Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שאתם זוכרים בעבר ביקשתי המלצה לשיפוץ החדר, החדר שופץ ונשאר קיר גדול מול הדלת כניסה שאני פשוט לא מוצא מה לעשות איתו, אז חשבתי על ציור קיר.

 

אז אני מחפש צייר קיר, רצוי שיהיה לו אתר עם עבודות לדוגמא (או שתיתנו אתם תמונות מניסיונכם), שייקח מחירים נוחים, שיעבוד באיזור חיפה, וגם עם יש לכם איזה דוגמא לציור יפה של משהו בסיגנון של מכוניות או אופנועים.

פורסם
למה להיתקע עם ציור קבוע כשאפשר להדפיס טפטים ולהחליף כל כמה שנים/חודשים?

אני מאמין שיש כמה בתי דפוס בארץ שעוסקים בזה.

 

חשבתי על האפשרות אך שללתי אותה, ציור יראה הרבה יותר טוב על קיר מאשר טפט מודפס, נראה טבעי ומושקע יותר.

 

מישהו יודע מה סדר גודל של ציור קיר?

 

 

עדיין אין לי כיוון אבל חשבתי על ציור של אימפרזה gt כחולה עם הפנסי ערפל הגדולים, תמיד חשקתי באחת כזו, ואולי אפילו איזה ציור של בחורה נשענת עלייה, עם יש איזה אשף פוטושופ שיכול לעזור לי בעיצוב אני יודה לו.

פורסם

לא תמיד. אתה יכול להדפיס היום הכל באיכות "מפגרת". כולל ציורים שאי אפשר לצייר על קיר אלא בהמון כסף. מה הסכום שחשבת עליו?

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
כמה עולה טפט עם עבודה? ואיפה בחיפה עושים אחד כזה?

 

יש בתי דפוס בודדים בארץ שיכולים לעשות את מה שאתה צריך באופן אופטימלי.

שילוב של איכות גבוהה, חוסר ריח ומצע איכותי שידבק היטב - זה לא עניין של מה בכך.

 

אני אבדוק בין הלקוחות שלי, אולי יש מישהו בצפון שיכול לסייע לך. בעקרון רוב בתי הדפוס

שעובדים עם פורמטים כאלה נמצאים במרכז הארץ (בעיקר פ"ת וראשל"צ).

 

החדשות הטובות הן שעל העבודה כנראה לא תידרש לשלם. כיום יש טפטים שניתן לטבול

אותם במים ולהדביק על הקיר באופן עצמאי, בלי "בעלי מקצוע" ובלי להסתבך יותר מדי.

פורסם

הבעיה שלי היא שטפט נראה כמו פוסטר שמודבק לקיר, לעומת זאת ציור נותן תחושה של משהו מושקע ויותר מקצועי ואיכותי.

אני לא שלם עם להחליט על טפט, אשמח לקבל תמונות של עבודות שנעשו בצורה הזו.

פורסם

יש בפורום בחור בשם אלפונסו שמצייר על מכוניות עם איירבראש. העבודות שלו מדהימות ולדעתי מתאימות למה שאתה מחפש.

 

תבדוק איתו אם הוא מצייר גם על קירות.

 

בהצלחה!

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...