Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיבוב שקודה.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 536
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חצוף, הפאביה לא חתכה אותך, זה אתה שלא נתת לה זכות קדימה!

 

שכחת את חוקי התנועה?

זכות קדימה נותנים לרכב שבא מימין, נותנים לכל הרכבים אם פונים שמאלה, או נותנים בכל מקום בכל מצב או יש פאביה מלפניי או מצדדי או מאחורי!

פורסם

מכרה שלי בדיוק עברה טסט (ותיאוריה מן הסתם). היא הסבה את תשומת ליבי לתקנת יסוד:

הבחין נהג בשקודה פאביה (מאחוריו, מימין, משמאל, מקדימה או בכל מקום אחר) עליו להאט את מהירות נסיעתו עד כדי עצירה ובלבד שלא יגרום לפאביה לסטות ממסלולה, להאט או כל הפרעה שהיא.

 

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

חוקי המשחק:

 

כשבעל פאביה עושה ALL IN בטקסס הולדם- הוא תמיד מרים את הקופה.

במשחק "זוג או פרד" בעל הפאביה לעולם יהיה זוג ויציג מספר זוגי, המתחרה שלו יהיה פרד ותמיד יציג מספר זוגי..

במשחק "אבן....מספריים...המנצח..."- בעל הפאביה תמיד מנצח ללא תלות במה הוא או המתמודד יציג, זה כלל בסיס במשחק.

במשחק תופסת בעל הפאביה אף פעם לא ירדוף כדי לתפוס אחרים.

במשחק מחבואים בעל הפאביה לעולם לא יתגלה וגם אם זה קורה- על ה"מחפש" להעלים עין.

 

חוקי פאביה-נוריס:

אין דיינו שלא חושש מפאביה והמומנט האדיר שלה.

כשיש סרטון ביוטיוב על דיינו שמתפרק באמצע הרצה- זה לא בגלל העגלה בסרטון, זה בגלל הפאביה שהיתה לפני העגלה בסרטון.

בפאביה המנוע לא מסובב את הגלגלים, הוא מסובב את כדור הארץ.

אתה לא משיג את הפאביה שאתה רואה במראה, היא פשוט מובילה עלייך כבר ב-3 עקפות, אוטוטו 4...

פאביה גודשת לא צריכה שסתום פריקה, היא מפנימה את הגזים.

פאביה לא מאחרת, זה אתה שהקדמת.

כשפאביה מגיעה לחניון מלא, שוטר יפנה את הניידת שלו מחניית הנכים כדי שהפאביה תחנה קרוב לכניסה.

המשיח היה אמור לבוא רכוב על חמור לבן, שינוי בתכניות- פאביה ספורט עם גג לבן תבוא רכובה על משיח.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

זה:

כשפאביה מגיעה לחניון מלא, שוטר יפנה את הניידת שלו מחניית הנכים כדי שהפאביה תחנה קרוב לכניסה.

פשוט ענק!!!

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

פאביה 1.4 מעצבנת פאביה 1.6 בכביש מהיר

(האמת העלתי את זה בהקשר אחר לגמרי לשרשור של הסרטונים בכללי, אבל שוב נזרום אתכם...)

 

http://www.youtube.com/watch?v=DybD2s4EM9U דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

ואגב, תודה על הפרגון מהפוסט הקודם של "פאביה להמכיר", כתבתי את זה בהקשר כללי לפני הרבה זמן ולכבודכם שיניתי להקשר של פאביה. לקח סה"כ 3 שעות העסק...

פורסם
מכרה שלי בדיוק עברה טסט (ותיאוריה מן הסתם). היא הסבה את תשומת ליבי לתקנת יסוד:

הבחין נהג בשקודה פאביה (מאחוריו, מימין, משמאל, מקדימה או בכל מקום אחר) עליו להאט את מהירות נסיעתו עד כדי עצירה ובלבד שלא יגרום לפאביה לסטות ממסלולה, להאט או כל הפרעה שהיא.

 

 

תקנה הזויה.

 

מה קורה אם שני כלי הרכב הם מסוג סקודריה פאביה? :lol:

פורסם

שאלה טובה. יש סעיף המתייחס לבעיה מסוג זה בדיוק: היה ופיסת אספלט כלשהו כובדה ב2 או יותר יצירות מופת המוכרות בפשטות כ-פאביה, על כל התנועה באיזור, באם ישנה כזו, לעצור בצד ולאפשר לפאביות לנוע בחופשיות למחוז חפצם. באשר לפאביות עצמן, כמובן שפאביה אינה צריכה לתת זכות קדימה לפאביה, אך ידוע גם כי בעלי פאביה הם אנשים עילאיים אשר ידעו להמנע מתקלים על הכביש.

 

אגב, לא הרבה מכירים, אך כינוי החיבה של שקודה הוא: Gallo Rampante

royalty-free-vector-of-a-rooster-face-over-an-oval-logo-by-patrimonio-3398.jpg

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

אימצתי.

 

לא. עדיין לא אימצתי פאביה. אני לא ברמה הרוחנית המתאימה, וכנראה שלא אגיע לשם לעולם.

רק את החתימה שיניתי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

פאביה לעולם לא מתקלקלת-אתה הוא זה שלא מצליח להניע אותה

 

עידן אתה מעולה!! :lol: :lol:

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

מסתמן: מחירוני הפאביה ייזנקו, הן בשוק המשומשות והן בדגמי 2013

עקב הקונספירציה של קארספורום .

 

אם הייתי בעל פאביה שמעמיד את הרכב למכירה הייתי מנצל את זה :lol:


×
×
  • תוכן חדש...