Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

לא מזמן רכשתי לי את הרכב הראשון שלי זה הזמן לאבזר אותי נכון לעכשיו יש לי מערכת של kenwood פשוטה רמקולים של serwin vega 60 rms...

עכשיו אני רוצה לשים 2 מגברים וסאב שישמעו איכותי ולא סתם בפול ווליום..

אני מעוניין בהסבר איך בוחרים וכמה המלצות לכל מוצר, כמובן בסכומים ראלים..

 

תודה והמשך יום טוב.

פורסם

אם אתה רוצה לחבר 2 קומפוננטים וסאב אתה לא צריך 2 מגברים

תגיד מה התקציב שלך ויהיה אפשר לכוון...

HU: pioneer DEH8350SD. COM: FOCAL165VB. 6X9: MOREL TEMPO. AMP: HERTZ HE4. SUB: HERTZ ES300

פורסם

יש לי קומפוננטים מקדימה אליפסות מאחורה שאני רוצה לחבר למגבר אני צריך בנוסף סאב ומונובלוק

התקציב משתנה.. אני מוכן להשקיע בשביל איכות

פורסם

גיורא,

נראה לי הוא חטף התקף לב רשמת לו 5K רק על סאב. :lol:

לא כולם משוגעים כמונו. נראה לי שהבחור היה בכיון של 4K לכל המערכת.

אם אני טועה אז סליחה ויאללה עוד מערכת היי אנד יוצאת כנראה לדרך. :-D

פורסם

לפותח השרשור, בטח לפי התגובות הקקודמות הבנתה שבזה שלא ציינתה סכום לתקציב הבנתה שהשאלה לא באמת אקטואלית.

בכדי לשים מערכת ברכב או בכלל לשמוע "קצת" מעל לאיכות והעוצמה של מערכת מובנית ברכב אתה יכול להתחיל בהוצאה של 1000 שקל ומשם איך אומרים, השמיים הם הגבול.

שאתה אומר שאתה גמיש במחיר זה לא נותן תשובה מספקת בכדי לעזור לך. כמו שאמרתי אתה יכול לבנות מערכת ב4000 אלף ש"ח שתספיק לך וצד שני אתה יכול להוסיף למספר הזה עוד 0 וזה גם לא ידגדג לך את האוזן.

לפחות תן טווח מחיר שאתה מוכן להשיקע, וככה יוכלו לעזור לך.

הצעה שלי: אם אתה מתכנן להתחיל להש'יע, אפילו קצת, ורוצה תוצאה טובה, תתחיל לקורא את השירשורים בפורום ואת אשכול הFAQ

פורסם

הסכום שלי הוא 4K

אני חדש בעסק לא מכיר חברות ולא יודע מחירים שלהם לכן פניתי לעזרתכם

אני לא מחפש להרעיד את כל הרחוב אבל כן לשמוע איכותי..

פורסם

שלומי הבחור פשוט לא ענה על שאלה פשוט

 

אתה מעונין לחבר רק את הקומפוננט הקיימים וסאב או אתה מחליף גם את הקומפוננט??

פורסם

שלום לך

 

לפח דעתי במקום שיתחלו להמליץ לך ואז גם ישאלו על אופי המוזיקה שלך ואיזה אופי של רמקולים כדאי וכו וכו..

 

יום שבת הזה יש מפגש מרכז ולמרות שאני לא מכיר את כולם הם נראים אנשים נחמדים מאוד וישמחו מאוד לעזור לך

ולהשמיעה לך את המערכת שלהם וככה יהיה לך כיוון ויהיה הרבה יותר קל.

אולי אפילו תחליט שזה יותר מידי בשבילך ואולי הפוך אבל מה שבטוח זה יקל עלייך מאוד.

ד"א בסכום הזה עדיף לך ללכת על יד שניה בפורום תוכל להגיע לרמה יפה.

 

 

מקווה שעזרתי.

8)
×
×
  • תוכן חדש...