Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW 1-Series 2012 - זהירות תמונות קשות


GOLF
שימו לב! השרשור הזה בן 4762 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני גם אוהב את הסדרה 1 הנוכחית, אבל בגרסת 3 דלתות ובגרסת הקופה.

גרסת ה5 דלתות לא מסתדרת לי בעין.

 

לא אהבתי את העיצוב החדש ושכל החזית חתיכה אחת, אבל עיצוב הפנים לטעמי.

 

edan82, מסכים איתך לגבי הסדרה 7!

"לאונו שלי 3 דלתות, 3 דלתות לאונו שלי, לולא היו לה 3 דלתות לא הייתה זו האונו שלי"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אכן, תמונות קשות. החזית ממש מכוערת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאומרים, הסקרנות הרגה את החתול, אז הוא הלך אצל הגוגל...

 

בקישור הבא תמצאו מפרטים מלאים של F20, היא סדרה 1 החדשה. הבשורה העיקרית; על אף צמיחה בכל המימדים(למעט גובה), משקל הרכב עלה ב-20 ק"ג זניחים בלבד. כך למשל, משקלה של 118i ידנית(170 כ"ס) עומד על 1295 ק"ג סבירים, כאשר התיבה האוטומטית מוסיפה 20 ק"ג.

 

וכשחושבים על המתחרה המובהקת לרכב הזה, אלפא ג'ולייטה 1.4 מולטיאייר עם הספק זהה, מגלים שהאיטלקיה קלה מהבימר ב-5 ק"ג בלבד, בעוד גיר המצמד הכפול שלה מוסיף גם הוא 20 ק"ג למשוואה.

 

מתחרה מובהקת אחרת היא גולף TSI160, אשר משקלה עומד על 1270 ק"ג(+20 ק"ג ל-DSG).

 

http://www.bimmertoday.de/2011/06/05/technische-daten-und-details-zur-neuen-bmw-1er-reihe-f20/bmw-1er-f20-technische-daten-uebersicht/

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור חובב בימרים משובע (וגן בעל בימר), אני חייב להגיד שהרכב הזה פשוט... מזוויע! :?

שאלוהים יעזור לי.

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

+1

 

אני אישית ראיתי לא מזמן את ההשקה של סידרה 6 החדשה והיא פשוט מ-ד-ה-י-מ-ה.

 

סידרה 5 נראית לא רע בכלל ויצא לי לראות כבר כמה מכוניות שיש להם ספויילר קטן מאחורה (נראה מקורי, סטייל M) וג'אנטים הולמים והרכב נראה מהמם וספורטיבי.

 

סידרה 7 לדעתי נראית טוב יותר מה-S קלאס המתחרה שכמעט ולא השתנתה.

 

ועדיין, אני חושב שסידרה 7 היפה ביותר היתה זו שנראית כך:

bmw-740i_2001_1024x768_wallpaper_02.jpg

 

 

(בייחוד עם הג'אנטים האלה).

 

 

 

מסכים עם ההעדפה ל7 הישנה, לגביי ה6 החדשה אני חולק עלייך, מסתובבות כמה באיזור שלי, לא מתחבר לעיצוב, באמת אני חושב שב.מ.וו לא מתקדמים מבחינה עיצובית, הפנסים האחוריים של ה5 החדשה נראים בלילה כמו יונדאי ג'נסיס. שום דבר לא מרגש וכן ראיתי 5 חדשה עם בודי קיט של אי.סי שניצר וה5 הקודמת אוכלת אותה בלי מלח.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיצובים של המותג הזה הולכים ונעשים גרועים יותר :?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זה הזמן להביא לארץ את ה-116, כשהיא כנראה תהיה בעלת ביצועים עדיפים במעט על ה-118 הקודמת, באיזור 145-150K(ואולי אף פחות בגרסה הידנית, אם יביאו) לגרסת הבסיס ולהכנס חזק לשוק.

 

עיצוב קצת בעייתי, אבל ניתן להתרגל עליו, רק לא לקנות אותה עם טסות :lol:

ויש רכבים שנראים לא טוב בתמונות, אך במציאות זה סיפור אחר, אולי זה המקרה גם כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי ה7 היפה ביותר היא E32, הבימר הקלאסי האחרון:

BMW7Series-E32--medium-779_10.jpg

עריכה: מכסה המנוע נפתח הפוך, הפנסים העגולים - זו הקלאסיקה המודרנית. E38 אני אוהב פחות בגלל המשקפיים ומכסה מנוע שנפתח "רגיל".

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

tzvipper

החזית של ה E32 אכן מאוד יפה ואחרונת הבימרים עם החזית הקלאסית.

לי באופן אישי ממש מפריע החלק האחורי שלה...

"לאונו שלי 3 דלתות, 3 דלתות לאונו שלי, לולא היו לה 3 דלתות לא הייתה זו האונו שלי"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלק האחורי של E32 גם מאוד מוצא חן בעיניי, בחלק האחורי אני רואה משהו מאוד גרמני וגם החלק הזה משדר יוקרה, אני פשוט חולה על העיצוב הזה, הקוים האלה בעיני מושלמים (כאשר היה לי את הרכב, הייתי מתבונן בו וכל פעם אומר לעצמי עד כמה היא יפה):

BMW7Series-E32--medium-779_1.jpg

לטעמי יותר יפה מ-E38:

BMW_E38_740iA-96_bak.jpg

עריכה, מצאתי את התמונות של הבימר שהיה שלי, מצרף. :) בעיני ה"תחת" (תסלחו לי על הביטוי) גם מדהימה.

bmwe3205pg9.jpg

BMW_E32_730I.jpg

bmwe3203dh2.jpg

bmwe3204ve5.jpg

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4762 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...