Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אני עושה לכם את זה הכי מסודר שאפשר מקווה שתמליצו לי על רכיבים שמתאימים לי

 

 

הרכב: פיאט גרנדה

סגנונות שאני שומע: בעיקר האוס אלקטרו וקצת מזרחית/ישראלי...

אני אוהב באס עמוק (הסאב זה עניין רציני פה)

קומפוננטים חשוב לי מאוד שהטוויטרים לא יהיו צורמים לאוזניים אני רגיש בקטע הזה חח

יש לי כרגע 6X9 אחוריים שלpioneer TS-2150

ואני מעדיף להשקיע ברכיבים אחרים לבינתיים

רדיו דיסק: חשוב מאוד חשוב לי שיהיה יצאת USB ושהמכשיר יקרא את הקבצים מהUSB

AUX גם נכלל... BT פחות חשוב..

איטום אני לא הולך לעשות כרגע כי לדעתי לא צריך (כי האוטו לא לזמן ארוך נשאר אצלי)

וזהו בעיקרון ואם אפשר לתת לינקים עם קישורים למוצרים (זאפ יהיה מצויין) או חנות מאזור המרכז..

תקציב: 6 אלף כולל התקנה...

 

תודה ליועצים חג שמח!

פורסם

שמעת רכיבים מסויימים שאהבת יותר או אהבת פחות?

אני חושב שב- 6K ניתן לבנות מערכת טובה מאוד בתנאי שיודעים

על מה יותר חשוב להשקיע ועל מה אפשר להתפשר וכמובן להרכיב

מערכת שהרכיבים שלה יהיו ברמה מתאימה אחד לשני לדוגמה

אתה לא תיקח מורל סופרימו ותגביר אותו על jbl 1004 סתם נתתי דוגמה

פורסם

לא ממש שמעתי רכיבים מסוימים חוץ ממערכת של אחי באוטו לא נראלי ששמעתי הרבה דברים...

 

יש לו באוטו זוג קומפוננטים קדמיים של infinty אין לי מושג מה הדגם שלהם המחיר היה אני זוכר 1200-900 משהו כזה

ואני אוהב את הצליל שלהם

יש לו מאחורה עוד זוג קומפוננטים של JBL עלו 800 ואני לא יכול לשמוע אותם כאלה חרא

הHU הוא מובנה של סובארו B4

מגברים יש אחד של JBL ואחד של סוני ממש פשוט שמחובר אליו רק קומפוננט אחד

וסאב של קיקר עלה 1700 שקל ותאמת יש לו צליל טוב והוא אפילו לא מנוצל ממש

כי אין איטום באוטו ואם הוא קצת גבוה אז הפג'ז רועד (B4 אוטו חרא למערכות)

 

זהו באמת ששמות לא נותנים לי הרבה אני מאמין שאת תמליצו על מוצרים איכותיים שיתאימו לסוג המוזיקה שאני שומע

ולדרישה של באס מורגש וצלול וטרבל לא צורם באוזן

×
×
  • תוכן חדש...