Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך אני מתאם בין האייפון ל CZ500 שכשאני נכנס לרכב הוא יתחבר ל BT אוטומטי?

כל פעם שאני נכנס אני צריך לחבר אותו מחדש.. זה דיי מייאש

יש איזה פתרון או משהו?

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

כשאתה על הסורס "BlueTooth", לחץ על כפתור "D" (ממוקם מימין לכפתור "6" מבין כפתורי ה Presets) לחיצה ממושכת. בתפריט שיופיע תלחץ על >> או

הדבר היחיד שמציק לי עקב כך הוא שהמכשיר אוטומאטית עובר לסורס של ה B.T עם החיבור, אפילו אם אין במכשיר שום דבר שיכול להתנגן באמצעות A2DP.

פורסם

תודה רבה!

אני אבדוק את זה עוד מעט כשאני ארד לאוטו

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

אצלי זה גם עובד בנוקיה 5800 רק חבל שכשאני מוציא את הפנאל ומכניס אותה מחדש הוא לא מחפש בלוטוס, גם אצלכם זה ככה ?

CAR: HONDA CIVIC HATCHBACK SPORT 1.5T STAGE 1

פורסם

אצלי אם אתה מוציא את הפאנל (או במקרה של הרכב שלי, פשוט מכבה את המנוע) בלי לכבות את הקלריון קודם-לכן, לאחר שהוא יידלק מחדש ייקח לו לפחות דקה-שתיים עד שהוא יסתנכרן מחדש מול הסמרטפון. אם מכבים ומדליקים את הקלריון בצורה מסודרת, ההסתנכרנות האוטומאטית הרבה יותר מהירה (שניות בלבד).

סביר להניח שזה גם המצב אצלך.

פורסם
הדבר היחיד שמציק לי עקב כך הוא שהמכשיר אוטומאטית עובר לסורס של ה B.T עם החיבור, אפילו אם אין במכשיר שום דבר שיכול להתנגן באמצעות A2DP.

לא יודע לגבי האיי-פון, אבל בגאלקסי קל מאוד לפתור את זה.

settings->wireless & networks->bluetooth settings

משם לחיצה ארוכה על הCZ500.

יקפוץ חלון אם אפשרויות

לחץ על options ותוריד את הסימון מ media

 

מעכשיו כל פעם שהמכשיר יתחבר, הCZ יראה הודעה שאתה מחובר אבל לא יחליף לבלוטות'

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

מעניין... הזיווג האוטומאטי עבד רק כשה A2DP בגלאקסי היה מאופשר. באייפון אין אפשרות לשלוט על האופציה הזו (כמו על הרבה דברים אחרים במכשיר המוגבל הזה).

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

סליחה על ההקפצה!

כשאתה על הסורס "BlueTooth", לחץ על כפתור "D" (ממוקם מימין לכפתור "6" מבין כפתורי ה Presets) לחיצה ממושכת. בתפריט שיופיע תלחץ על >> או

הדבר היחיד שמציק לי עקב כך הוא שהמכשיר אוטומאטית עובר לסורס של ה B.T עם החיבור, אפילו אם אין במכשיר שום דבר שיכול להתנגן באמצעות A2DP.

 

שלום!

קניתי מכשיר כזה אתמול. כל פעם שאני נכנס לאוטו, אני צריך לגשת לאייפון וללחוץ התחבר.האייפון מזהה את המכשיר ובהגדרות הוא מוגדר כהתחבר תמיד לאביזר זה (משהוא כזה )

בכל אופן איך אני מגדיר את הרדיו דיסק שיתחבר אוטומט. לחצתי על כפתור D לחיצה ארוכה ואז רשום Clock אני זז עם החצים ולא מופיע לי Auto com. אני עושה סיבוב שלם (מופיע לי שוב Clock)

תודה!

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
×
×
  • תוכן חדש...