Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא ג'ולייטה QV נגד גולף GTI בנורבורגרינג


reuven
שימו לב! השרשור הזה בן 4780 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הדפרנציאל הזה עובד טוב ומרגישים את זה בפניות מהירות.

ברגע שיש פניה איטית וטכנית עם אספלט קצת חלק הדפרנציאל הזה לא שווה הרבה, אם בכלל...

ותאמין לי שבדקתי אותה בכבישים שאני מכיר היטב ויודע כיצד GTI מתנהגת בהם.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מסכים לגבי המושבים, יש שם בעיה. לא ברור לי למה אלפא בחרו להתקין מושבים שכאלו ברכב שכזה. מספיק לשבת בבררה או בTI כדי להבין מה צריך להיות שם.

לגבי הדיפרנציאל והאחיזה, יש אחיזה רבה והדיפרנציאל תורם הרבה, גם בפניות טכניות, איטיות והדוקות. מה שכן צריך להתרגל לאופי פעולתו על מנת לדעת מתי ללחוץ על הגז כדי להכניסו לפעולה וכמובן באיזה מינון. סביר להניח שלא התרגלת אליה (גם כמה שעות הם פרק זמן קצר).

 

נ.ב. לפחות לפי ההולנדים, לג'ולייטה QV יש יותר אחיזה ופחות תת היגוי וזוויות גלגול בהשוואה לGTI הנוכחית.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז ככה,

לקחתי היום את הג'ולייטה תלתן-ירוק לכמה שעות.

גם כי חבר מציע לי על שלי 15K מעל המחירון המשוקלל וגם כי הג'ולייטה תמיד סיקרנה אותי.

בקשר לזמנים ברינג, עזבו אתכם, יש שם מלא דברים לא הגיוניים אז אין מה להתייחס לזה בכלל.

הגיע איתי חבר נוסף מהפורום שבבעלותו GTI MK6 כדי להתרשם גם.

הרכב מגיע עם גג זכוכית (שני פתחים נפרדים), בקרת שיוט, גיר ידני 6 הילוכים (אין אוט'), מושבים משולבים עם עור + בד,

ג'אנטים בצבע אפור כהה, חיישני גשם + אורות, הגה עור, פנסים קדמיים מושחרים עם שיבוץ LEDים וכו' וכו'...

מנוע 1.8T עם 235 כ"ס שעוברים לגלגלים הקדמיים וכמעט 35 קג"מ.

אני אז אסכם בקצרה כי חם ואני נורא עייף:

במצב N בבורר של ה-DNA האוטו מרגיש אנמי ועצל מידי, לא הגיב מספיק טוב, לכן נהגתי על D רוב הזמן (דיינמיק).

אמרו לי בסוכנות שב-D יש יותר גדישה, OK. אבל במצב הזה צריכת הדלק הייתה 1 ל-6.5 לעומת 1 ל-8 במצב N (נורמל), תנאים דומים.

האוטו לא אוחז מספיק טוב עם נטיה רצינית לתת היגוי, יותר גרוע מה-GTI. ובאמת שניסיתי להיכנס לפניה בדרכים שונות.

מה שהפריע לי זה שהמושבים לא מספיק תומכים (אפשר להגיד שלא תומכים בכלל).

מבחינת כוח אין לה בעיה, במיוחד לא במהירויות הגבוהות שם היא מאיצה בנחישות, יעיד על כך נהג STI שלא הבין מה נפל עליו.

לחבר שלי הפריעה העובדה שלא נוח להעביר הילוכים כשמשען היד למטה אז הוא העלה אותו, ואז בשיוט אין איפה לשים את

יד ימין וזה מציק, לי לא הפריע להעביר כשהוא היה למטה (אני 1.95 גובה).

ההגה היה חסר תחושה (כמו ברוב המוחלט של הרכבים החדשים, מה לעשות...), ב-GTI MK6 ההגה מרגיש הרבה יותר טוב.

הברקסים עושים רושם טוב (לא בדקתי דעיכה, חבל על האוטו...).

מי שנהיגה קיצונית יותר מעניינת אותו ה-GTI יותר טובה משמעותית לדעתי, ומי שיותר נינוח יוכל להנות מהאלפא ולא ירגיש בהבדל.

אני לא יכול להגיד שהרכב נראה ממש טוב לדעתי, אבל הרכב ייחודי על הכביש ואנשים מסובבים את הראש. הצבע בכלל מדהים!

זאת הייתה סקירה ממש כללית ועל קצה המזלג :-).

 

לכל חברי הפורום הנכבדים, שיהיה לכם חג שמח וכשר.

 

נהגתי על שני הרכבים מספיק שעות ואני מאוד לא מסכים עם מה שאמרת לגבי האחיזה, האחיזה של הגולייטה גבוהה משמעותית על הGTI, וגב ההגה יותר טוב אבל בקצת, לגבי המושבים באמת לא ברורים המושבים של הגולייטה הם חסרי תמיכה נורמלית לרכב כזה, אבל הדברים שבאמת הGTI יותר טובה זה צליל מנוע מחרמן ביותר, מושבים והתנהגות פשוט כיפיית.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז יצאנו לסיבוב מבחן בגו'ליטה...

אציין כמה דברים מראש: באתי לנסיעת מבחן בציפייה לרכב ממוקד יותר מהGTI דור 6 ובמן סוג של אהדה לאלפא בתור האנדר-דוג, אני תמיד שמח שמוצבת תחרות למול הגולף כדי לייצר התקדמות, מבחר ומחיר אטרקטיבי יותר.

בנוסף, אינני נהג מקצועי או כתב רכב, אך בעלים של גולף GTI דור 6 וכל האמור כאן נכתב מתוך השוואה ראש בראש מול הGTI מנקודת מבטי. (מראש אומר שאינני משתייך לשום מחנה VW או אלפא ולא נוהג להשתתף בוויכוחי הסרק להגנת הGTI כל יומיים, ניגשתי לאלפא בצורה הכי אובייקטיבית שאפשר.)

 

נתחיל מזה שהאלפא נראת טוב ואין ראש שלא הסתובב למראה הגו'ליטה האדומה, גם באזור הרצליה פיתוח.

יש לרכב לוק כמו שיכול להיות רק לאלפא, הרכב מגיע עם ג'אנטים 18" מיוחדים מאוד, סאנרוף כפול וכו', הרחוב מיד קולט שנוסע פה רכב מיוחד גם אם אינך יודע מה זה אלפא רומיאו. (רק חבל שהסמל של התלתן ירוק נראה כאילו נקנה בשילב)

העיצוב ממשיך פנימה עם לחצנים מיוחדים סטייל קוקפיט ושאר קומפוזיציות נחמדות שיוצרות תחושה ייחודית בתא.

שלא אשכח להזכיר, הרכב מגיע בתצורה של 5 דלתות ידנית.

ציינתי כל זאת כי תכונות אלה יחסרו כנראה למי שמחפש זאת בGTI, בשורה התחתונה הGTI נראית כמו גולף רגילה. (בשביל 5 דלתות ידנית כנראה ותצטרכו "להקיא דם" מול צ'מפיון ואולי יסכימו להזמינה ואז תחכו גם מעל חצי שנה ויחס לא נעים)

 

עכשיו לצד הגרמני/פונקציונאלי שחסר לי באלפא:

א. כיסאות לא אוחזים.

ב. חגורות שמסתירות את הגלגל של כיוון המשענת.

ג. אי יכולת להתאים מסך TOUCH במקום נורמלי בגלל עיצוב מיוחד, אז רק על הדש-בורד בצורה מוזרה ובתוספת מחיר. (7K ככל הזכור לי)

ד. ידיות נוסע חסרות על הדלת ולמעלה ככה שבתור נוסע אתה מרגיש חסר אונים ורק נשאר לך לדחוף חזק עם הרגליים לתוך הכיסא.

 

תחושות ברכב:

ההגה רך וחסר פידבק, בנוסף ישנה תחושה כאילו אין קשר בין ההיגוי לגוף הרכב עד לרמה של השהייה בין ביצוע הפעולה בהגה לתגובה מהרכב מה שגרם לי להרגיש פחות מחובר.

התחושה היא כאילו אתה לא נוהג בגוף אחד דינמי שחי איתך בתוך הפניות אלא תחושה של משקולת גדולה אשר אתה סוחב והיא מפריעה לדינמיות.

בגולף ישנה תחושה שהרכב הוא כמו שריר המתכווץ בעת הצורך וכל הרכב מתחדד ככה שגם בתוך הפנייה אתה מרגיש שיצאת לחוויה דינמית, האלפא לעומת זאת נשארת "יפה ושתוקה" אין את התחושה הדינמית של עבודה עם הרכב בתוך הפנייה וכל הפרעה למנוחתה תגרור טונות של תת-היגוי כעונש.

 

מנוע:

אין ספק שהרכב מהיר, בנמוכות הוא מרגיש חלש יותר ופחות אגרסיבי מה2.0TSI, ה34 קג"מ המצוינים במפרט מרגישים כמו שקר לעומת ה28 קג"מ מהמפרט של הגולף המורגשים היטב.

התחושה מבחינת אגרסיביות הזכירה לי את ההבדל בין ה1.4 160כ"ס וה2.0TSI.

בGTI ישנה תחושה של זמינות טובה יותר ונחישות לזנק הלאה בקפיצה קלילה ע"פ פקודה.

בסל"ד הגבוה ידה של האלפא הייתה על העליונה והמשיכה למשוך חזק גם שם, מנוע חלק ונעים (כמעט ולא מורגש טורבו לג).

 

לגביי התנהגות ואחיזה:

האלפא מגלגלת לצדדים פחות לעומת הGTI ומרגישה קשיחה פחות או יותר כמו הGTI.

הדיפרנציאל עבד יפה אולי במקרה אחד, בשאר או שהכיול שלו לא היה מספיק אגרסיבי או שהכיול של שאר הרכב הפריע לו לעבוד - אין לי מושג.

בדיקה במהירויות שונות ותנאים שונים הראתה שהרכב ממהר לצאת לתת היגוי ואפילו לא משתדל להדק על הפנייה כאילו בשלב מסוים הוא מוותר עליה לגמרי, בשלב שבו האלפא יצאה לתת היגוי הGTI עוד נלחמה על הפנייה גם במחיר של הוצאת התחת על מנת לציית ולהכניס אף, האלפא התעקשה להשאר בשלה - מעצבן שכדי לייצר קצב קרוב למה שהGTI מסוגלת צריך ללטף את האלפא לאורך המסלול וחס וחלילה לא להרגיזה אחרת תענש בצורה של תת-היגוי. (אני בחור מפנק אבל ראבאק מדי פעם מבקש גם קצת יחס)

שוב אני מדגיש, מלא תת-היגוי שדרש מהירויות נמוכות יותר באלפא וחזרה מאוחרת יותר לגז ביציאה, פשוט הזוי מבחינתי (כאילו הדיפרנציאל האלקטרוני מתנתק מוקדם יותר לעומת נקודת הניתוק שלו בגולף או שהכיול של שאר האוטו מונע ממנו להשתלב יפה)

חזרה מתת-היגוי חזרה למצב נורמלי לקחה הרבה זמן בכל המהירויות - יכולתי לרוץ לשים משהו במיקרוגל ולחזור, אין לי מושג אם זה רק צמיגים או עוד אלמנטים אבל בGTI המעבר חזרה במקרה וקרה כל כך מהיר שכאילו ואינו קיים, האלפא הגדירה בשבילי מחדש את המושג תת-היגוי (קל להכנס וקשה לצאת/רגעים ארוכים עד לחזרה לנהיגה)

חשבנו שאולי משהו לא בסדר בצמיגים, אבל הם נראו במצב טוב מאוד, במיוחד הרבה יותר טוב מהסטוקים אצלי.

האלפא דרשה הרבה יותר מעורבות על מנת לייצר סיבוב נקי וגם אז במהירויות נמוכות יותר (את הGTI אפשר פשוטו כמשמעו לזרוק לתוך הסיבוב "בכיף שלך" ולהנות מה שבאלפא סתם יעשה לך תחושה רעה של נסיעה בתת היגוי בנתיב הנגדי והאטה בעקבות זאת)

הברייקסים טובים אך הABS נכנס מוקדם מדי ומשפיל אותך בפומבי ע"י הפעלה של אורות חירום לכמה רגעים, בונה דרמה כמיטב המסורת האיטלקית.

 

שוק אפטרמרקט:

האם קיים? יש Stage1/2/3/K04? שיפורי אחיזה והתנהגות? קהילה? באמת שאין לי מושג. (מישהו יודע?)

 

הפתעות:

מחירון 240K(גמיש במידה מסויימת אך לא מספקת לדעתי) ללא קסנונים ואחריות שהיא רק לשנתיים (כמו צ'מפיון).

בסדר גודל הזה ניתן לרכוש GTI פרמיום עם DSG, קסנונים עוקבי פנייה, כיסאות עור, ג'אנטים 18", touch screen וכו'...

 

לסיכום,

דעתי היא שמי שמתחבר לחיצוניות של האלפא, רוצה רכב 5 דלתות ידני, לא נוהג את הרכב קרוב למגבלות ודורש שירות נעים ומקצועי שייבחר באלפא.

Shmelov אמר לי משפט יפה שהתחברתי אליו, אינני זוכר את הציטוט המדויק אבל זה היה משהו כזה:

"בגולף מרגישים רכב שהתבגר לאורך זמן ובאלפא ישנה הרגשה של משהו צעיר ועוד לא בדיוק מגובש".

והתחושה לצערי היא בדיוק כזאת, אלפא אולי יישמה ברכב את המורשת שלה מבחינת עיצובית אך שומדבר מבחינת רכב-נהג.

ההבדל של 4 שניות במסלול לא סביר ולא הגיוני לדעתי.

לכל הספקנים ומאמיני אלפא בצורה עיוורת, אני מוכן להתייצב בצורה חברית להשוואה מוקלטת וידאו כדי לשתף בצורה מעניינת יותר. (רק צריך לארגן גו'ליטה QV וצלם)

יצאתי מהרכב בסוג של ביאוס או תחושה של פיספוס דומה למה שהיה לי בנסיעת מבחן על המיטו בזמנו, מן תחושה שאלפא השאירו כמה קצוות פתוחים ופינות אפילות שמגלים במבחן רציני יותר מנסיעה של רבע שעה באיילון.

ניתן לטעון שאינני יודע לנהוג ובעקבות זאת הוצאתי את הרכב להרבה תת-היגוי והתנהגות מסורבלת באופן כללי, נו מילא - זה לא מעניין כי ההשוואה הייתה יחסית ובGTI ניתן היה בסופו של יום לפתח קצב מהיר יותר ללא תת-היגוי ואורות חירום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האלפא הזכירה לי Audi A3 2.0T, מהירה, מאובזרת אבל פחות חדה וממוקדת מה-GTI.

טוב נו, נחכה לגרסת ה-GTA :twisted:

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שחלק מההרגשה שהיא פחות ממוקדת נובע מכך שצריך להכיר אותה יותר. היא גם דורשת דיוק מצד הנהג על מנת לסחוט ממנה את מה שרוצים. עבור חלק מהאנשים זהו דווקא יתרון.

בלי קשר לזה יש לה כמה פאקים מעצבנים (בדגש על המושבים, העברת ההילוכים וצליל שבקלות יכל להיות טוב יותר).

 

לגבי הGTA, אם לתלתן הירוק יש 235 כ"ס, אז בGTA התיאורטית אמור להיות מעל 300 (וזה גם אמור להיות V6, לפחות בעולם אוטופי). כל זה דרך הציר הקדמי? זה לא מתכון לאסון? (כן שמעתי על הפוקוס RS). הבנתי שהפלטפורמה של הג'ולייטה יכולה לקבל את כל סוגי ההנעה (קדמית, אחורית וכפולה) אך מהם הסיכויים שנראה הנעה אחורית? כנראה 0. מה שמשאיר הנעה כפולה...נחיה ונראה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הGTI אפשר פשוטו כמשמעו לזרוק לתוך הסיבוב "בכיף שלך" ולהנות

 

עוד לא כתבתי פוסט על ה- GTI החדשה שלי, משום שאני ממתין קצת להעמיק את ההתרשמות, אבל אין ספק שזו תמצית קרובה להתרשמות שלי. שמרת על הקווים, לא שמרת על הקווים, הרכב עושה מה שאומרים לו ופונה בתחושת בטחון מלאה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ranll לך וחברך יוני זורם בדם GTI וזה בסדר גמור, צער לי להגיד לך שכול הסקירה הזאת שהיא מצויינת דרך אגב שבאמת שמת לב להרבה פרטים רק מוכיחה לאדם כמוני שנהג על הרכב (ג'ולייטה) ועל הGTI, שהג'ולייטה למגיע לתת היגוי כזה ואפילו לא רבע ממה שרשמת, שהרכב מהדק פניות מצויין ויוצא ממנה ללא הרבה בעיה בלי יותר מדי דרמה, וצער לי להגיד לך המנוע של הג'ולייטה גמיש להפליא + מומנט הרבה יותר בשרני וגמיש מאשר בGTI.

 

לסיכום אין ספק בכלל שבמידה והייתי רוצה וצריך רכב אוטומט הייתי קונה GTI בלי יותר מדי בדיקה של המתחרות מכוון שבהחלט מכונית מעולה, אבל הג'ולייטה מבחינתי ומבחינת עוד הרבה אנשים שנהגו על הרכב הרבה יותר מהנה לנהיגה

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האלפא הזכירה לי Audi A3 2.0T, מהירה, מאובזרת אבל פחות חדה וממוקדת מה-GTI.

טוב נו, נחכה לגרסת ה-GTA :twisted:

 

1+, בדיוק!

 

אני חושב שחלק מההרגשה שהיא פחות ממוקדת נובע מכך שצריך להכיר אותה יותר. היא גם דורשת דיוק מצד הנהג על מנת לסחוט ממנה את מה שרוצים. עבור חלק מהאנשים זהו דווקא יתרון.

 

חלק מהעניין של להכיר את האלפא יותר טוב נובע מזה שהוא "לא מזמין" להיות חלק ממנו, בGTI הרגשתי מיד "בבית" - משהו בתקשורת של הרכב לא עובד.

לגביי דיוק, עוד סעיף מעצבן, זה נכון - ניתן לסחוט ממנה פחות או יותר ביצוע בעזרת דיוק.

אז מה יש לנו? בשביל לנהוג מהר בגו'ליטה נדרש ריכוז-על בגלל חוסר בתקשורת ונדרש המון דיוק כדי לקבל איזשהיא צייתנות ועדיין בGTI ניתן להיות מהיר יותר בצורה טבעית עם רמת ריכוז נמוכה יותר, אם אשקיע את רמת הריכוז והדיוק הנדרשת בגו'ליטה אז בזה ייגמר הסיפור שלה, הGTI הרבה הרבה יותר מהירה ממנה.

בשורה התחתונה, רק על סעיף מהירות היציאה מפנייה הGTI תברח לאלפא הזאת, אני לא מדבר על הידוק פנייה שבכלל לא קיים באלפא, היא פשוט ממשיכה ישר.

לרוב הנהגים שלוקחים נסיעות מבחן קצרות כנראה נוצרת אשליה שהGTI פחות מבצעת אולי בגלל רתיעה מהזויות גלגול שלה לעומת הזויות שבאלפא שהן קצת יותר מנוטרלות אבל המציאות היא שהGTI הרבה יותר מבצעת.

 

בוגדני,

לא הייתי אומר שזורם לי בדם GTI, גם לה יש את הנקודות חולשה שלה ועוד אעשה לה סקירה ארוכה יותר מזאתי עם ציון כל הנקודות חולשה מהראשונה ועד לאחרונה שמצאתי ובGTI אני מתכוון להיות הכי קטנוני בעולם כי זה הרכב שלי.

האמן לי שלא נעים לי בעצמי מחובבי האלפות למינהם בהקשר לביקורת האישית הזאת שנתתי, לא חיפשתי "להכנס" בגו'ליטה אלא להיפך - ציפיתי לרכב ממוקד יותר שיבאס אותי על הGTI ואז האמן לי שהייתי עולה פה בצורה אחרת לגמרי ונכנס בכל מכורי הVAGיות על סעיף התקשורת וההתנהגות.

אני מצטער, הדרמה היחידה שחשתי בגולי'טה היא מתי היא תצא לתת-היגוי או תפעיל לי את האורות מצוקה ביחד עם הABS, ראש בראש הGTI תברח לה קדימה בכל פנייה, הדבר היחיד שהיא יכולה לעשות זה לנסות לצמצם פערים בישורת לאחר הפניה בעזרת יתרון הסוסים ואולי הנשימה בסל"ד הגבוה וגם כאן אני בספק.

אחלה מנוע יש לה, לא מרגיש בשרני ו/או גמיש יותר, אבל "נותן יותר" בסל"ד הגבוה לעומת הGTI, בסל"ד הנמוך הGTI מרגישה יותר כך שיש תחושה נחמדה של משיכה עד למעלה באלפא איפה שהGTI כבר "רומזת" להחליף להילוך הבא.

נקודה היא מקבלת על לחיצה בסל"ד נמוך שלאלפא צליל טוב מקדימה (מן זעקה מלמטה, נראה לי שבזכות הdownpipe), בסל"ד גבוה סתם עושה רעש לא מעניין.

לשם השוואה, הGTI בלחיצה לא עושה כסטוק איזשהם צלילים מיוחדים לנהג (דיי שקט כל העסק גם עם חלון פתוח) חוץ מהfart בהעברות הילוך עם הDSG ומן "בום חוזר" מהאגזוז (אין לי מושג כיצד לתאר זאת) כאשר עוזבים את הגז במהירות. (אני לא מזכיר את השריקה של הטורבו שזה כבר לא מעניין)

בחזרה לאחיזה והתנהגות, אני רוצה להתייחס לדבר האחרון שכנראה אומר עליה כי כבר באמת שחפרתי יותר מדי.

במציאות שלנו לצערי רוב הזמן אנחנו לא נוסעים במסלול אלא בכביש הציבורי,

שם את הגוליטה לא הייתי מנסה לדחוף אפילו קצת כי הרכב דורש תכנון קפדני ולא מאפשר יותר מדי שינויים או גמישות תוך כדי פנייה שייגררו שוב...(כן ניחשתם).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ranll לך וחברך יוני זורם בדם GTI וזה בסדר גמור, צער לי להגיד לך שכול הסקירה הזאת שהיא מצויינת דרך אגב שבאמת שמת לב להרבה פרטים רק מוכיחה לאדם כמוני שנהג על הרכב (ג'ולייטה) ועל הGTI, שהג'ולייטה למגיע לתת היגוי כזה ואפילו לא רבע ממה שרשמת, שהרכב מהדק פניות מצויין ויוצא ממנה ללא הרבה בעיה בלי יותר מדי דרמה, וצער לי להגיד לך המנוע של הג'ולייטה גמיש להפליא + מומנט הרבה יותר בשרני וגמיש מאשר בGTI.

 

לסיכום אין ספק בכלל שבמידה והייתי רוצה וצריך רכב אוטומט הייתי קונה GTI בלי יותר מדי בדיקה של המתחרות מכוון שבהחלט מכונית מעולה, אבל הג'ולייטה מבחינתי ומבחינת עוד הרבה אנשים שנהגו על הרכב הרבה יותר מהנה לנהיגה

 

דיבורים זה נחמד ,הכל טוב ויפה ,אבל בפועל היית ניגש לסוכנות ושם חבילה כזו על אלפא ג'ולייטה בלי שירעדו לך הביצים ?

אני לא חושב שמישהו בשרשור הזה היה עושה זאת.

 

כפי שרן אמר : זה לא חשוב מה זורם בדם, שיפור של המתחרות הוא אינטרס של כולם, כדי להשביח את הרכבים בקטגוריה.

בהעדר מתחרות ראויות גם VW עלולים לנוח על זרי הדפנה במקום להמשיך ולשפר את הדורות הבאים של ה GTI.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל, תעשה לכולם פה טובה, אם היו שמים לך 911 טורבו חדשה מתחת לבית, היית עדיין כותב לנו פה למה הGTI טובה יותר.

כנ''ל גם חבורת המתלווים אליך, לצערי זה כולל את בר. (שגם אחרי שהלך לו הDSG, ממשיך לבלבל לכולם במוח עד כמה הוא אמין)

 

 

דבר אחד אחרון,

המושבים בג'ולייטה אכן לא משהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיבורים זה נחמד ,הכל טוב ויפה ,אבל בפועל היית ניגש לסוכנות ושם חבילה כזו על אלפא ג'ולייטה בלי שירעדו לך הביצים ?

 

למה שיירעדו הביצים?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיבורים זה נחמד ,הכל טוב ויפה ,אבל בפועל היית ניגש לסוכנות ושם חבילה כזו על אלפא ג'ולייטה בלי שירעדו לך הביצים ?

אני לא חושב שמישהו בשרשור הזה היה עושה זאת.

 

אייל, דווקא כאן אני לא מסכים איתך:

לא ידוע לי על בעיות אמינות באלפות של היום או בעיות רציניות במחירון למשומשות כמו אלה של פעם.

אם הרכב היה ביצועיסטי יותר מהGTI אז מבחינתי הייתה יכולה להיות פה חבילה מעניינת והיה על מה לדבר, משהו בין המגאן לGTI מכל הבחינות.

כנראה גם שלרוב האנשים המינוסים שהזכרתי באלפא בכלל לא יבואו לידי ביטויי והמראה החיצוני הוא זה שיהיה הdeal breaker למול הGTI האנמית יחסית חיצונית.

בסופו של יום הפיצ'רים החזקים של החבילה הזאת כמכלול ביחס לGTI הם: חיצוניות ומוחצנות אבל בטעם ובצורה מאוד מיוחדת, 5 דלתות, גיר ידני, פנים מושקע - ולחבילה הזאת אין תחרות כרגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא דיברתי על אמינות, זה לא מעניין כרגע כי הרכב הוא באחריות 3 שנים.

 

אייל, תעשה לכולם פה טובה, אם היו שמים לך 911 טורבו חדשה מתחת לבית, היית עדיין כותב לנו פה למה הGTI טובה יותר.

כנ''ל גם חבורת המתלווים אליך, לצערי זה כולל את בר. (שגם אחרי שהלך לו הDSG, ממשיך לבלבל לכולם במוח עד כמה הוא אמין)

 

 

דבר אחד אחרון,

המושבים בג'ולייטה אכן לא משהו.

 

ראשית- אל תסתום לי את הפה, זכותי לומר את דעתי כמו שזכותכם לומר את דעתכם שכנראה מוטה לכיוון השני.

לא היה משהו מוטה בפוסט הקודם שלי ,שאלתי שאלה לגיטימית אז דבר לעניין.

 

911 זה חלום שכנראה לא יתגשם. כנראה גם לא בוקסטר.

 

בכל מקרה - אני לא פקטור בעניין, אני נוסע ב GTI ידנית משומשת בת 5 שנים שכבר לא נמכרת כחדשה.

מצד שני אני הייתי שם הרבה לפני ה"מתלווים" כפי שאתה קורא להם,בחנתי אותו מול המתמודדות החדשות בזמנו לאחר מכן היתה תקופה בה המתנתי שהמחירון ירד כדי שאוכל להרשות לעצמי אחת כזו.

 

בקשר לBAR,

הDSG6 על פי הדיווחים אמין , וזאת בניגוד ל DSG7 שנפוץ ברוב הדגמים. אני אישית נוהג בידנית, מעולם לא היה לי רכב אוטומטי וכנראה שגם לא יהיה . בכל מקרה הוא אדם שמחליף רכבים לפני תום האחריות אז זה לא ממש צריך לעניין אותו.

 

בינתיים עוד לא ראיתי כאן אף אחד שניגש לסוכנות ויצא משם עם ג'ולייטה.

לעומת זאת ראיתי חברי פורום רבים, חלקם חובבי רכב מדופלמים וחלקם פחות שניגשו לצ'מפיון ורכשו GTI בסכום דומה,

חלקם אם לא רובם ללא זיקה קודמת לVW.

 

למה שיירעדו הביצים?

 

כי זה דגם חדש שעוד לא ידועות המחלות שלו, כמו כן ברור שהערך שלו יתרסק בצורה משמעותית ועדיין פסיכולוגית קשה לאנשים להשקיע סכום כזה באלפא , זה לא חשוב כרגע אם בצדק או לא בצדק. זו פשוט עובדה, בואו נראה מי מבין הממליצים באמת הזמין או יזמין את הרכב הזה ב240K ?

 

אתה יכול לזלזל בחבר'ה שקנו GTI חדשות לאחרונה ומגיבים בשרשור זה ולומר שהם אולי לא קנו את הרכב מהסיבות הנכונות (יכול להיות שיש סיכוי שזה נכון) , אבל אף אחד לא שם סכום של 220-240K בקלות דעת וסמוך עליהם שהם בדקו מה עדיף.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודה לשים לב לגבי הג'ולייטה - נסעתם על רכב מבחן. סביר מאד שהצמיגים כבר שם כבר לא במיטבם. ייתכן שבגלל זה נתקלתם בתת היגוי.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4780 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...