Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה יאריס שהיתה של המשטרה עם קילומטראז' גבוה - לקנות?


רוצה אוטו
שימו לב! השרשור הזה בן 4685 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

:mm_yeah: , זו לא גישה מתנשאת , גם אני מאחל בהצלחה ותעדכן אותנו , רק שנדע אם באמת טעינו וניסינו למנוע ממך את אחת משבעת פלאי העולם

 

אמרתי במפורש בהודעה אחרת (אבל באמת קשה לעקוב, זה נושא ממש לוהט :)) שאני לא נעול.

ואני ממש לא בטוח הולך על היאריס. כרגע זו רק אופציה. אני בכל מקרה אעדכן לאחר הקניה ואשתדל להגיב בכל מקרה כאשר יהיו תקלות - בכל רכב שלא אבחר... סתם בשביל שתוכלו לקשר אחרים לאשכולות שלי, כפי שקישרתם אותי לשל אחרים ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 138
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

טוב, כמה הערות ברשותך.

ראשית, למה אתה מחשיב בשקלול שלך 5000 ש"ח על תיקונים לגבי רכב חדש? יש לך אחריות.

כמו כן, יש בלאי סביר שבטח צריך לתקן כעת כמו בכל רכב משומש, בוודאי שרכב משטרתי לשעבר (מה מצב הצמיגים? מצבר? בלמים? צריך כיוון פרונט? יש נזילות כלשהן לתקן? כל הפקדים והכפתורים תקינים? מתי הטסט הקרוב? וכו' כו').

דבר נוסף, נדיר ביותר היום לשלם על רכב משומש "מחירון". אתה בעצמך אומר שה30000+- זה מחירון משוקלל. השאלה למה לשלם על רכב עם "עבר" כזה מחירון.

אחרון, אם כבר מדבר על רכב בסדר גודל כזה של מחיר, לא מומלץ כאופציה ראשונה, אבל אולי יעניין אותך (ובטח שעדיף מהיאריס) זה לרכוש רכב מחברת ליסינג גדולה ומוכרת ישירות (לא מגרש של חצר אחורית) או דרך טריידאין של יבואן. מפרסמים היום גטס וסיריון 2008 בסביבות 35 אלף ש"ח.רנו מגאן מליסינג 2008 ניתן לרכוש באותו אזור, בד"כ עם אחריות לשנה- 3שנים.

בקיצור:

5 שנות שרות עודפות בנסיעה משטרתית (2003 לעומת 2008)שוות הרבה מאוד בלאי שבסופו של דבר שווה גם הרבה כסף (הן בטיפולים,תיקונים והן בזמן שהרכב במוסך בעלויות חלופיות לאשתך כמו מוניות ו/או השכרת רכב).

מה שלא תחליט, תתחדש.

mx-5, audi a4, alfa 159.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השקעת זמן לקרוא את השירשור הזה ?

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=328647

 

יאריס 2001 מטופלת בחברה עם 200,000 קילומטר עם מנוע נכבה באמצע נסיעה :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=328510

 

אייל, דוגמא קלאסית לרכב קוסם שגם הוא, זקוק להתייחסות אישית.

כל רכב, כולל רכבים מאוד חזקים כמו מרכבה סימן 4 וג'יפ סופה, חייבים בבדיקות מים ושמן על בסיס קבוע.

נתת דוגמא קלאסית לרכב עם 0 תקלות במשך 10 שנים (!!!!) שבפעם היחידה בה הוא כשל, זה היה בגלל שאשתו שנסעה ברכב לא בדקה מים ולא היה נוזל קירור ברדיאטור. כל רכב בעולם, יקר ואיכותי ככל שיהיה, לא יסע ללא מים ברדיאטור.

אם נתעלם מהשגיאה שעלתה לבחור 5,000 שקל - הרכב מצויין ואף הומלץ לו להשאיר אותו ולא למכור.

ממש חיזקת את הטענה של המוסכניק שיאריס הוא רכב קסם, אמין שלא מתקלקל. מה יהיה? :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אם היו פה חברה' עם יאריסים שכן יצא להם להחליף חלקים ולתת לי תחושה של עד כמה באמת הרכב הזה אמין, זה היה עוזר, אבל כרגע אני מבין שהרכב הזה, שוב, במידה ומתוחזק כמו שצריך, פשוט נוסע virtually forever.

 

אשמח לכל הערה שהיא.

תודה מראש!

 

חה חה חה!

 

הרגת אותי מצחוק עכשיו - אין שום רכב שנוסע לנצח. אגלה לך משהו - היחידות שהתקרבו לזה הן סיטרואן דה שבו וחיפושית.

 

תאמין לי (ולכל אדם בר דעת) שיסביר לך שבטויוטה יאריס יש בערך פי 12010291029102910 מכלולים שיכולים להתפגר.

 

נתנו לך רשימה חלקית, הנה היא שוב, למקרה ששכחת:

 

חיישן חמצן 1100 כולל עבודה (יש שניים כאלה)

חיישני ABS (אין לי מושג כמה זה עולה)

מזרקי דלק

מדחס מזגן

ממיר קטליטי

רדיאטור

אגזוז

 

ואני אוסיף:

מחזירי שמן

מיסבים

בולמי זעזועים וקפיצים

מנוע עייף

ממסרים חשמליים

מאוורר רדיאטור

צנרת גומי

 

ובמילים אחרות:

התקעות בצד הדרך, התחממות מנוע, רעשים מכל פינה, אוטו לא בטיחותי בפניות, שמן משפריץ, צינורות נקרעים, חגורות נקרעות.

 

כיף כיף כיף!

 

כל פעם אשתך מתקשרת..."בובי...היאריס בלי פגיעת השאסי שוב נתקעה...הפעם אני בצומת יגור, חוסמת נתיב ללא שוליים ומיליון נהגים מקללים אותי".

 

תענוג צרוף!

 

האדם היחידי שיכול לקחת רכב כזה, הוא אדם עם ניסיון במכונאות, שיכול לתקן את הרכב הזה לבד במינימום השקעה.

בד"כ הרכבים הללו נמצאים אצל מוסכניקים, או בבעלות מוסך.

 

רוצה לדעת מי יכול בכיף לתחזק דבר כזה? מוסך טויוטה, שיקנה אותו בכמה גרושים (בטח לא 30 אלף) בתור רכב תחליפי ללקוחות המוסך. בטח לא אתה!

 

 

אוקי, והאם חלקים אלו שרשמת הם אלו שעתידים להתקלקל יותר ברכב הזה מאשר ברכבים אחרים לאחר שמשקללים את קילומטראז' הרכב + סוג הרכב?

כלומר, אני אישית יודע, נגיד, שהאירופאיות מתקלקלות יותר מהר מהיפניות. האם הרדיאטור ביאריס נוטה להתקלקל אחרי, נניח 300,000 קילומטרים, בניגוד לרכב אחר שנקנה (נניח את זה שאתה הצעת) או שזה רק עניין של מזל?

 

 

 

אם היית אדם בעל ידע היית מתרחק מגרוטאה שכזו כמו מאש. ידע זה לא הצד החזק שלך.

הדוגמא שהבאת היא דוגמא מצויינת. טויוטה לא מייצרת רדיאטורים בכלל. היא קונה אותם מחברות שמייצרות רדיאטורים.

יש את VALEO (שיש אצלי בפיאט) ויש גם ORDONEZ (שנמצאת בפיג'ו סיטרואן) וכמובן עוד חברות - וכל אחת מהן מייצרת רדיאטורים להרבה חברות.

 

אין חברה אחת יותר אמינה מהאחרת (למעט אלו הסיניות שמייצרות רדיאטור תחליפי). כנ"ל גם בבולמי זעזועים, בצנרת, בגומיות, רצועות, מיסבים וכו'. מעבר לתכנון, חלק נכבד מהרכב הוא אסופת חלפים שיוצרו ע"י ספקים ספציפיים. לפעמים, אם אתה מכיר מק"טים, אתה יכול להשיג חלק זהה בחצי מחיר - רק בגלל שאין עליו סמל של היצרן.

 

בקיצור - אין סיבה שהרדיאטור בכל אוטו אירופאי או יפאני אחר, יהיה אמין פחות מהרדיאטור ביאריס המצ'וקמקת שאתה רוצה לקנות.

 

 

תאמין לי שמעולם לא ראיתי פה תמימות דעים בפורום כמו לגבי הרכישה שלך - אז רק רציתי לומר לך - תתחדש.

אני אשמח אם השרשור הזה יהפוך להיות בלוג של NARXX שבו הוא יפרט היכן נתקע וכמה כסף הוציא החודש על היאריס וכמובן תמונות מהמוסך, בחיבוק עם המוסכניק והיאריס שנוסעת לנצח והחלפים שהוחלפו הפעם.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, כמה הערות ברשותך.

ראשית, למה אתה מחשיב בשקלול שלך 5000 ש"ח על תיקונים לגבי רכב חדש? יש לך אחריות.

כמו כן, יש בלאי סביר שבטח צריך לתקן כעת כמו בכל רכב משומש, בוודאי שרכב משטרתי לשעבר (מה מצב הצמיגים? מצבר? בלמים? צריך כיוון פרונט? יש נזילות כלשהן לתקן? כל הפקדים והכפתורים תקינים? מתי הטסט הקרוב? וכו' כו').

דבר נוסף, נדיר ביותר היום לשלם על רכב משומש "מחירון". אתה בעצמך אומר שה30000+- זה מחירון משוקלל. השאלה למה לשלם על רכב עם "עבר" כזה מחירון.

אחרון, אם כבר מדבר על רכב בסדר גודל כזה של מחיר, לא מומלץ כאופציה ראשונה, אבל אולי יעניין אותך (ובטח שעדיף מהיאריס) זה לרכוש רכב מחברת ליסינג גדולה ומוכרת ישירות (לא מגרש של חצר אחורית) או דרך טריידאין של יבואן. מפרסמים היום גטס וסיריון 2008 בסביבות 35 אלף ש"ח.רנו מגאן מליסינג 2008 ניתן לרכוש באותו אזור, בד"כ עם אחריות לשנה- 3שנים.

בקיצור:

5 שנות שרות עודפות בנסיעה משטרתית (2003 לעומת 2008)שוות הרבה מאוד בלאי שבסופו של דבר שווה גם הרבה כסף (הן בטיפולים,תיקונים והן בזמן שהרכב במוסך בעלויות חלופיות לאשתך כמו מוניות ו/או השכרת רכב).

מה שלא תחליט, תתחדש.

 

היי לוזון.

הרכב הספציפי שאני מדבר עליו עבר בדיקה מקיפה - כולל נזילות, מכות, צמיגים, כיוון פרונט - כל העסק... האוטו עבר בדיקות מא' ועד ת' והוא כשיר לנסיעה במצב מצויין. זה כרגע הסטטוס שלו, ואני מקבל את זה עם אחריות לשנה (מי נותן היום אחריות לרכב משומש? קנית, נסעת, שלום שלום, לא מכיר אותך יותר).

התקשרתי לחברת ליסינג. הם מוכרים סיריון ב 60 אלף (מחירון לוי יצחק 75 אלף והיא אמרה לי שההורדה היא עד 20% שזה יוצא 60 אלף. גם אם אני מוריד אותם עוד קצת - אני לא מגיע ל 35 אלף על סיריון 2008. בקושי אני מוצא סיריון 2007 ב 40 אלף וגם זו יד שניה כאשר הראשונה היתה בעצמה ליסינג.

אני לא כל כך מוצא אלטרנטיבות במחיר הזה, שוב, מלבד הסיריון שנשמעת אחלה אוטו (כי הוא למעשה יאריס) ב 40 אלף וגם שם זה לא מכרה זהב... דילמות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חה חה חה!

 

הרגת אותי מצחוק עכשיו - אין שום רכב שנוסע לנצח. אגלה לך משהו - היחידות שהתקרבו לזה הן סיטרואן דה שבו וחיפושית.

 

תאמין לי (ולכל אדם בר דעת) שיסביר לך שבטויוטה יאריס יש בערך פי 12010291029102910 מכלולים שיכולים להתפגר.

 

נתנו לך רשימה חלקית, הנה היא שוב, למקרה ששכחת:

 

חיישן חמצן 1100 כולל עבודה (יש שניים כאלה)

חיישני ABS (אין לי מושג כמה זה עולה)

מזרקי דלק

מדחס מזגן

ממיר קטליטי

רדיאטור

אגזוז

 

ואני אוסיף:

מחזירי שמן

מיסבים

בולמי זעזועים וקפיצים

מנוע עייף

ממסרים חשמליים

מאוורר רדיאטור

צנרת גומי

 

ובמילים אחרות:

התקעות בצד הדרך, התחממות מנוע, רעשים מכל פינה, אוטו לא בטיחותי בפניות, שמן משפריץ, צינורות נקרעים, חגורות נקרעות.

 

כיף כיף כיף!

 

כל פעם אשתך מתקשרת..."בובי...היאריס בלי פגיעת השאסי שוב נתקעה...הפעם אני בצומת יגור, חוסמת נתיב ללא שוליים ומיליון נהגים מקללים אותי".

 

תענוג צרוף!

 

האדם היחידי שיכול לקחת רכב כזה, הוא אדם עם ניסיון במכונאות, שיכול לתקן את הרכב הזה לבד במינימום השקעה.

בד"כ הרכבים הללו נמצאים אצל מוסכניקים, או בבעלות מוסך.

 

רוצה לדעת מי יכול בכיף לתחזק דבר כזה? מוסך טויוטה, שיקנה אותו בכמה גרושים (בטח לא 30 אלף) בתור רכב תחליפי ללקוחות המוסך. בטח לא אתה!

 

 

 

 

 

אם היית אדם בעל ידע היית מתרחק מגרוטאה שכזו כמו מאש. ידע זה לא הצד החזק שלך.

הדוגמא שהבאת היא דוגמא מצויינת. טויוטה לא מייצרת רדיאטורים בכלל. היא קונה אותם מחברות שמייצרות רדיאטורים.

יש את VALEO (שיש אצלי בפיאט) ויש גם ORDONEZ (שנמצאת בפיג'ו סיטרואן) וכמובן עוד חברות - וכל אחת מהן מייצרת רדיאטורים להרבה חברות.

 

אין חברה אחת יותר אמינה מהאחרת (למעט אלו הסיניות שמייצרות רדיאטור תחליפי). כנ"ל גם בבולמי זעזועים, בצנרת, בגומיות, רצועות, מיסבים וכו'. מעבר לתכנון, חלק נכבד מהרכב הוא אסופת חלפים שיוצרו ע"י ספקים ספציפיים. לפעמים, אם אתה מכיר מק"טים, אתה יכול להשיג חלק זהה בחצי מחיר - רק בגלל שאין עליו סמל של היצרן.

 

בקיצור - אין סיבה שהרדיאטור בכל אוטו אירופאי או יפאני אחר, יהיה אמין פחות מהרדיאטור ביאריס המצ'וקמקת שאתה רוצה לקנות.

 

 

תאמין לי שמעולם לא ראיתי פה תמימות דעים בפורום כמו לגבי הרכישה שלך - אז רק רציתי לומר לך - תתחדש.

אני אשמח אם השרשור הזה יהפוך להיות בלוג של NARXX שבו הוא יפרט היכן נתקע וכמה כסף הוציא החודש על היאריס וכמובן תמונות מהמוסך, בחיבוק עם המוסכניק והיאריס שנוסעת לנצח והחלפים שהוחלפו הפעם.

 

בהצלחה.

 

כמו הרבה גולשים אחרים, אתה פונה לרגש ולא לשכל. מה שעושה את כל ההודעה המושקעת שלך ללא רלוונטית.

כשתהיה רציני כמו שאר הגולשים פה בפורום, תזכה לתגובה רצינית.

שבת שלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מייק, אני לא זקוק לגישה המתנשאת. אם אין לך מה להעיר, אתה מוזמן לנטוש את הדיון הזה. הציניות הזו והזילזול בי באופן אישי מאוד מיותר בפורום שעד כה היה מאוד מקצועי ומאוד לשביעות רצוני.

אתייחס בכל זאת לטענות הרציניות שהעלית, כי חשוב לי להראות שאני רציני (וכן, יש לי עוד דברים לעשות בשישי אחרי הצהריים מלבד לחפור לכם ולעצבן אותך באופן אישי בפורום).

1. כן, מאזדה זו באמת קניה גרועה - אם היית שואל אותי, לא הייתי ממליץ לך לקנות מאזדה. היו לנו הרבה מאוד מאזדות בבית מליסינג וגם צי הרכב בקיבוץ שלי הורכב בעבר מלאנטיסים (323) והן הוחלפו כולן בסובארו אימפרזה ולאחר מכן במאזדה 3. כנראה הרכב שיש לך לא משהו. יש לי עוד חבר שמתלונן על הלאנטיס שלו. אני רואה על הכביש הרבה יותר יאריס משאני רואה 626 - כנראה מסיבה מוצדקת.

2. מה ההבדל? הרעיון ביאריס הוא אמנם להקצות מראש כסף לתיקונים מתוך מחשבה שהוא לא אמור להתקלקל בגלל היותו יאריס. אם אני אקנה אירופאית כמו פיאט, אני יודע שהוא יתקלקל בכל נסיעה שניה. לא אוהב אירופאיות, במיוחד לא צרפתיות ואיטלקיות (להוציא פרארי וכו').

3. הגדרתי שמבחינתי, הרכב הזה איתי עד שהוא הולך לברזל בסין... אסע איתו בתור רכב עבודה (או אשתי לצורך העניין) עד שיתפגר... ככל שיחזיק יותר זמן על הכביש - כך חסכתי יותר, בתקווה שיסע כמה שיותר רחוק. מצידי, אני מתקן אותו עד שסכום התיקונים מגיע ל 10 אלף ואז אני זורק אותו לפח, מתוך מחשבה שהוא יסע לי כמה שנים טובות בסכום שהקציתי.

4. הוא קטן - נכון, מכוער - נכון, רועש - נניח: אני לא מחפש איכות נסיעה. תא המטען שלו מצויין לצרכי העבודה של אשתי, אנחנו ללא ילדים ואין לנו שום צורך ברכב משפחתי גדול, ואני לא רוצה לגעת באירופאיות. מעדיף טויוטה משומש על אירופאית חדשה.

דווקא הגודל מצויין לי... אולי ככה היא תצליח להחנות ביתר קלות ולא תזדקק לעזרה שלי בכל פעם :)

5. אם עוד לא פגשת בכזו עקשנות ושיכנוע עצמי, כנראה שלא יצא לך לדבר עם בריאתנים. בכל מקרה, אני לא מחפש להצדיק את עצמי - לא הייתי מבזבז את הזמן שלי ושלכם. להיפך, אני מחפש לראות מספרים וראיות לכך שהטענות של המוסכניק שלי שגויות. נכון להודעה זו, במשך 4 דפים של אשכול - לא עלה בידי להשיג את שרציתי.

6. שבת שלום.

 

אני בדרך כלל לא מגיב בנושאים טעונים שכאלה אבל ההודעות שלך אחת אחרי השניה כמעט ומוציאות אותי מדעתי. אתה מתבסס על נתונים ממוצאים/שקריים/חלומיים/הזויים (בחר בעצמך) במסע השכנוע העצמי שלך ואתה כל כך בטוח שאתה צודק שאני פשוט לא מבין מה אתה עושה פה, ברצינות.

לא באתי לשכנע אותך כי לא נראה לי שזה אפשרי, אם אתה קונה לוקשים על טויוטות שלא מתקלקלות שיהיה לך בהצלחה, אני לא מבין איך השאר עוד לא התייאשו.

אהבתי את הירידה האישית על הרכב שלי אבל אני יודע מה הוא שווה. רכב שרק אלה הדברים שהתקלקלו בו במהלך 11 שנים הוא אמין ביותר. אם אתה חושב שקיימת אמינות מושלמת שבה מלבד טיפולים לא מתקלקל או מתבלה שום דבר אז אני לא יודע איפה אתה חי. אם אתה מצפה למצוא אמינות מושלמת ברכב עם עבר מפוקפק אתה כנראה ממש ממש לא מציאותי.

הסיפורים על אירופאיות הם משהו שראוי שיחלוף מהעולם ולרוב האוכלוסיה זה כבר חילחל אבל כנראה שיש עוד כמוך שסוגדים ליפן ולטויוטה שכל הריקולים שלה מראים שלכולם יש נפילות וטעויות.

ראיות לכך שהמוסכניק שלך טועה אני לא אתן לך, אני לא יודע איך הוא הצליח לקנות ככה את לבך אבל אני מתאר לעצמי שהוא מצא עוד כמה פראיירים כמוך למכור להם יאריסים אחרי שירות במשטרה ב-30 אלף שקלים.

הדגשתי את המשפט שהפך את ההודעה שלך להזויה ביותר מבחינתי.

 

מאחל לך שוב הצלחה רבה ומזל טוב על הקניה וגם שבת שלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השרשור הזה כול כך הזוי... אם פותח השרשור לא היה מדבר בשפה יחסית גבוהה ולא משקיע בכתבית התגובות שלו, הייתי משוכנע שמדובר באיזה בדיחה הזויה.

 

קשה לי לחשוב על רכב שבמהלך 4 שנים תפסיד 40,000 שקל והוא לא יהיה עדיף על יאריס עם 240 אלף קמש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בדרך כלל לא מגיב בנושאים טעונים שכאלה אבל ההודעות שלך אחת אחרי השניה כמעט ומוציאות אותי מדעתי. אתה מתבסס על נתונים ממוצאים/שקריים/חלומיים/הזויים (בחר בעצמך) במסע השכנוע העצמי שלך ואתה כל כך בטוח שאתה צודק שאני פשוט לא מבין מה אתה עושה פה, ברצינות.

לא באתי לשכנע אותך כי לא נראה לי שזה אפשרי, אם אתה קונה לוקשים על טויוטות שלא מתקלקלות שיהיה לך בהצלחה, אני לא מבין איך השאר עוד לא התייאשו.

אהבתי את הירידה האישית על הרכב שלי אבל אני יודע מה הוא שווה. רכב שרק אלה הדברים שהתקלקלו בו במהלך 11 שנים הוא אמין ביותר. אם אתה חושב שקיימת אמינות מושלמת שבה מלבד טיפולים לא מתקלקל או מתבלה שום דבר אז אני לא יודע איפה אתה חי. אם אתה מצפה למצוא אמינות מושלמת ברכב עם עבר מפוקפק אתה כנראה ממש ממש לא מציאותי.

הסיפורים על אירופאיות הם משהו שראוי שיחלוף מהעולם ולרוב האוכלוסיה זה כבר חילחל אבל כנראה שיש עוד כמוך שסוגדים ליפן ולטויוטה שכל הריקולים שלה מראים שלכולם יש נפילות וטעויות.

ראיות לכך שהמוסכניק שלך טועה אני לא אתן לך, אני לא יודע איך הוא הצליח לקנות ככה את לבך אבל אני מתאר לעצמי שהוא מצא עוד כמה פראיירים כמוך למכור להם יאריסים אחרי שירות במשטרה ב-30 אלף שקלים.

הדגשתי את המשפט שהפך את ההודעה שלך להזויה ביותר מבחינתי.

 

מאחל לך שוב הצלחה רבה ומזל טוב על הקניה וגם שבת שלום.

 

Oh, come on Mike, don't rage quit!

אני בסך הכל החזרתי לך בחוסר רצינות על חלק לא רציני שאתה כתבת. אם תרצה להתייחס לשאר התגובה שלי, אתה מוזמן. אם אתה נעול במחשבתך כי אני נעול אז הדיון בינינו אכן הסתיים.

שב"ש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, דוגמא קלאסית לרכב קוסם שגם הוא, זקוק להתייחסות אישית.

כל רכב, כולל רכבים מאוד חזקים כמו מרכבה סימן 4 וג'יפ סופה, חייבים בבדיקות מים ושמן על בסיס קבוע.

נתת דוגמא קלאסית לרכב עם 0 תקלות במשך 10 שנים (!!!!) שבפעם היחידה בה הוא כשל, זה היה בגלל שאשתו שנסעה ברכב לא בדקה מים ולא היה נוזל קירור ברדיאטור. כל רכב בעולם, יקר ואיכותי ככל שיהיה, לא יסע ללא מים ברדיאטור.

 

עכשיו אתה מאשים את אישתו ?! למה להיות שובניסט ? זה יכול לקרות גם לשומאכר כי מים יכולים להתרוקן באמצע הנסיעה (

וזה לא משנה אם טופל בחברה ),

האוטו כשל וזהו , זה יכול להיות משאבת מים שחוקה או סתם צינור גומי שנקרע , בסוף אתה תגמור על הליפט עם חור בכיס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השרשור הזה כול כך הזוי... אם פותח השרשור לא היה מדבר בשפה יחסית גבוהה ולא משקיע בכתבית התגובות שלו, הייתי משוכנע שמדובר באיזה בדיחה הזויה.

 

קשה לי לחשוב על רכב שבמהלך 4 שנים תפסיד 40,000 שקל והוא לא יהיה עדיף על יאריס עם 240 אלף קמש

 

תראה, אני בסך הכל העליתי שאלה ואני מחפש תשובה. אם הייתי רוצה את דעתם של אנשים, הייתי עושה משאל עם ברחוב.

כיוון שאינני מכיר את האנשים בפורום, אני צריך לקחת בערבון מוגבל את התשובות שאני מקבל. צר לי שאני לא מקבל כתורה מסיני כל מה שאנשים כותבים לי בפורום אקראי שבמקרה הגעתי אליו מתוך חיפוש בגוגל, ואני אסכן את רוב ההון העצמי שלי על סמך המלצות של אנשים זרים.

אני באתי לכאן להתייעץ ולקבל רעיונות. חלק מהגולשים עונים בצורה עניינית ורצינית אפילו שלדעתם חלק מהשאלות שלי מטופשות מאוד, וחלקם פשוט מעדיפים לצחוק על השאלות שלי ולהגיד לי שאני טיפש.

אין לי בעיה, אחי - תאמין לי שאני יודע בדיוק באילו תחומים אני מומחה ואתה תעדיף לשאול אותי שאלות בהם יותר מכל אחד אחר, ויש תחומים בהם אין לי שמץ של מושג, וכשאני מתלבט, אני מנסה לקבל תשובות מאנשים שמתיימרים להתמחות בתחום.

אז מצד אחד, יש את המוסכניק שלי שמספר לי סיפורים ואני בוטח בו.

מצד שני, כדי לא לקחת את המילה שלו כקדושה, אני רוצה לראות אם יש סיפורים באינטרנט על מקרים בהם קרה ההיפך ממה שהוא אמר.

עד פה, הכל נשמע סבבה, רק שבפועל אני מקבל פה הודעות מנוגדות. מצד אחד, הרציניים שכן מנסים לעזור לי (כמו רוני), לא הצליחו להסביר לי לגמרי מדוע הרכישה לא כדאית ולא כלכלית, ואלו שמנסים להראות לי שטענות המוסכניק שלי לא נכונות, מראים לי שהמקרה היחיד בו יאריס 2001 התחממה זה כי לא בדקו מים (נו באמת).

אני לא בא להסתלבט על הפורום - יש לי מלא דברים אחרים על הראש, אבל אם כבר באתי והשקעתי זמן בשאלה, ויש פה חברה שטורחים לענות לי ולעזור לי (ואני מאוד מעריך את זה), אז השאר שבאים סתם לצחוק עלי ועל השאלות שלי מוזמנים להשאר מחוץ לדיון ולא להפריע.

כן, אני רציני, אני לפני קניה - אין לי הרבה כסף ואני רוצה להשקיע את המעט שיש לי בצורה נבונה ומשתלמת לאורך זמן.

אז זה בסדר שיש השגות על תובנות המוסכניק שלי - בשביל זה בדיוק באתי לכאן אך אנא, קחו את ההערות שלי ברצינות ומי שלא מסוגל, בבקשה, שידיין באשכול אחר.

תודה רבה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו אתה מאשים את אישתו ?! למה להיות שובניסט ? זה יכול לקרות גם לשומאכר כי מים יכולים להתרוקן באמצע הנסיעה (

וזה לא משנה אם טופל בחברה ),

האוטו כשל וזהו , זה יכול להיות משאבת מים שחוקה או סתם צינור גומי שנקרע , בסוף אתה תגמור על הליפט עם חור בכיס

 

אני לא מאשים את אשתו, אני מאשים את מי שנסע ברכב והיה אמור לבדוק שמן מים. אם היה הסכם בין בני הזוג שהבעל בודק פעם בשבוע את הרכב, אז זו אשמת הבעל. אם ההסכם היה שמי שנוסע ברכב, טרם הנסיעה בודק מים שמן, אז זו אשמת אשתו.

כך או כך, לבדוק שמן מים כדאי לעשות על בסיס קבוע ולא לחכות לטיפולי 10,000 בשביל שיעשו את זה במכון / מוסך.

את זה, אפילו אני יודע להגיד לך...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז עכשיו הבעל אשם ?

צריך לבדוק מים לפני כל נסיעה גם אם אתה רווק ,אבל בוא ונגיד ואתה ובת זוגך תבדקו מים באדיקות

ובקביעות כל יום לפני הנסיעה . מה אתה אומר ? נגמרו הבעיות ?

הבדיקה היומית זה חיסון מצינור מים שנקרע באמצע הנסיעה ? או שזה כמו חמסה ממשאבת מים שהחליטה לשבוק חיים ?

 

בקיצור , אתה יכול לבדוק מים כל יום אם מתחשק לך , אבל זה לא יעזור לך אם המנוע שלך ירתח על כביש מהיר ,

כי אתה תמצא את עצמך עם נזק של אלפי שקלים ברכב שקשה מאוד למכור אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מאיפה שלפו לך המחירי ליסינג שציינת,אולי זה מחירים הזויים ע"מ לנהל איתך אח"כ מו"מ להורדת 25% נוספים..

בבדיקה קצרה כעת :

אוטוסנטר מציעים לנסר 2008 אוט' עם 119 K ק"מ ב44000 ש"ח.

גטס 2008 ב-38000 ש"ח.

קל אוטו מציעים לנסר 2008 ב41990, אקסנט 2008 ב38000 ש"ח.

גטס 2008 ב-30000ש"ח.

באדג'ט מפרסמים בשלטי חוצות גטס 2008 ב34990 (לא יודע אם אוט' או ידני) אבל נראה לי שהבנת את הכוונה.

מגרשי הליסינג מוצפים. אנשים שרוצים לעשות טרייד אין על רכב בעל עבר ליסינג מקבלים 40-50% פחות ממחיר המחירון.

ואתה מוכן לשלם מחירון משוקלל מלא??

תבין שכל הגולשים פה שחווים דעה באים לנסות לעזור ולייעץ. בפירוש הרכב הזה מעבר לעבר שלו, לא שווה את מחירו, או אנסח זאת בצורה אחרת, קיימות אלטרנטיבות עדיפות בהרבה הן מבחינת המוצר שתקבל לאורך זמן והן מבחינה כלכלית.

קח לך את סוף השבוע, כנס באינטרנט לכל חברות ההשכרה/ליסינג שמוכרות רכבים , תראה איזה רכבים יש במבחר, מה מעניין ותואם את צרכיך. כנס ליד-2 ותראה בכמה מוצעים רכבים ממודלים אלה בתור יד שניה ותראה שהם לא קרובים למחירון.

יש אף חברות שניתן לראות בדיקה מקדימה דרך המחשב ורק אז תקבל מושג אמיתי למה מה שהוצע לך זה לא מציאה כזו גדולה.

צא מדעות קדומות על רכב X או Y, יפני או לא ותראה שבאותו מחיר +- אתה מקבל מוצר יותר טוב, יותר אמין סטטיסטית (יפני מול יפני נניח, 5 שנים פחות על הכביש ופחות חצי מהנסועה של היאריס) שגם יאפשר לך עוד שנתיים-שלוש לקבל על הרכב שלך סכום מסויים אם תחליט למכור.

mx-5, audi a4, alfa 159.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קוראת את הכל. לא מגיבה כי אני יותר בדעה שלכם מאשר בדעה של בעלי.

[אני כרגע נוטה לקנות את הסיריון החמודה שראינו במוסך, על אף הדפיקות בפח. לא יודעת מה לגבי הקילומטראז'. המוכרת טוענת (בצורה שנראית אמינה למדי, עם כמה פאתטי שזה נשמע) שהיא נוסעת עליה בלי בעיה ולא מכניסה אותה בכלל למוסך. היא העבירה אותה עכשיו טסט בקלילות.]

 

אבל על זה הייתי חייבת להגיב:

דווקא הגודל מצויין לי... אולי ככה היא תצליח להחנות ביתר קלות ולא תזדקק לעזרה שלי בכל פעם

הוא מקשקש! אני חונה מעולה, בד"כ ברוורס. מסתבכת רק בחניונים ממש ממש צפופים, וביותר מ-5 שנות רישיון שפשפתי את הרכב בחניה רק פעם אחת. 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4685 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...