Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא הצלחתי למצוא מחקרים מבוססים שקובעים זאת, אולם מהתרשמות בעיתונות הרכב האנגלית והגרמנית, ישנו מעבר לטעמים "אמריקאיים" .

הייתי בפולין לפני שלוש שנים בערך, לא ראיתי רכב אוטומט אחד.

אני זוכר שאני וחברים פשוט התחלנו לחפש רכבים אוטומטים ולא מצאנו.

אבל יהיה מעניין לראות את כל אירופה על אוטומט, זה בטח יגרום ליצרניות לייצר רכבים עם גירים טובים יותר.

תקשיב, בלי ציניות - אם אתה לא שם לב לדברים מסוימים בגלל שאתה נוהג בידני, אז יש לך בעיה. כשמתרגלים לנהיגה בגיר ידני, התפעול שלו נעשה כלאחר יד ובאופן אוטומטי (:wink: ) ואין שום סיבה שבעולם שהוא יפריע להתנהלות היומיומית

רוני, יכול להיות שכתבתי את זה עם רושם מוטעה, בכל זאת לנהוג על פורד פיאסטה שנת 95 עם מנוע גמור זאת לא חוויה ...

כנראה שלא מדובר על הגיר לבדו :)

אבל תסכים איתי שהרבה יותר "מפנק" לנהוג על אוטומט...

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מעדיף אוטומטי (סליחה, טיפטרוניק)ביום-יום. מודה.

אבל, ברכבים מסויימים, לא הייתי מוכן לגעת אם היה להם גיר אוטומטי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

נערבב קצת את הסלט...

 

אם כבר אוטומט, אני אישית מת על הגירים האמריקאיים, פשוטים ועושים תעבודה, עד לפני שנה בערך היה להם בעיקר את תיבות ה4 הילוכים, שעושים עבודה טובה, ביחד עם אמינות.

 

נסעתי בVW ג'טה בנזין 1.6L גיר DSG, הגיר הזה בהחלט מביא ביצועים טובים, חסכון וכוח, אבל לא אמין ויקר מאוד!!!

 

לי ב406, יש את הAL4 המפורסם והידוע לשמצה, ראיתי שהזכרתם אותו פה, אחרי ה150KKM, הוא קיבל תסרטן שלו ומאז עושה לי תמוות!!!

לפני זה?!, הוא סחב בצפון ובכל הארץ יפה מאוד, אפשר להתאהב במצב ספורט שלו, אבל הבעיה שהוא נהרס מהר, וחוץ מהחלפה לחדש, אין מה לעשות.

(כרגע אני מחכה שהרכב יעצור, הוא פשוט יותר נוח מהרבה מאוד מכוניות שיש כיום!!!!!!!!!).

 

 

 

לגבי חו"ל, בפעם האחורנה שהשכרתי רכב, הזמנתי וואוצ'ר לפאסאט\מונדאו ידני, כרגיל איך שנחתתי הלכתי לקחת תרכב, והציעו לי מצובישי לנסר אוטומטית, וניסו לשכנע אותי, הבעיה שאני ואבא שלי, כל אחד 1.93 מטר, היה כואב להרים את הקול על הבלונדה שם, דיברנו איתה צרפתית, ולבסוף הבאנו פאסאט 2009 ידנית 2L TDI סטיישן.

(ישראלי באירופה??? מרים קול??!!, אנחנו כמשפחה של גורדי-שחקים, בהחלט היה נהרס טיול שלם אם היינו צריכים לשבת בלנסר מסריחה).

 

בקיצור, שתבינו שהם משווים לנסר אוטומטית, לפאסאט ידני!!!!! (אותו מחיר להשכרה).

 

באותו טיול, בחניה של הצימר שלי, ראיתי את הפיג'ו 406 האגדית, עם גיר ידני, באותו רגע פשוט הייתי מוכן לקנות אותה ולייבא אותה לארץ. (אבל אבא שלי מנע ממני....), זה חלום, רכב אמין ונוח, מי שנסע יסכים איתי שהיא נוחה מהרבה מאוד מרצדסים שיש היום!!!!

Peugeot 406 99' 1.8L auto.8)

 

Chevrolet Cavalier 95' 2.2L auto:twisted:


×
×
  • תוכן חדש...