Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקציב בסביבות 1500 שקלים (כולל התקנה). כמובן אשמח לפחות.

אמורים להחליף מערכת מקורית של סיטרואן.

אני רוצה לשדרג את המערכת בשלבים, להתחיל מהרדיו דיסק (חובה כי הוא מקולקל) ושני הרמקולים הקדמיים, ואולי בהמשך להוסיף גם מגבר וסאב. כרגע אין לי תקציב, אז אני מחפש משהו שאוכל לשמוע בו טוב (ר"ד איכותי ורמקולים נצילים שיתנו תמורה טובה גם בלי מגבר).

אני מחפש בעיקר איכות, אוהב לשמוע דיסקים אבל אשמח גם אם יש חיבור USB.

 

תודה!

עמרי

פורסם

אם אתה מתקין לבד אז כך את הר"ד הזה =

http://www.ninja-polo.com/index.php/pioneer-deh3250ub.html

..

רמקולים חזקים וטובים .

http://www.ninja-polo.com/index.php/pioneer-tsa6993s.html

 

נשאר לך עודף של 400 שקל.. אתה יכול לקנות גם אחוריים ...

או הנה עוד סט שמגיע ל1500 שקל.

 

רדיו דיסק =

http://www.ninja-polo.com/index.php/pioneer-deh-5250sd.html

 

ורמקולים הקודמים הם מעולים ... יוצא לך 1200 בערך...

בשביל מערכת זה הרבה כסף ... כי אתה יכול להוסיף סאב ויצא לך מערכת עם סאב ו 2 רמקולים קדמיים ב1600 שקל בערך

פורסם

תודה על התגובות.

חשבתי בכיוון של הטמפו אחרי קריאה של כל ההמלצות פה בפורום, והם בראש הרשימה.

השאלה היא האם (איזה) רדיו דיסק בלי מגבר יצליח להזיז אותם כמו שצריך?

 

אגב, 6X9 לא מתאימים, כי יש לי הכנה בדלתות ל6.5.

פורסם

קרלס אם תקרא את רב התגובות הטמפו מומלצים עם מגבר,מכיוון שאין לך מגבר עדיף לך לקחת רמקול יותר נציל וכך גם תהנה יותר.

אלה אם כן אתה תהיה מעוניין במגבר בזמן הקרוב\רחוק אז הטמפו זו אופציה מעולה להתחלה.

Scan Speak

פורסם

אוקיי, עדכון.

אחרי הרבה קריאה בפורום ובאינטרנט בכלל אני קצת יותר מאופס על מה אני רוצה.

אני יודע שאני לא רוצה סאב (לא אוהב את הצליל). המטרה שלי זה לבנות מערכת שמורכבת מHU, קומפוננטים טובים ומגבר לשניהם.

אני שומע בעיקר רוק ובלוז, וגם טיפה אלקטרוני. מעדיף צליל רך ועמוק וכמה שפחות צורמני, אבל אני לא אודיופיל, בסך הכל מחפש לשמוע נחמד.

ברור שאלך לשמוע ולבדוק, אבל רציתי לקבל קצת הכוונות:

האם הר"ד שהומלצו בשרשור לעיל יתאימו? (מבחינת יציאות למגבר וכו')

שנית והכי חשוב - על איזה רמקולים הייתם ממליצים במקרה הזה אם מוסיפים מגבר, שיתנו סאונד מספיק חם ועמוק ויצליחו להתמודד עם היעדר סאב?

ושלישית - על איזה מגבר כדאי ללכת?

את הר"ד אני רוצה לקנות חדש, ואת היתר לא אכפת לי יד 2, התקציב נשאר עדיין 1500 ש"ח, אני אאלץ לגרד עוד קצת בשביל התקנה.

תודה!

פורסם

מקפיץ.

אני מבקש המלצה לרדיו דיסק ורמקולים בתקציב של 1500 ש"ח כולל התקנה (הכי מתוח שאפשר).

הם אמורים להתאים לשדרוג עתידי של מגבר בלבד - בלי סאב.

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...