היו רכבים (יאריס) שנמכרו ב 14 אלף וכאלה שנמכרו במעל ל 30 אלף.

 

כרגע היאריס הספציפית המדוברת (ואני מדבר עם דגם ספציפי עם מספר שלדה ספציפי ומספר מנוע ספציפי - לא משהו אבסטרקטי, שורה במכרז או משהו בסגנון) נבדק ע"י מוסכניק שאני אישית בוטח בוטח בו (וגם חיים הכט).

הנ"ל בדק את הרכב אישית לפגיעות בשלדה, עבר על ספר הטיפולים והבטיח כי הרכב לא היה מעורב בתאונה וכי הרכב שמור.

הן מבחינה מכאנית והן מבחינת פנים הרכב.

הקילומטרז' שלו הוא, כפי שצויין, 245 אלף והרכב נוסע מצויין, וכאמור אנחנו מקבלים אחריות על מנוע וגיר לשנה עבור הרכב.

המחיר שמוצע לי הוא 30 אלף והאלטרנטיבה הטובה אחריה שמצאתי עולה 15-17 אלף יותר (סיריון 2006-2007).

בינתיים ראיתי סיריון אחת שהגיע מבחור שניסה לעבוד עלינו, והמוסכניק שאני סומך עליו (ע.ע) זיהה פגיעה ברכב תוך 2 שניות ושלחנו את הסיריון בחזרה הביתה.

 

עוד נאמר לי, ופה אני לא רוצה לפתוח פה ולהלבין פני אנשים אז אהיה מאוד כללי כשאומר כי חברות ההשכרה באופן כללי אינן אמינות. הן מטפלות במוסכים פרטיים והקילומטרז' המוצג בלוח המחוונים אינו הקילומטראז' האמיתי שהרכב עבר.

כיוון שאנשים משחקים עם הקילומטראז', קשה לי להאמין למספרים שאני רואה (במיוחד מרכבים שמגיעים מליסינג או השכרה).

 

רכבים בבעלות פרטית אני לא מוצא במחירים האלה (אני מדבר עם סיריון).

כך שבשורה התחתונה אני נמצא בדילמה הזו:

טויוטה יאריס 2003, נוסעת במצב מכאני טוב, 245 אלף קילומטר עם אחריות לשנה על גיר + מנוע + 10-15 אלף שקל.

דייהטסו סיריון 2006-2007 ללא אחריות.

למה אני בכל זאת בדילמה אחרי כל מה שנכתב פה? כיוון שבסכום שאני חוסך, אם אני אשאיר את הכסף הזה בצד, אני אוכל כביכול לתקן את הבעיות שאולי יצוצו ביאריס (וזאת לאחר שאני רואה שבספר הרכב לא היו בעיות וכי הסיכוי שדווקא אני יהיה זה שיצטרך להחליף חלקים הוא בעיקר פחד ופחות מחשבה רציונאלית).

כלומר, גם אם מהסיבה המוזרה ביותר, ילך לי גיר אוטומטי (כפי שאמרו פה), אני אחליף אותו באחר בפחות מההפרש מלקנות את הרכב האחר (עליו אגב אין לי שום אחריות ושום דבר).

 

אני שמח לשמוע על ההמלצות שלכם גם אם אלו להתרחק מהטויוטה, אבל אני רוצה לשמוע דברים נכונים שאני יכול לבדוק.

כלומר, תחושות בטן זה אחלה - גם לי יש תחושות בטן אחרי שאני אוכל מוצרי חלב מקולקלים, אבל מה שבאמת מעניין אותי הם דברים שאני יכול לבדוק ולכמת.

ללכת לרכב ולהסתכל... אחד הדברים הוא תאונות ומכות בשלדה...

 

אגב, למי שמכם יש יאריס - אתם יכולים לספר לי על תקלות שגרמו להחלפת חלקים? נגיד, גיר, מנוע, ציריות, בולמי זעזועים וכו'?

אם כן - מתי זה קרה?

ולא, רפידות ברקסים וצמיגים לא צריך לפרט.

 

תודה רבה רבה רבה רבה מראש! :)

 

העובדה שאתה סומך על המוסכניק שלך, היא החשובה כאן. מה שאתה מבקש הוא ש"נצליח" להוריד אותך מההמלצה של אותו מוסכניק שמבחינתך מבין יותר מכולם כאן. עבורי לפחות מדובר במשימה לא פשוטה ולא ממש הכרחית. שיהיה בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הבעיה זה התקציב אז הדייהטסו YRV היא אפילו יותר קרובה ליאריס מהסיריון וקיימת בין השנים 2001 -2006

מחיר המחירון מתחיל מסביבות 20000 ש"ח ל-2001 ועד כ-50000 ש"ח ל-2006 בהצלחה.

 

ל-Narxx אם אתה נורא רוצה לקנות - תקנה. במצב של שוק המשומשות היום גם אם לרכב לא תהיה שום תקלה הוא ימכר במחיר מצחיק בסוף התקופה שיבטל את כל ה"רווח" שכביכול אתה מרוויח בקניה שלו במקום הסריון.

היי,

זה לא שאני "נורא רוצה" לקנות, אני פשוט רציני בנוגע לקניה של רכב ואני הגדרתי את הצרכים שלי:

א. מחיר 30K-40K.

ב. חסכוני בדלק.

ג. אמין.

ממה שהבנתי, היאריס וגם הסיריון עונות על 3 הדרישות הללו.

עכשיו, אם נסתכל על כל רכב בפני עצמו, צריך לבדוק היסטוריה של רכב ומצב מכאני ולהעריך כמה הרכב עתיד לעלות עם הזמן.

 

שוב, ממה שאני מבין מחברים וגם מקריאה באינטרנט, היתרון של הטויוטות באופן כללי, והיאריס בפרט הוא שהן מאוד אמינות. כלומר, ניתן לקנות רכב כדי ובמידה והוא יתוחזק בצורה נכונה (בדיקת שמן / מים כל שבוע וטיפולים במוסך מורשה בלבד) הרכב יכול להחזיק הרבה מאוד זמן וקילומטרים.

תמיד מפתה לקנות רכב חדש יותר ויפה יותר (וכן, לדעתי היאריס פחות יפה מהסיריון) אבל אני מעדיף לקנות רכב יותר אמין כי לאורך זמן זה אמור להשתלם.

 

עכשיו, אם יש לך איזו שהיא נקודה שאני מפספס, הארה על דברים שאני צריך לבדוק שאני לא בדקתי או כל דבר שהוא, אני תמיד תמיד שמח לשמוע. אני לא מחפש שתגידו לי שאני צודק אבל אני כן מחפש שתגידו לי שבמידה ואני טועה - איפה אני טועה (ולא רק שאני טועה כי אין לי הרבה מה לעשות עם אינפורמציה חלקית).

 

בנוגע למכירה הלאה - מצידי, אני משאיר את הרכב הזה אצלי עד שהוא ימות וילך לגריסה. כל עוד הרכב יסע, אני לא רוצה למסור אותו. הוא שווה לי, הוא רכב עבודה והוא נועד לתת לאשתי מענה לעסק שלה בו היא צריכה לנסוע ברחבי הארץ עם ציוד.

כך ששוב אני נמצא באותה הדילמה - אם אני קונה רכב ב 30,000 שיחזיק לי כמה שנים, ולאחר תקופה מסויימת אני אצטרך להחליף לו חלקים שסך התיקונים לא יעלו על 10,000 שקל, אני בכל מקרה מורווח (וכדי לעבור את ה 10,000 שקל בתיקונים אני צריך להחליף אשכרה חצי רכב... ומה הסיכוי האמיתי שזה יקרה?).

 

אם היו פה חברה' עם יאריסים שכן יצא להם להחליף חלקים ולתת לי תחושה של עד כמה באמת הרכב הזה אמין, זה היה עוזר, אבל כרגע אני מבין שהרכב הזה, שוב, במידה ומתוחזק כמו שצריך, פשוט נוסע virtually forever.

קראתי בפורומים בחו"ל על הרכב הזה שהוא נסע מעל 166 אלף מייל מבלי להחליף חלקים (מלבד צמיגים וברקסים) ואני נוטה להאמין כי באמת מדובר ברכב שהוא אמין (וזה הנסיון שיש לי מטויוטות באופן כללי, שלי, של המשפחה שלי ושל חברים).

 

אשמח לכל הערה שהיא.

תודה מראש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העובדה שאתה סומך על המוסכניק שלך, היא החשובה כאן. מה שאתה מבקש הוא ש"נצליח" להוריד אותך מההמלצה של אותו מוסכניק שמבחינתך מבין יותר מכולם כאן. עבורי לפחות מדובר במשימה לא פשוטה ולא ממש הכרחית. שיהיה בהצלחה.

היי רועי,

אני סומך על המוסכניק, אבל אתה לחלוטין יכול לשנות את דעתי בנוגע לקניה אם תציג בפני עובדות כלשהן.

אני לא מכיר אותך, אינני יודע מי אתה באופן אישי ומה הידע שלך ברכבים... מה שאני כן ציפיתי לקבל בפורום של רכבים זה הסברים בעד ונגד שיהיו מבוססים על מספרים כלשהם, ופחות "נראה לי שכדאי להתרחק" מבלי לקבל שום אינדיקציה מדוע (מלבד 'כי ככה תחושת הבטן שלי').

אם אתה יכול להציג בפני אי אילו ראיות אמיתיות מדוע לא לקנות - זה בדיוק מה שאני מחפש לשמוע.

דברים כמו "יש לי יאריס, מטופלת שחבל על הזמן, הלך לה גיר אוטומטי ב 250K" או משהו בסגנון... שיסביר לי מדוע לא ללכת.

אבל אם אף אחד לא מסביר לי באמת למה לא לקחת (מלבד "במשטרה 'קורעים' ת'אוטו", מבלי לראות בכלל אם המצב של הרכב טוב, או סביר... אני יכול להעלות לכאן צילומים של הרכב מבחינת חוץ, פנים ואפילו צילום של המנוע והשלדה להראות שהיא לא פגועה).

 

השאלה שלי היא כזו, רועי - אם אתה כל כך מתנגד לרכב, למה בעצם?

האם אני עתד לשלם בקרוב מאוד על בלאי גבוה? אם כן, אילו חלקים לדעתך עתידים להתקלקל? האם עלות התיקונים תעלה לי יותר מ 10,000 שקל? כמה זמן לדעתך אוכל להחזיק ברכב עד שאגרוס אותו לברזל?

אם יש לך תשובות לשאלות הללו, אודה לך המון!

 

תודה מראש :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אילו חלקים עתידים להתקלקל? האמת אין לי מושג...

 

הרי לך רשימה קצרה:

 

חיישן חמצן 1100 כולל עבודה (יש שניים כאלה)

חיישני ABS (אין לי מושג כמה זה עולה)

מזרקי דלק

מדחס מזגן

ממיר קטליטי

רדיאטור

אגזוז

 

 

נוסף על כך אם ח"ו תהיה תאונה תקבל מהביטוח חצי ממה ששלמת...

 

אם אשתך הולכת לנסוע הרבה, זה יהיה בור בלי תחתית, אפילו אם מדובר רק על בלאי.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אילו חלקים עתידים להתקלקל? האמת אין לי מושג...

 

הרי לך רשימה קצרה:

 

חיישן חמצן 1100 כולל עבודה (יש שניים כאלה)

חיישני ABS (אין לי מושג כמה זה עולה)

מזרקי דלק

מדחס מזגן

ממיר קטליטי

רדיאטור

אגזוז

 

 

נוסף על כך אם ח"ו תהיה תאונה תקבל מהביטוח חצי ממה ששלמת...

 

אם אשתך הולכת לנסוע הרבה, זה יהיה בור בלי תחתית, אפילו אם מדובר רק על בלאי.

אוקי, והאם חלקים אלו שרשמת הם אלו שעתידים להתקלקל יותר ברכב הזה מאשר ברכבים אחרים לאחר שמשקללים את קילומטראז' הרכב + סוג הרכב?

כלומר, אני אישית יודע, נגיד, שהאירופאיות מתקלקלות יותר מהר מהיפניות. האם הרדיאטור ביאריס נוטה להתקלקל אחרי, נניח 300,000 קילומטרים, בניגוד לרכב אחר שנקנה (נניח את זה שאתה הצעת) או שזה רק עניין של מזל?

כלומר, בשורה התחתונה, האם יש דברים שצפויים להתקלקל דווקא ברכב הזה בניגוד לרכבים אחרים, או שבסופו של דבר, הכל עניין של מקריות?

אם יש חשש אמיתי להתרחק מהיאריס אשמח לשמוע מהו. אם אין כזה, אשמח לדעת מה בכל זאת כדאי לבדוק לפני קניית רכב, מלבד הקילומטראז'.

מדוע אם אשתי הולכת ליסוע הרבה אז זה יהיה בור בלי תחתית? בניגוד לאיזה סוג נסיעה אחר? אם אני אסע הרבה, או אם הרכב יעמוד בלי לנסוע? (מפתיע, הרכב נועד לצורכי נסיעה ולא תפיסת החניה מתחת לבית)

בנוגע לביטוח אתה מחדש לי - מה הסיפור עם הביטוח? מדוע אני מקבל חצי ממה ששילמתי? בניגוד למה? לרכב לא ממשטרה או לרכב עם פחות קילומטראז'?

 

צא מנקודת הנחה שאני לא מבין כלום, ואני מחפש הסברים פשוטים לאדם פשוט :)

תודה שוב, אני באמת מעריך את הנכונות שלכם לעזור, ואני ממש מקווה שאני לא מדי קרציה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שנייה. מדובר על יאריס 2003 עם 245 אלף ק"מ ב-30 אלף שקלים? מצטער, אפילו אם זה לא היה רכב משטרתי זה היה מוגזם בעליל. ולא מעניין אותי שזה המחירון.

 

בצע חישוב כלכלי - יכול מאוד להיות שישתלם לך לא פחות לקנות מיני חדשה כמו פיקנטו/i10 וכדומה, בעסקת מימון עם תשלום חודשי קבוע (עסקאות בלון למיניהן). אם אפשר גיר ידני אז בכלל תחסוך.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שנייה. מדובר על יאריס 2003 עם 245 אלף ק"מ ב-30 אלף שקלים? מצטער, אפילו אם זה לא היה רכב משטרתי זה היה מוגזם בעליל. ולא מעניין אותי שזה המחירון.

 

בצע חישוב כלכלי - יכול מאוד להיות שישתלם לך לא פחות לקנות מיני חדשה כמו פיקנטו/i10 וכדומה, בעסקת מימון עם תשלום חודשי קבוע (עסקאות בלון למיניהן). אם אפשר גיר ידני אז בכלל תחסוך.

 

רוני

היי רוני, תודה על התגובה.

בכל פעם שמציעים לי רכב בניגוד למה שכבר מצאתי, אני מוצא את עצמי חוקר על הרכב הזה, על היצרן הזה, על הדגמים הספציפיים הרלוונטיים ובודק מחירים באינטרנט.

כל דגם שגולש זורק לי לאוויר גורר אותי לשעות של מחקר, ואני קצת לא מוצא את הידיים ואת הרגליים (אגב, גם ליאריס הגעתי אחרי התייעצות עם חברים קרובים ומכרים כאלו ואחרים).

אם תוכל לקשר אותי להצעות כלשהן שנכנסות בתחום המחיר, אני ממש ממש אודה לך, וגם מה אתה יודע לספר לי על הרכבים הללו מבחינת הדרישות שלי (מחיר, אמינות וצריכת דלק... שאר הפרמטרים כמו נוחות פחות קריטיים לי).

תבורך! :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי כוונה לסבך אותך. הנושא הוא כלכלי וזו החלטה שלך.

אתה מוזמן לענות:

1. אפשר ידני או רק אוטומט?

2. האם תבטח את היאריס במקיף?

3. מה גיל הנהג הצעיר ביותר?

4. מה תמהיל הנסיעה שלכם - בעיקר עירוני, בינעירוני או באמצע?

5. כמה זמן תחזיקו את הרכב?

6. כמה הקציתם לעצמכם לאחזקה חודשית של הרכב?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי רוני.

1. אפשר ידני. הרכב הישן היה ידני ויש לאשתי נסיון עם נהיגה ברכב ידני.

2. כן, אני אבטח את היאריס במקיף.

3. אני צריך לעשות ביטוח של נהג צעיר (פחות מ 24)

4. בעיקר בין עירוני

5. מצידי, עד שימות ויעבור לגריסה עבור ברזל. כל עוד האוטו נוסע, אין לי כוונה להחליפו באחר.

6. עוד לא הקצנו לעצמנו אחזקה חודשית לרכב. מה אתה ממליץ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4686 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...