Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

ברשותי מיצובישי קולט שנת 98 מנוע 1600 סמ"ק.

כנראה שהבולמים אצלי הגיעו לסופם, מאחורה ומקדימה, וכעת אני בודק לגבי בולמים חדשים.

שמעתי שחברת מונרו טובים, אך באתר שלהם רשום שהם ספק מאושר ליצרני רכב מסויימים, ומיצובישי לא כלולה בהם. האתר הוא:

 

http://www.record-automotive.co.il/apage/27619.php

 

כמו כן הודה לכם על המלצות לבולמים שונים אשר מתאימים לרכב.

הבנתי גם שטווחב המחירים בין האחוריים והקדמיים שונה. הודה לכם על המלצות לכל הארבעה בולמים.

 

 

בברכה,

סם

פורסם

מונרו מייצרים להרבה מכוניות כתחליפיים ותופתע לשמוע שאפילו כמוקוריים עם הטבעה אחרת.

בכל המקרה הבדלי המחירים בין הקדמיים לאחוריים הינם ביחס של1:1.5

בולמים קדמיים נעים בין 350-400 ללא עבודה ותושבות, ואחוריים 250-280 כנ"ל.

גם KYB קאייבה יתאימו לך. בכל מקרה בולמי גז ולא שמן (אם יש עדיין), והמהדרין הולכים על משולב גז שמן

בהצלחה.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

לא כל כך ברור לי. במידה ואני מחליף בולמים צריך להחליף גם תושבות? כי את תושבות המנוע החלפתי כבר בעבר.

ולגבי הבולמים, מעיון בפורום הבנתי שלא כדאי לי ללכת על גז, אלא רק על שמן, וזאת כיוון שאת בולמי הגז צריך להחליף בתדירות גבוהה, ואינני מעוניין להיכנס להוצאות מיותרות. אומנם נכון, הגז נוחים יותר וטובים יותר, אבל השאלה אם שווה לשלם כל כך הרבה על תקופה כה קצרה שיחזיקו מעמד ( לדעתי לא שווה).

 

כמה כסף עבודה צריכים לקחת בערך על עבודה מאחורה ועל עבודה מקדימה.

×
×
  • תוכן חדש...